PC Gamer Lives!

PC Gamer Lives!

Thomas Petersson och alla Som arbetar med Svenska PC Gamer har kämpat och kämpat men det ser ut som om PC Gamer LEVER! Så Stay tuned!

Kram och Puss och Fan vad ni är bra!

Den blicken säger: I love you! Och vi kan inte låta bli att älska den.

#blogg


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
PC Gamer Lives!

Allvarligt? kommer PC Gamer vara kvar?!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

"Det ser ut som" baserat på vad?

Konrad den magiska bipolära shetlandsponnyn som bor på min balkong stack in huvudet i morse och stal några sockerbitar, på väg ut hes han fram "RYKTET OM VÅR DÖD ÄR BETYDLIGT ÖVERDRIVET."

Jag tolkade det som jag ville, Därför lever PC Gamer!

Den som väntar får se.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

"Vid det här laget har några av er fått nr 234 i postlådan, brevinkastet eller via djungeltrumman. Sista numret av PC Gamer, allts... eller vänta nu. What the actual fcuk?! Det är INTE sista numret! Efter sju svåra år av funderingar och legio möten har jag bestämt mig för att, tillsammans med medarbetarstaben, försöka rulla vidare med PC Gamer. Det blir tufft - hela branschen är i uppförsbacke just nu, och då vi av olika anledningar inte kunnat satsa online de senaste åren har vi hamnat lite på efterkälken. Ingen minns dock en fegis, och det kan ju inte mer än skita sig, eller hur? Å andra sidan kan det gå bra också. Spel är större än någonsin. PC-spelande är större än någonsin. Sverige behöver PC Gamer, och mer än någonsin behöver vi DIN hjälp.
Kanske har du en (enorm) slant att skänka i vår kommande Kickstarter-kampanj? Kanske kan du ge oss en chans att bli bättre under 2016 och ta den där (tvåårs-) prenumerationen du funderat på? Kanske känner du någon som kan hjälpa oss (gratis) på något sätt? En grym skribent, en kreatör, entreprenör, aktör eller annat som slutar på -ör som vill utbyta tjänster med oss? Alla tips är välkomna! Skriv till oss, antingen i ett meddelande här på FB eller via mail: thomas punkt petersson at pcgamer punkt se.
Sprid gärna ordet: PC Gamer går ingenstans! I februari är vi tillbaka. Vi ses igen!
PC Gamer. Du vet att du vill.
PCG red gnm Thomas"

1
Skriv svar