Ingen julefrid i The Division

Robot
Ingen julefrid i The Division

Olycksbådande live action-trailer visar upp spelets New York till tonerna av Stila natt.


Medlem
Ingen julefrid i The Division

tyckte inte alls alfan levde upp till mina förväntningar. Men jag kommer ge det en chans till. Vore dumt att såga det på en alfa.

Medlem

Korrelationen mellan överhype och usla spel borde vem som helst fatta vid det här laget. Varningsklockor stora som de i Domkyrkan i Lund borde ringa varje gång folk ser sådant här.

Dessutom, 3e personsshooter går fetbort.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Alfan var riktigt jäkla grym. Hade så jävla kul. Längtar som fan till release!

Medlem

Varför skriver ni "Olycksbådande" i texten på första sidan? Det låter som att nyheten kommer vara väldigt neg alltså... men när jag läser texten här inne så verkar det inte så(?)

Är dock helt inne på det azynkron säger, har dock heller aldrig väntat på spelet


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

tyckte inte alls alfan levde upp till mina förväntningar. Men jag kommer ge det en chans till. Vore dumt att såga det på en alfa.

Själv tyckte jag den levde upp till alla mina förväntningar iaf trots att det är en alpha
Kommer spela skiten ur det när det blir beta-dags och sedan också när det väl släpps ^^


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Ze hype. Where ist ze hype?

Ze hype ist gone?

Medlem

https://www.youtube.com/watch?v=uv5OXQayi2o

Ännu ett HYPE-tåg som spårar ur. (Watch Dogs.)

"Pre-order for beta-access." Ofc ofc...

Är inte så sugen alls längre på spelet, det har med att göra att de släppte nyheten alldeles för tidigt, sedan massor av strul med vissa saker, samt att grafiken kommer bli en sådan där nedskalad historia.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag var tvärhypad när jag såg det första gången, sen när det kom "nya" videos 2015 och grafiken var nerskalad aka watch dogs som fan tappa jag en del av suget.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Ju mer jag ser av spelet desto mindre taggad blir jag, ser ut som en standard cover 3rd person shooter med bullet sponge fiender.

Medlem

Njae, det det var väl en tråkig trailer. Och varför skulle ungen sjunga sådär för? Tycker den var komisk bara.

Medlem

Känns som det tagit alldeles för lång tid att släppa spelet


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Inaktiv

Testade själv Alphan och det var länge sedan jag har upplevt en sådan stämning i ett spel. Inte tala om Dark-Zone som ger en sjukt stämningsfull atmosfär när man är där inne.

Jag hade en del förväntningar på spelet men det översteg dem med råge och då var det endast en Alpha.

Kan knappt bärga mig för Betan. =D

Medlem

Gillade det första jag såg (för 2 år sen typ). Med tanke på Ubisofts trackrecord känns det garanterat fail.

Grejen är att UBI inte kan släppa stora AAA-spel. De enda de lyckats med på sistone är fanimej R6:Siege och det är ett litet setpiece, MP-only lir där story, grafik är sekundärt (kudos för ljudet, det e grymt!). Rätt övertygad om att deras management på distributionssidan är ett gäng ekonomer som har noll koll på både spel och spelande.

Men det vore jävligt ball om det kom ut och rockade!

1
Skriv svar