Just Cause 3:s absurda laddtider har fixats

Robot
Just Cause 3:s absurda laddtider har fixats

Avalanche skalar sekunder och trimmar prestanda med ny patch.

#just-cause-3, #avalanche


Releasehästryttare
Just Cause 3:s absurda laddtider har fixats
Medlem

Hade gärna sett att de fixade till den helt absurda styrningen i fordon, fysiken är bland det sämsta jag har varit med om när man kör landfordon, har väntat på en patch innan jag satte igång på allvar med spelet, men får väl ge det en chans nu kanske.

Medlem

vem fan kör landfordon när det går att flyga?

Medlem
Skrivet av krumpli:

vem fan kör landfordon när det går att flyga?

Ja, de uppdragen man måste köra bil i kanske?

Medlem
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av krumpli:

vem fan kör landfordon när det går att flyga?

Ja, de uppdragen man måste köra bil i kanske?

Ja lite störande när handbromsen fungerar i några fordon och i vissa inte. Lite olika hela tiden.

Men man kan ju låta bli uppdragen och bar ta baser och sen känna sig klar med spelet

Medlem
Skrivet av Manna:
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av krumpli:

vem fan kör landfordon när det går att flyga?

Ja, de uppdragen man måste köra bil i kanske?

Ja lite störande när handbromsen fungerar i några fordon och i vissa inte. Lite olika hela tiden.

Men man kan ju låta bli uppdragen och bar ta baser och sen känna sig klar med spelet

Tänker mest på att alla fordon känns som att köra omkring i en stor buss, ingen respons över huvud taget i fordonen.

Inaktiv
Skrivet av DeFeCT:

Hade gärna sett att de fixade till den helt absurda styrningen i fordon, fysiken är bland det sämsta jag har varit med om när man kör landfordon, har väntat på en patch innan jag satte igång på allvar med spelet, men får väl ge det en chans nu kanske.

Förstår inte de som säger att den är mycket bättre än styrningen i Just Cause 2. Tyckte den var bättre än den som finns nu.

Medlem

Synd bara att de inte fixade gunplay och fordonsfysik.. det är de två sakerna jag personligen störde mig på nåt enormt. Att köra bil i Just Cause 3 är som att försöka styra en död val genom en öken.

Medlem

Det som är jobbigt med fysikproblemen är när en bil man i ett huvuduppdrag ska försöka skydda, spontant flyger iväg som ett frimärke i en tromb för att i nästa ögonblick krascha som ett milimetertunt glaslöv 20 meter mot ett betonggolv... sitter fast i det uppdraget med konstant samma resultat, som är typ huvuduppdrag 3, sen ett par veckor. Har bara hunnit befria typ 30% av den totala mängder bygder och militärbaser, även några av dom större, och utforskat flera märkliga ytor på kartan...
Fysikbuggrättningar, ja tack!

1
Skriv svar