Galen norrman kör 24 World of Warcraft-karaktärer samtidigt

Medlem
Skrivet av robbis:

Why? Inga vänner?

Inga som är tillräckligt duktiga kanske.

Medlem

Han är 'Själv är bäste dräng-man' (från mammas nya kille i p3)

Medlem

Är nästan lika förvånad att jag faktiskt förstår vad han säger.
Varför kan inte alla norrmän prata så här? Hade säkert kunna undvika den där smörkrisen dom hade om man bara förstod vad dom var ute efter.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av robbis:

Why? Inga vänner?

Inga som är tillräckligt duktiga kanske.

Eller så är han så dålig att ingen vill spela med honom. Allt är relativt, utom det absoluta.

Medlem

jobbigt om han skulle bli ninja lootad

Medlem
Skrivet av MMHT:

Är nästan lika förvånad att jag faktiskt förstår vad han säger.
Varför kan inte alla norrmän prata så här? Hade säkert kunna undvika den där smörkrisen dom hade om man bara förstod vad dom var ute efter.

Haha! XD

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Har man en hobby som endast kostar runt 2400 kronor i månaden så kommer man rätt billigt undan.

Endast? Det är rätt dyrt.
Nämn 10 vanligt förekommande hobbies som har högre månadskostnad.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Pjotor:

Har man en hobby som endast kostar runt 2400 kronor i månaden så kommer man rätt billigt undan.

Endast? Det är rätt dyrt.
Nämn 10 vanligt förekommande hobbies som har högre månadskostnad.

Tror du citerade fel användare nu, men jag håller med dig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Är detta helt enligt användaravtalet? Hade för mig att multiboxing brukar bryta mot det i mmo

Edit. Svaret på frågan var ja, vem tusan har tummat upp på den här?

Blizzard har sagt att du får ha hur många kontont du vill igång samtidigt. Dock får du inte ha hjälpprogram

Medlem

Trodde först det stod Nordman i rubriken och tänkte att det var lite oväntat att han lirade WoW. Blev lite besviken men denne Norrman var inte så dålig heller, klart läsvärt

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Pjotor:

Har man en hobby som endast kostar runt 2400 kronor i månaden så kommer man rätt billigt undan.

Endast? Det är rätt dyrt.
Nämn 10 vanligt förekommande hobbies som har högre månadskostnad.

Antar utmaningen.

Fine dining, ridning, shopping, utförsåkning, köra snabb motorcykel.. Nä orkar inte mer..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av icz:

Så FZ uppmärksammar fuskare... spännande.
Multiboxing är mot användaravtalen och folk blir bannade för det.


signatur
Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Pjotor:

Har man en hobby som endast kostar runt 2400 kronor i månaden så kommer man rätt billigt undan.

Endast? Det är rätt dyrt.
Nämn 10 vanligt förekommande hobbies som har högre månadskostnad.

Antar utmaningen.

Fine dining, ridning, shopping, utförsåkning, köra snabb motorcykel.. Nä orkar inte mer..

2400kr kostade mitt ex plats till hästen varje månad. Plus allt annat som följde med. Så runt 5000 i månaden då.

Börja meka bil också så kan vi snacka dyr hobby, hehe. 2400 är ju en droppe i havet om man snackar hobby

Medlem
Skrivet av cdx873v:
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av Pjotor:

Har man en hobby som endast kostar runt 2400 kronor i månaden så kommer man rätt billigt undan.

Endast? Det är rätt dyrt.
Nämn 10 vanligt förekommande hobbies som har högre månadskostnad.

Antar utmaningen.

Fine dining, ridning, shopping, utförsåkning, köra snabb motorcykel.. Nä orkar inte mer..

2400kr kostade mitt ex plats till hästen varje månad. Plus allt annat som följde med. Så runt 5000 i månaden då.

Börja meka bil också så kan vi snacka dyr hobby, hehe. 2400 är ju en droppe i havet om man snackar hobby

I såfall borde det kommit 10 exempel på ett kick. Ändå är ni bara uppe i fem totalt, fem varav "fine dining" och "shopping" dessutom är rätt tveksamma exempel.

