Blizzard bannar ännu fler fuskare i World of Warcraft

Robot
Blizzard bannar ännu fler fuskare i World of Warcraft

Bot-användare kan se fram emot att bli både avstängda och utblottade.

#world-of-warcraft


Megadelux
Blizzard bannar ännu fler fuskare i World of Warcraft

Har inte åkt dit änsålänge.

Inaktiv
Skrivet av renod:

Har inte åkt dit änsålänge.

Vart är tummen ned som jag så gärna vill trycka på när du skriver så som du gör... sluta fuska?! Typ..

tve delad till fuskare..fuska och inte påverka andra spelande osv tycker jag kan vara okej..fuska för att skada spelet och marknaden eller få gynnande övertag inte okej


signatur

New life, New hope

Megadelux
Skrivet av kalle.lindestrom:

tve delad till fuskare..fuska och inte påverka andra spelande osv tycker jag kan vara okej..fuska för att skada spelet och marknaden eller få gynnande övertag inte okej

Mjo. Insåg att det är lite flame-bait att skriva såsom jag gjorde. Ber om ursäkt för det.

Det var dock det första som dök upp i huvudet (efter att ha kollat mina WoWkonton) när jag läste artikeln.

Medlem

Fuska är helt ok i singleplayer, helt icke-ok i multiplayer (nästan alla fall). Alla fuskare borde få sina konton raderade.

Medlem

vad jag inte förstår är varför inte hela deras battle.net konto blir bannat, menar de hade ju svidit ännu mer om man nu spelade hearthstone å HotS där man köpt massa grejer så blir de också låst.

Fast de är klart, dom vill ju ha sina pengar.

Medlem

kan dom göra samma i diablo3 börjar bli trött på alla topp paragon spelare som fan botar dag och natt...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

kan dom göra samma i diablo3 börjar bli trött på alla topp paragon spelare som fan botar dag och natt...

Just min tanke. Man kan bara spekulera i hur leaderboards skulle se ut efteråt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kanske man skulle köpa wow och börja spela?

Medlem

Undrar hur de blir i framtiden och AI botar i stället när man inte ser skillnand på spelandet. Mer än att AI aldrig behöver ta en pause. Vi kanske kommer få x antal timmar per dag vi får spela Multiplayer eller kanske något system som bekräftar att vi är mäniskor och inget AI som är uppkopplade...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

kan dom göra samma i diablo3 börjar bli trött på alla topp paragon spelare som fan botar dag och natt...

Vad är det roliga med det egentligen? Ha en bot som står på när dom är på jobbet/i skolan, sedan kommer hem och spelar ett par minuter och tänker "fan va bra jag är"?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av renod:
Skrivet av kalle.lindestrom:

tve delad till fuskare..fuska och inte påverka andra spelande osv tycker jag kan vara okej..fuska för att skada spelet och marknaden eller få gynnande övertag inte okej

Mjo. Insåg att det är lite flame-bait att skriva såsom jag gjorde. Ber om ursäkt för det.

Det var dock det första som dök upp i huvudet (efter att ha kollat mina WoWkonton) när jag läste artikeln.

Det är inte vad du säger, det är vad du gör. Spela rent eller ge fan i det.

Medlem
Skrivet av Zewy:

Undrar hur de blir i framtiden och AI botar i stället när man inte ser skillnand på spelandet. Mer än att AI aldrig behöver ta en pause. Vi kanske kommer få x antal timmar per dag vi får spela Multiplayer eller kanske något system som bekräftar att vi är mäniskor och inget AI som är uppkopplade...

Gissar på att folk till slut kommer va så trötta på spel där man jämför levels att den typen av spel inte längre säljs eller spelas.

Medlem

Min bot lirar diablo 3 nu medans jag hänger här.

Inaktiv

Visste inte ens att bottande i WoW var emot reglerna... På tiden jag spelade såg man dom ofta och inget hände trots upprepade rapporteringar.

