Testa Ruse i dagarna fem

Robot
Testa Ruse i dagarna fem

Ubisoft vill göra spelrumstaktiker av oss alla med gratis speltid i multiplayer.

#nyhetstips, #ruse, #ubisoft


Medlem
Testa Ruse i dagarna fem

Ermm hur gör man? Hittar inte stället där man ska skriva in "steam://preload/33310"

Medlem
Skrivet av selle:

Ermm hur gör man? Hittar inte stället där man ska skriva in "steam://preload/33310"

Windows knapp + R

Medlem

Eller din webbläsare.

Can't wait!


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

mmm sitter och räknar timmarna nu Ladda ner klienten igår kväll

Medlem

Gillade förra betan skarpt, helt annorlunda från exempelvis SC2. Lite långsammare men det gör det oxå på något sätt mer taktiskt. Gillart!


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

åååååååh, helgen är räddad!

Medlem

Hatade ryssarna som satt och skrev "FACK JOO MODER FACKER"
konstant under matcherna, annars har spelet potential.

Medlem

Orkade aldrig testa Betan i vintras, men känner att jag har tid o ge spelet en chans nu Tankar hem det just nu

Medlem

Ohh Supertrevlig nyhet. Spelade sista betan ca 2-3 dagar och älskade spelet. Spelet erbjudet väldigt mycke som andra RTS inte erbjudet så som SC2 etc.

Någon som är sugen att teama upp? skicka ett pm.

Om jag förstår det korrekt så börjar betan 1pm CT?

http://wwp.greenwichmeantime.com/time-zone/usa/central-time/

Så ca 21-22 tiden ikväll då

Medlem

Går att spela nu iaf

Medlem

Buuuuuuh. Jobbar hela helgen fram till 20 och testet slutar nu på söndag ca 20.00

Spelet är möjligen ett av dom bästa och mest intresanta spel jag spelat under 2000 talet iaf.

Medlem

Har testat lite. Kul en stund, men inget för mig som inte orkar vara så taktiskt ^^

Men för att vara en strategispel, riktigt nice

1
Skriv svar