Modnation Racers blir mer casual

Robot
Medlem
Modnation Racers blir mer casual

Låter vettigt då spelet skulle ha casual-fokus...

Medlem

Vore bättre om dom patchade bort de fruktansvärda laddtiderna.

Avstängd

Sant. Jag slutade spela detta för att jag orkade helt enkelt inte vänta medan spelet laddade så otroligt länge :S

Medlem

Jag slutade spela efter att jag provat demon. Najs med customisering och banbyggande, men de hade glömt en liten detalj: körkänsla saknades helt och hållet IMHO.

Nej, då är fortfarande gamla Trackmania mycket bättre (och har en mer avancerad baneditor).

Medlem

Mitt mest spelade PS3-spel just nu!

Mitt tips är: Ge det här spelet en chans! Jag var också lite ljummet inställd efter några varv i demot. Men jag köpte ändå spelet och när körkänslan väl lossnade efter ett tag så känns den riktigt bra!

Spelet är visserligen casual men inte så mycket som man skulle kunna tro av den gulliga grafiken. Det finns ett djup och i karriär-läget så blir det relativt svårt rätt fort. Bra att de finjusterar den biten och ger ett lättare alternativ för mindre erfarna spelare. I övrigt ett mycket roligt spel.

Medlem

Tycker de både till 360 och PS3 borde släppa en BRA klon av Mario Kart, fast med egna karaktärer och banbyggare

Blir alltid så besviken på halvvarianter som ska vara både casual och hardcore, slutar med att det varken blir nog kul för att vara casual-underhållning eller seriöst nog för att man ska vara hardcore. :/

Medlem

HATAR CASUAL!


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Sant. Jag slutade spela detta för att jag orkade helt enkelt inte vänta medan spelet laddade så otroligt länge :S

I patchen så kommer också en fix för laddtiderna. Något FZ valt att inte informera om...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det här spelet är skitkul!

1
Skriv svar