Mätning – så här stora är alla GTA-spel

Robot
Mätning – så här stora är alla GTA-spel
Medlem
Mätning – så här stora är alla GTA-spel

älskar ändå Vice City, bara sitta o lyssna på all musiken o bara köra runt i timmar efter timmar o inte göra annat än o reta polisen bra sätt o lära sig köra alla typer av fordon i dom spelen

Medlem

Grejen är att femman till största del består av skog eller landsbygd. tror ungefär staden är en femtedel inte säker. Men borde inte Gta IV staden vara större?

Medlem

Förstår inte artikeln. Vad är det snubben har gjort? Tagit sig till fots till alla städer eller något annat?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

KoP
Medlem

Vette sjutton hur korrekt hans tidmätning var. Inte direkt så att han gick i en rät linje över kartorna. Kändes som han gick på en trottoar här och en trottoar där sen svängde lite då och då. Finns ju andra vägar att gå än dom just han valde.

Medlem

bara att läsa namnet vice city gav mig nostalgi-goosebumps av högre grad! postar en film jag och en polare krängde ihop back in the days. herregud vad vi moddade fordonen i det spelet. har för mig vi trimmade vespan till överljudsfart och fick den att väga tjugo ton!

https://youtu.be/9ER5T5Mjk5A?t=56

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Förstår inte artikeln. Vad är det snubben har gjort? Tagit sig till fots till alla städer eller något annat?

Han kollar hur lång tid det tar att gå från ena sidan av spelvärlden till den andra.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av Johan84:

älskar ändå Vice City, bara sitta o lyssna på all musiken o bara köra runt i timmar efter timmar o inte göra annat än o reta polisen bra sätt o lära sig köra alla typer av fordon i dom spelen

Jag håller med dig till 100%, det måste komma ett Vice City 2 tycker jag.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:
Skrivet av Johan84:

älskar ändå Vice City, bara sitta o lyssna på all musiken o bara köra runt i timmar efter timmar o inte göra annat än o reta polisen bra sätt o lära sig köra alla typer av fordon i dom spelen

Jag håller med dig till 100%, det måste komma ett Vice City 2 tycker jag.

https://www.google.se/maps/@26.1466057,-81.1209231,8.5z

Om man bara kapar av änden på Florida så blir det en perfekt Vice City 2-karta (med lite förminskning så klart).

Miami, Everglades (med alligatorer), Florida Keys...

Ge mig!

Medlem

Vice city är ett av de bästa spel jag någonsin kört. Tyvärr så gör det lite ont inombords att se grafiken idag, det var inte riktigt så coolt som man vill minnas det.

Tycker nästan synd om alla 00 & 10-talister som växer upp med triple-titans-sli, iPads och gigabit internet, så mkt fin spel&dator/it-historia dom går miste om

Jag har köpt ett nintendo 8bit åt polarens unge i julklapp i år

1
Skriv svar