Medlem
Skrivet av Roudolf:
Skrivet av Zewy:

Undrar hur de blir i framtiden och AI botar i stället när man inte ser skillnand på spelandet. Mer än att AI aldrig behöver ta en pause. Vi kanske kommer få x antal timmar per dag vi får spela Multiplayer eller kanske något system som bekräftar att vi är mäniskor och inget AI som är uppkopplade...

Gissar på att folk till slut kommer va så trötta på spel där man jämför levels att den typen av spel inte längre säljs eller spelas.

Sant blir troligen i framtiden att de är kanske är perks/skills man låser upp och kan växla runt mellan så man kan spela den stil som passar än bäst. Och att de är AI testat innan så de inte finns någon överlägen cookie cutter build...

Medlem

Vad är nöjet med fusk? Går man till kompisarna på skolgården och berättar: "Titta vad jag fuskade till mig"?.

Medlem
Skrivet av MrJiM78:

Min bot lirar diablo 3 nu medans jag hänger här.

Var du tvungen att skapa ett nytt konto för att trolla lite? Ungefär lika patetiskt som att använda bottar.

Medlem

Händer i alla fall mer än nollade stats som vissa andra företag ägnar sig åt som "bestraffning" när man förstör för alla andra.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Ingen som har tänkt på att för en del av oss är botten det enda sättet vi överhuvudtaget kan spela WoW med våra vänner?

I mitt fall är det dock slut med det nu eftersom jag var med i den senaste banvågen. Jag kan inte längre spela med mina vänner eftersom jag lider av svår artros i mina händer och det enda sättet jag hade en chans att raida med mina vänner var att låta en bot sköta min rotation, eftersom jag på grund av smärta inte kan flytta mina händer och inte är så rörlig i fingrarna längre.

Försökte till och med genom att skicka in ett intyg från min läkare få Blizzard att häva min suspendering, men icke.

Så anta inte att alla bottare gör det för vinnings skull

Medlem
Skrivet av Slite62:

Ingen som har tänkt på att för en del av oss är botten det enda sättet vi överhuvudtaget kan spela WoW med våra vänner?

I mitt fall är det dock slut med det nu eftersom jag var med i den senaste banvågen. Jag kan inte längre spela med mina vänner eftersom jag lider av svår artros i mina händer och det enda sättet jag hade en chans att raida med mina vänner var att låta en bot sköta min rotation, eftersom jag på grund av smärta inte kan flytta mina händer och inte är så rörlig i fingrarna längre.

Försökte till och med genom att skicka in ett intyg från min läkare få Blizzard att häva min suspendering, men icke.

Så anta inte att alla bottare gör det för vinnings skull

tråkigt att du har det så, men vad är då vittsen att spela överhuvud taget?

Medlem

Blizzard bannar alla. Dom bannade mitt Diablo 3 konto när jag inte ens hade spelat på ett år och aldrig funderat på att fuska.
Dom vill väl att folk ska köpa nya licenser då och då.

Inaktiv
Skrivet av Ender:
Skrivet av MrJiM78:

Min bot lirar diablo 3 nu medans jag hänger här.

Var du tvungen att skapa ett nytt konto för att trolla lite? Ungefär lika patetiskt som att använda bottar.

Vad fan snackar du om?

Medlem i 1388 dagar (sedan 2012-02-29 23:12)

Senast inloggad 2015-12-18 10:00 Hitta foruminlägg av MrJiM78

Vart är hans nya konto? Du är vad som är felet på den här communityn.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av MrJiM78:

Min bot lirar diablo 3 nu medans jag hänger här.

Var du tvungen att skapa ett nytt konto för att trolla lite? Ungefär lika patetiskt som att använda bottar.

Fan snackar du om? Sluta hälla hembränt i glöggen nu för du börjar bli blind! Eller är du dum i huvet nog och tro att det är 2012-02-29?

Medlem
Skrivet av anon_187600:
Skrivet av Ender:
Skrivet av MrJiM78:

Min bot lirar diablo 3 nu medans jag hänger här.

Var du tvungen att skapa ett nytt konto för att trolla lite? Ungefär lika patetiskt som att använda bottar.

Vad fan snackar du om?