Och utförsåkning kostar inte så mycket att hålla på med...exempelvis så kostar ett säsongskort som gäller i samtliga skidorter i Sälen typ 4000:-

Det är klart att det går att komma på hobbies som är dyrare, men 2400 i månaden är fortfarande verkligen inte varken normalt eller billigt för en hobby - vilket var min poäng från första början.

Medlem

I see what you mean. Fast jag håller inte med. 2400kr är billigt. Bara för att kortet till backen kostar 4000kr så är det ju inte det enda man behöver. Vad kostar boendet, resorna och utrustningen då? Lovar att det bygger på rejält i slutändan.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Smoo87:

Är detta helt enligt användaravtalet? Hade för mig att multiboxing brukar bryta mot det i mmo

Edit. Svaret på frågan var ja, vem tusan har tummat upp på den här?

Blizzard har sagt att du får ha hur många kontont du vill igång samtidigt. Dock får du inte ha hjälpprogram

Läs editen.

Medlem
Skrivet av cdx873v:

I see what you mean. Fast jag håller inte med. 2400kr är billigt. Bara för att kortet till backen kostar 4000kr så är det ju inte det enda man behöver. Vad kostar boendet, resorna och utrustningen då? Lovar att det bygger på rejält i slutändan.

Att åka på skidsemester är ingen hobby.
Med ditt resonemang skulle jag kunna påstå att kamelmjölkning är en svindyr hobby, för jag måste åka till afrika för att mjölka
kamel.
Eller att vindsurfing är svindyrt, för att en resa till Hawaii kostar skjortan.
Håller alltså inte.
Åker du till din lokala skidbacke kostar det heller inte 2400 kronor i månaden. Inte heller om din lokala skidbacke råkar vara Sälenfjällen.

Skidutrustningen räknas heller inte in i månadskostnaden - Norrmannen som multiboxar har ju datorutrustning som tillkommer utöver månadsavgifterna, förmodligen för mer än vad skidutrustning kostar.
Det var 2400 kronor i månadsavgift vi jämförde, och 2400 kronor i månaden är det inte många hobbies som kostar.

Medlem
Skrivet av b0ne:

Dock måste man använda ett 3part program för att de andra datorerna/karaktärerna skall uppfatta hans knapptryckningar från primära datorn. Men det är alltså OK.

Roligare att skriva en själv. Skrev en som parsade loggfilen i EQ2 och reagerade på "Help!" /says så att det skulle se naturligt ut om min multiboxade templar healade/ressade mig.

Tappade intresset för det hela när Mercenaries släpptes och alla kunde få en automagisk och legitim bot.

Generellt:
1. Multiboxing brukar vara okej i de flesta spelen med tillhörande key-send program då spelaren styr alla, utan aimbots och autonomi.
2. Attended botting (spelaren är i närheten av sina bots) är lite gråzon
3. Unattended botting (spelaren är AFK) är nästan ALDRIG tillåtet. (dvs de agerar autonomt utan att du skickar /msgs /tells /says till dem)

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Pjotor:

Har för mig att han arbetar på en oljeplattform också, vilket möjliggör hans dyra hobby. Det resulterar också i att han tar tvåveckorspauser medan han jobbar.

Har man en hobby som endast kostar runt 2400 kronor i månaden så kommer man rätt billigt undan.

Haha ja det är tamejfan gratis. Vill inte tänka på vad mina vattenlekar kostar Jetskin ligger för närvarande vinterförvarad i ett garage, båten står på ett varv. Försäkringspengarna tickar varje månad för leksaker jag som bäst kör 3 månader om året, ha ha. Soppan dom förbrukar är löjlig.
Och då har vi inte ens börjat räkna på värdeminskningen

Jag och brorsan har en gammal saying sen dagen wow-kom, vi _sparade_ pengar på att spela wow, genom att det fick oss att sitta hemma framför datorn istället för att vara ute och förbruka pengar på <någonting>

Ontopic: Vad har han för setup? Måste vara mkt passiva heals? Och klasser som kan tanka? Antar att det inte är 24 mages?
För det känns rätt omöjligt att kunna hålla heal, tank och dps-rotationer igång parallellt?

12
Skriv svar