Tech-nörderi när nya Futuremark för DirectX 12 visas upp

Robot
Tech-nörderi när nya Futuremark för DirectX 12 visas upp

2015 lever vi i en tid där vi blir upphetsade av kommande benchmark-program!


Medlem
Tech-nörderi när nya Futuremark för DirectX 12 visas upp

Jag förstår varför ni länkar detta men imo hade det nog passat bättre som en FB delning än en nyhet då videon är av så dålig kvalité att det knappt går att se de saker som Dx12 möjliggör.

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Jag förstår varför ni länkar detta men imo hade det nog passat bättre som en FB delning än en nyhet då videon är av så dålig kvalité att det knappt går att se de saker som Dx12 möjliggör.

Då hade åtminstone jag missat det. Så jag är tacksam över att FZ rapporterar om allt dem kan från spelens underbara värld så att så många som möjligt kan ta del av det.

Medlem
Skrivet av littleboss:
Skrivet av MrPeters:

Jag förstår varför ni länkar detta men imo hade det nog passat bättre som en FB delning än en nyhet då videon är av så dålig kvalité att det knappt går att se de saker som Dx12 möjliggör.

Då hade åtminstone jag missat det. Så jag är tacksam över att FZ rapporterar om allt dem kan från spelens underbara värld så att så många som möjligt kan ta del av det.

Visst kommer folk missa det men varför vill du se en 360p video som ska visa de kommande grafiska fördelarna av Dx12 när du knappt kan se grafiken? ^^

Medlem

Tror inte det handlar om att se kommande grafiska fördelar för många. Tror mer det är vad man kan förvänta sig om hur det ser ut och inget annat. Jag tycker personligen detta var bra. Nu vet man vad det handlar om för tema osv.

Inaktiv
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av MrPeters:

Jag förstår varför ni länkar detta men imo hade det nog passat bättre som en FB delning än en nyhet då videon är av så dålig kvalité att det knappt går att se de saker som Dx12 möjliggör.

Då hade åtminstone jag missat det. Så jag är tacksam över att FZ rapporterar om allt dem kan från spelens underbara värld så att så många som möjligt kan ta del av det.

Visst kommer folk missa det men varför vill du se en 360p video som ska visa de kommande grafiska fördelarna av Dx12 när du knappt kan se grafiken? ^^

Okej, så det blir en bättre notis om de tar bort videon?
Jag förstår ju vad du menar, jag tycker ändå att kritiken missar målet. Texten är ju fylld till bredden av relevant information.

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av MrPeters:

Jag förstår varför ni länkar detta men imo hade det nog passat bättre som en FB delning än en nyhet då videon är av så dålig kvalité att det knappt går att se de saker som Dx12 möjliggör.

Då hade åtminstone jag missat det. Så jag är tacksam över att FZ rapporterar om allt dem kan från spelens underbara värld så att så många som möjligt kan ta del av det.

Visst kommer folk missa det men varför vill du se en 360p video som ska visa de kommande grafiska fördelarna av Dx12 när du knappt kan se grafiken? ^^

Okej, så det blir en bättre notis om de tar bort videon?
Jag förstår ju vad du menar, jag tycker ändå att kritiken missar målet. Texten är ju fylld till bredden av relevant information.

Sant sant, är väl mer att jag förväntade mig en video av bra kvalité när de ska visa sådant

Medlem

Någon som vet hur det kommer funka när det kommer Directx 12 spel på marknaden? Kommer det finnas två recommended system requirements för spelen då? ett med och ett utan directx 12? I och med att Directx 12 ska dra så mycket mindre datorkraft?

Medlem

Äsch! Precis när jag började tycka att min burk var rätt hyfsad kommer de med något som kommer att få den att se långsam ut. Det är en konspiration för att få mig att uppgradera. Jag vägrar! Jag kör 3dMark 03...

Medlem

Hm. Jaha, vad var det som visades? Vad var det som hände i filmen? Såg knappt vad det skulle föreställa. Men man skulle bli imponerad, förstod jag.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Jag förstår varför ni länkar detta men imo hade det nog passat bättre som en FB delning än en nyhet då videon är av så dålig kvalité att det knappt går att se de saker som Dx12 möjliggör.

Det där är ju bara rena dumheter till resonemang.
Artikeln är nyheten, om du läste den, klippet är en bonus och varför skulle en artikel publiceras på facebook istället för på nyhetsiten som har skrivit den?

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Sant sant, är väl mer att jag förväntade mig en video av bra kvalité när de ska visa sådant

Det är sant dock så är inte Youtube något att "hurra" för då om vi pratar kvalité överlag


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

1
Skriv svar