Musik-Kalender [3rd] - #17

Medlem
Musik-Kalender [3rd] - #17

Dagens Lucka:

- SPELSOUNDTRACK -

Turtles in Time

Det är rent utav oheligt att jag inte har tagit upp detta spel tidigare, Turtles in Time är ännu ett sånt där soundtrack som du kan ta nästan vilken låt som helst från och inte bli besviken. Bra energi i låtarna som får en att vilja spöa skiten ur "Strimlarn".

Har rent inte så mycket mer att säga, fantastiskt spel, jättebra soundtrack och du borde verkligen ha spelat det vid det här laget, annars så ställer du dig i skäms-hörnet!

Favorit:

En storfavorit från det här spelet. Riktigt skönt gung i den här, finns mängder av remixer av denna på nätet!

Fler Favoriter:

Cowa Fucking Piece of Dog Shit!

#blogg

Medlem
Skrivet av Amandalove:

Hej om du vill ha en kärleksäventyr och många fler besök på denna webbplats här www.nordic-date.com

Nej tack, jag har på tok för mycket kärleksäventyr redan

Medlem
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Amandalove:

Hej om du vill ha en kärleksäventyr och många fler besök på denna webbplats här www.nordic-date.com

Nej tack, jag har på tok för mycket kärleksäventyr redan

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Luftman:
Skrivet av Amandalove:

Hej om du vill ha en kärleksäventyr och många fler besök på denna webbplats här www.nordic-date.com

Nej tack, jag har på tok för mycket kärleksäventyr redan

http://cdn.meme.am/instances/400x/56897677.jpg

Haha! Jag vet inte om jag ska känna mig kränkt eller smickrad att datingsajter marknadsför sig på mina inlägg.

Medlem

TMNT4 har ett grymt OST, ett av mina favvo, bästa låtarna är ju så klart Sewer Surfing, Crossbones och Bury My Shell, men även Let's Kick Shell och Going Up

I Megadriveversionen, Hyperstone Heist, som delar mycket, men har några väsentliga skillnader i banor och bossar, så är Outside Shredders Hideout den bästa, sedan så åker man ner i hissen och inte uppåt =D


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

TMNT4 har ett grymt OST, ett av mina favvo, bästa låtarna är ju så klart Sewer Surfing, Crossbones och Bury My Shell, men även Let's Kick Shell och Going Up

I Megadriveversionen, Hyperstone Heist, som delar mycket, men har några väsentliga skillnader i banor och bossar, så är Outside Shredders Hideout den bästa, sedan så åker man ner i hissen och inte uppåt =D

Har aldrig spelat Hyperstone, kanske får ta och leta fram ett ex någon dag, har dock nog med problem att hitta SNES versionen till humant pris

1
Skriv svar