Prisa gudarna, Total Annihilation finns nu på Steam

Robot
Prisa gudarna, Total Annihilation finns nu på Steam

Strategiguld från -97, nu kan alla testa härligheten.


Medlem
Prisa gudarna, Total Annihilation finns nu på Steam

Tror någon mig om jag säger att jag DRÖMDE om Total Annihilation inatt?

Medlem

Har den redan på GoG!

Medlem

Ett av de absolut bästa spelen som gjorts. Långt före sin tid när det släpptes, och håller otroligt bra än idag!

Frilansare
Skrivet av Ftmch:

Tror någon mig om jag säger att jag DRÖMDE om Total Annihilation inatt?

Förnimmelser av Gud!

Medlem

Oh herre GUD! Soundtracket är bland det bästa som gjorts.

Och spelet i sig är ju suveränt!

Medlem

Gaah, my eyes hurt

Medlem

Bästa RTS'et någonsin!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

*Enter*
"+sing"
Njut.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Tror någon mig om jag säger att jag DRÖMDE om Total Annihilation inatt?

Liknande saker brukar hända mig, men sannolikheter är att någon någonstans alltid har en modern referens till en artikel eller händelse. Så yes, det låter trovärdigt.

Medlem

Kommer ihåg när jag och några polare körde detta i mutilplayer på ett lan för ett gäng år sedan, till slut hade vi så många enheter på kartan att spelet slöades ner så mycket att en sekund i spelet motsvarade uppemot en minut i verkligheten eller mer, det va en lååååång match!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av Ftmch:

Tror någon mig om jag säger att jag DRÖMDE om Total Annihilation inatt?

Förnimmelser av Gud!

Gaben?

Medlem
Skrivet av RaXha:

Kommer ihåg när jag och några polare körde detta i mutilplayer på ett lan för ett gäng år sedan, till slut hade vi så många enheter på kartan att spelet slöades ner så mycket att en sekund i spelet motsvarade uppemot en minut i verkligheten eller mer, det va en lååååång match!

Det känner man igen Vi LAN'ade ofta och då var det bara Total som gällde. Vi körde någon mod som höjde unit limit till 5000 eller 10000. Alla fick bygga sina baser och units tills de var nöjda. Sedan började vi kriga. Episkt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

hmm har hört att detta lir fortfarande är rätt populärt att lira, vet inte om det stämmer har bara hört det från källor.

fanastiskt med riktiga supervapen som Big Bertha.. spränger bort allt man bygt första 20 min av spelet med ett skott

Medlem

I expansionen (vad den nu hette) fanns det en auto-berta


signatur

Jäh!

Medlem

Konstigt att bilden ni valt är av en modd till TA, och inte orginalspelet.

Skrivet av Komured:

Har den redan på GoG!

Samma! Varför skulle man köpa det MED DRM när det finns utan på GOG?

Medlem

Jag har det på CD, köpte det när det var nysläppt. Det är fortfarande helt oöverträffat i sin genre tycker jag.

Medlem
Skrivet av Chrester:

I expansionen (vad den nu hette) fanns det en auto-berta

Vulcan? Man behövde typ 20 fusion plants för att kunna driva den utan att den sög slut på all energi.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Inaktiv

Ärligt talat så ser jag ingen poäng med att spela TA igen när Supreme Commander (ettan) finns...förutom nostalgin då

Medlem
Skrivet av NodCommander:

Samma! Varför skulle man köpa det MED DRM när det finns utan på GOG?

Vet du säkert att det har DRM på Steam då? Det finns många spel som är DRM-fria på Steam också. Jag vet inte om TA är det, hittade ingen info.

Här är en lista på andra DRM-fria spel på Steam
http://steam.wikia.com/wiki/List_of_DRM-free_games

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av NodCommander:

Samma! Varför skulle man köpa det MED DRM när det finns utan på GOG?

Vet du säkert att det har DRM på Steam då? Det finns många spel som är DRM-fria på Steam också. Jag vet inte om TA är det, hittade ingen info.

Här är en lista på andra DRM-fria spel på Steam
http://steam.wikia.com/wiki/List_of_DRM-free_games

Steam i sig självt är ju en typ av DRM så.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av NodCommander:

Samma! Varför skulle man köpa det MED DRM när det finns utan på GOG?

Vet du säkert att det har DRM på Steam då? Det finns många spel som är DRM-fria på Steam också. Jag vet inte om TA är det, hittade ingen info.

Här är en lista på andra DRM-fria spel på Steam
http://steam.wikia.com/wiki/List_of_DRM-free_games

Steam själv är DRM.Notera att i din länk så pratas det om "tredje parts DRM". Dessutom är Steam-versionen av TA den icke-moderniserade versionen, till skillnad från GOGs som kommer med ett par förbättringar och anpassningar till moderna OS.

1
Skriv svar