Medlem i 1388 dagar (sedan 2012-02-29 23:12)

Senast inloggad 2015-12-18 10:00 Hitta foruminlägg av MrJiM78

Vart är hans nya konto? Du är vad som är felet på den här communityn.

Skrivet av MrJiM78:
Skrivet av Ender:
Skrivet av MrJiM78:

Min bot lirar diablo 3 nu medans jag hänger här.

Var du tvungen att skapa ett nytt konto för att trolla lite? Ungefär lika patetiskt som att använda bottar.

Fan snackar du om? Sluta hälla hembränt i glöggen nu för du börjar bli blind! Eller är du dum i huvet nog och tro att det är 2012-02-29?

Oj, jag såg visst bara att det var ditt första inlägg, tänkte inte på när kontot skapades. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, med socker på toppen. Hoppas ingen annan än Slevin tog för stor mental skada, eller rent utav blev kränkt.

Nu när vi har passerat detta monumentala missförstånd, sluta använd bottar, det är patetiskt, och för att citera min gode Slevin, "Du är vad som är felet på den här communityn"

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Slevin:
Skrivet av Ender:
Skrivet av MrJiM78:

Min bot lirar diablo 3 nu medans jag hänger här.

Var du tvungen att skapa ett nytt konto för att trolla lite? Ungefär lika patetiskt som att använda bottar.

Vad fan snackar du om?

Medlem i 1388 dagar (sedan 2012-02-29 23:12)

Senast inloggad 2015-12-18 10:00 Hitta foruminlägg av MrJiM78

Vart är hans nya konto? Du är vad som är felet på den här communityn.

Skrivet av MrJiM78:
Skrivet av Ender:
Skrivet av MrJiM78:

Min bot lirar diablo 3 nu medans jag hänger här.

Var du tvungen att skapa ett nytt konto för att trolla lite? Ungefär lika patetiskt som att använda bottar.

Fan snackar du om? Sluta hälla hembränt i glöggen nu för du börjar bli blind! Eller är du dum i huvet nog och tro att det är 2012-02-29?

Oj, jag såg visst bara att det var ditt första inlägg, tänkte inte på när kontot skapades. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, med socker på toppen. Hoppas ingen annan än Slevin tog för stor mental skada, eller rent utav blev kränkt.

Nu när vi har passerat detta monumentala missförstånd, sluta använd bottar, det är patetiskt, och för att citera min gode Slevin, "Du är vad som är felet på den här communityn"

Felet med denna community är att folk tar ett spel på så stort allvar. Låt folk ha kul som de vill! Fan stör det dig om jag bottar till mig gear och leker runt i ett par timmar?

Medlem

Nej, folk ska fan inte ha kul som de vill om de myglar i ett multiplayerspel på ett sätt som inte är tillåtet. Beklagar att du inte av egen maskin förstår varför, det är sorgligt.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av oeka:
Skrivet av Slite62:

Ingen som har tänkt på att för en del av oss är botten det enda sättet vi överhuvudtaget kan spela WoW med våra vänner?

I mitt fall är det dock slut med det nu eftersom jag var med i den senaste banvågen. Jag kan inte längre spela med mina vänner eftersom jag lider av svår artros i mina händer och det enda sättet jag hade en chans att raida med mina vänner var att låta en bot sköta min rotation, eftersom jag på grund av smärta inte kan flytta mina händer och inte är så rörlig i fingrarna längre.

Försökte till och med genom att skicka in ett intyg från min läkare få Blizzard att häva min suspendering, men icke.

Så anta inte att alla bottare gör det för vinnings skull

tråkigt att du har det så, men vad är då vittsen att spela överhuvud taget?

Som jag sa, det är enda sättet jag kunde umgås med mins utländska vänner. Och jag spelar för att jag tycker det är kul, även om det gör ont.

Och jag gnäller inte över att jag blev bannad, jag visste att risken fanns, det jag ville tydliggöra är att det finns andra orsaker att botta än att "få fördelar andra inte får". Kärde exempelvis aldrig PvP eller arena, bottade aldrig för guld eller likande.

1
Skriv svar