Smileys som förstör nya inlägg.

Medlem
Smileys som förstör nya inlägg.

Fan va irriterad jag blev när jag skrev ett ganska långt inlägg i "Intressanta rymdfakta".
Hade jättetrevligt och ville gärna dela med mig av mina kunskaper,tankar och åsikter. Så tänkte jag göra en smiley i slutet av inlägget och klickade därför på "Du kan välja bland en mängs >smileys< att infoga i ditt inlägg."
Och dra på trisslotter Inget fönster ploppade upp utan, Nej vi öppnar länken i samma fönster. Genialt! Och när jag klickade på bakåt så var texten borta :S
Testade nu och det funkade men vet inte om det bara sabbar när man citerar någon. Hur som hellst anser jag att den bör öppnas i ett popupfönster.

Summering!
Gör gärna så att smileysarna öppnas i ett nyt fönster då man skriver inlägg.

Medlem

i firefox fungerar det utmärkt att backa oavsett om man citerar eller inte, iaf för mig


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Jee
Medlem

Skaffa Firefox så blir alla glada.


signatur

Eller inte?

Vila i frid

Tack för buggrapporten.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Jag har faktist inte lyckats reproducera problemet så det kanske inte var så allvarligt. Blev däremot jäkligt irrierad att det hände just då..

Medlem

Kommer det någon smiley popup ruta. Har ni kikat på det?

Sedan vill jag anmärka på och vilja fråga varför informationstexten om smileys ligger där den ligger och inte placerats längst ner. De två textstyckena borde egentligen byta plats.

[ia=942]

Medlem
Skrivet av Jee:

Skaffa Firefox så blir alla glada.

Javisst, eller varför inte Opera ?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar