Se 12 brutala minuter gameplay från Mafia III

Robot
Se 12 brutala minuter gameplay från Mafia III
Medlem
Se 12 brutala minuter gameplay från Mafia III

Ser bra ut, känner mig väldigt osäker på bilsekvensen i slutet bara. Personligen gillade jag första spelets lugnare jakter när man undvek polisen och försökte köra lagligt

Releasehästryttare

Snyggt, men lär ju bli ett nytt spel där grafiken är betydligt snyggare nu än i release versionen, skall bli kul om vi får se några comparison videor när spelet väl kommer ut.

Medlem

verkar fett, bara till att tagga april

Avstängd
Skrivet av Devan:

Snyggt, men lär ju bli ett nytt spel där grafiken är betydligt snyggare nu än i release versionen, skall bli kul om vi får se några comparison videor när spelet väl kommer ut.

Själv tycker jag det är mycket roligare att faktiskt spela ett spel när det kommer ut än att bara jämföra grafik och gnälla på diverse forum. Men alla har vi våra olika nöjen.


signatur

MPMG - MultiPlatform MasterGamer

Medlem

Gillar inte att bilarna exploderar när dom välter? :S


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Hypar detta som fan!


signatur

Vi offrar allt
Slaktar tusenfalt
Våra liv slits i stycken
Bevittna de sista dödsrycken

KoP
Medlem
Skrivet av Necroluster:

Hypar detta som fan!

Sluta hypa. Alltid bättre att gå in med låga förväntningar och kanske bli positivt överasskad än att höja ett spel upp på en pedistal för att sedan falla pladask och bli besviken.

Karaktären ser ut som "Finn" från SW - The Force Awakens.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser provocerande dåligt ut. Hjärndött.

Medlem

Njaaa... tveksam till detta. Gillar att dem testar en ny tidsperiod, men fick inga bra vibbar av den videon...

Medlem
Skrivet av Hymer:

Gillar inte att bilarna exploderar när dom välter? :S

Han sa ju att de vara gjort för demot och att dom inte kommer göra de i spelet dom ville bara avsluta demot med ett bang.

Medlem

För mycket arcade känsla, tvåan hade samma problem.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

För mig så är det storyn som gör mafia spelen mest intressanta, utan den så är spelen egentligen rätt generiska och gör inget direkt nytt.

Så det här klippet sa mig inte mkt

Medlem

Förstår inte, detta är inte Mafia längre. Med det sagt lär jag spela det ändå, men det är inte Mafia.

Medlem

Tycker det skulle utspelat sig på 30-50 tal istället. Slutet av 60 känns bara inte lika mycket "Maffia" enligt mig.

Medlem
Skrivet av Busko:
Skrivet av Hymer:

Gillar inte att bilarna exploderar när dom välter? :S

Han sa ju att de vara gjort för demot och att dom inte kommer göra de i spelet dom ville bara avsluta demot med ett bang.

Det är den sämsta ursäkten jag hört!

Alla vet att större delen av publiken gillar explosioner och mindre substans - Michael Bay.

Medlem

Hahaha, fysiken vid 6:48.. pistolen på golvet..


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Detta såg helt underbart ut! Längtar sjukt mycket!

Medlem
Skrivet av Zippy:

Tycker det skulle utspelat sig på 30-50 tal istället. Slutet av 60 känns bara inte lika mycket "Maffia" enligt mig.

Maffian finns ju än idag, gör det inte mindre maffia för det. Du tänker för mycket på gudfadern.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Förstår inte, detta är inte Mafia längre. Med det sagt lär jag spela det ändå, men det är inte Mafia.

Håller inte med, tror detta kan bli bra faktiskt. Dessutom säger han ju att de har folk med från 2K Czech (som gjort de tidigare spelen) Så jag tror på detta, men får vänta och se helt enkelt.


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Zippy:

Tycker det skulle utspelat sig på 30-50 tal istället. Slutet av 60 känns bara inte lika mycket "Maffia" enligt mig.

Maffian finns ju än idag, gör det inte mindre maffia för det. Du tänker för mycket på gudfadern.

Jo jag vet detta. Känner att de borde lägga all fokus på den italienska maffian

Medlem
Skrivet av Zippy:
Skrivet av EpicGoblin:
Skrivet av Zippy:

Tycker det skulle utspelat sig på 30-50 tal istället. Slutet av 60 känns bara inte lika mycket "Maffia" enligt mig.

Maffian finns ju än idag, gör det inte mindre maffia för det. Du tänker för mycket på gudfadern.

Jo jag vet detta. Känner att de borde lägga all fokus på den italienska maffian

Kan förstå det, då de andra spelen handlat om det. Dock utan förnyelse så tröttnar man, sedan börjar man upprepa sig. Men förstår din åsikt

k3m
Medlem
Skrivet av tuckdragon:

För mig så är det storyn som gör mafia spelen mest intressanta, utan den så är spelen egentligen rätt generiska och gör inget direkt nytt.

Så det här klippet sa mig inte mkt

GTA då, finns det nå mer generiskt skit än det! nä, Mafia 3 låter ruggigt bra. Och enligt mig är Mafia hästlängder bättre än GTA. och historierna i Mafia sen, de är mycket bra

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av tuckdragon:

För mig så är det storyn som gör mafia spelen mest intressanta, utan den så är spelen egentligen rätt generiska och gör inget direkt nytt.

Så det här klippet sa mig inte mkt

GTA då, finns det nå mer generiskt skit än det! nä, Mafia 3 låter ruggigt bra. Och enligt mig är Mafia hästlängder bättre än GTA. och historierna i Mafia sen, de är mycket bra

Helt olika spel, GTA är lek och skoj och Mafia är mer seriöst med mer fokus på story singleplayer.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Zippy:

Tycker det skulle utspelat sig på 30-50 tal istället. Slutet av 60 känns bara inte lika mycket "Maffia" enligt mig.

Tycker tvärtom att det är skönt med en ny tidsperiod och story. Den öppna värden i New Orleans i slutet av 60-talet ser väldigt mysig ut.

Grafiken är riktigt bra och gameplay såg bra ut genom demon, utom att sista biljakten som såg för överdrivet ut.

1
Skriv svar