De tio sämsta Star Wars-spelen

Robot
De tio sämsta Star Wars-spelen

Vi firar Star Wars-veckan med tio spel du kan förpassa till närmsta sopkomprimerare.


Medlem
De tio sämsta Star Wars-spelen

många av dom spelen är inte illa, bara att de inte åldrats så vackert. kommer ihåg att jag spelat de flesta av dom, förutom tank och kinect spelet.

Medlem

Well, Super-starwars var ju assum när det begav sig. Varvade det en gigamiljard gånger.

Medlem

Vill minnas att jag spelade något demo på The Gungan Frontier, ett quasi-utbildningspel om ekologi en gång i tiden.
Jag vet inte ens om det räknas som ett spel, men jag ville bara kräkas på det.

Medlem

Vafan?! Yoda Stories var ju asnajs!


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem

Värdelös lista. Ännu ett exempel på hipster gamer nonsens. -"Super Starwars är skit för det är svårt och jag kom ingen vart"

Till o med Yoda Stories som var ett Windows 3.1 spel kan man inte kräva mycket av. Det är som att gnälla på SkiFree på Win3.1

Och att inte Star Wars Podracing eller Battlefront 3 är med på listan gör den irrelevant.

Medlem

Länka till Jontrons Serie om Starwars istället. Starcade ! Skapligt mer produktionsvärde än en sunkig top 10...Plus att Jontron är en härlig underhållare !

https://www.youtube.com/watch?v=TcmkO8xoJW4

^ Episode 1 för den som är sugen.

Parkers spel till Atari 2600 var sämst och mest repetitiva.

Medlem

Super Star Wars var nice som fan på sin tid. Att han säger han och hans polare inte klarade av det säger rätt mycket om hur dåliga de var, så svårt var det inte...


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Quid:

Vafan?! Yoda Stories var ju asnajs!

Hell yeah, spelar det fortfarande ibland då å då. Lagt måååånga timmar på det!

Skrivet av Pholiage:

...Star Wars Podracing...

Star Wars: Episode I Racer menar du? Eller Racer Revenge till PS2?
Har inte spelat det senare men hoppas inte du menar det första, det är tamefan en av mina absoluta favoriter bland Star Wars-spelen och klart den bästa Episode I-relaterade grejen ö.h.t.

Medlem

Pinsam lista då de faktiskt var höjdare när de begav sig. Dra fram gamla betyg så är de nog inget av dom som fått 1/5.
Men vad va de för dans där i slutet?
Sick!

Medlem

Går väl inte att säga exakt vilka spel som är sämst, då alla listor är vinklade efter någon eller någras egna erfarenheter och tycke.

Medlem

Ugh, Star Wars: Masters of Teräs Käsi. Innan det spelet så var i stort sett alla spel från Lucasarts helt underbara, men så kom det kassa Teräs Käsi och en drös med skitspel följde.

Medlem

Hur kan man hata Super Star Wars? Det är ju en klassiker!
Och Phantom Menace, alltså spelet, det var faktist en av mina personliga favoriter!

Force Commander var litte jobbigt då UI'n inte var det bästa, men när man väl klurat ut grejer var det faktist riktigt kul.

Medlem

Urg...artikel som är en länk till en topplistevideo? Jag får hjärncancer i ögat.

Inaktiv
Skrivet av Pholiage:

Och att inte Star Wars Podracing eller Battlefront 3 är med på listan gör den irrelevant.

Battlefront 3 är knappast ett av de sämsta Star Wars-spelen.

Om du menar Star Wars Episode 1: Racer så är det ett av de bättre Star Wars-spelen. Kolla bara in detta:

Underbart spel.

Phantom Menace-spelet tyckte jag själv var underhållande och grafiken var hyfsat bra på PC.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Värdelös lista. Ännu ett exempel på hipster gamer nonsens. -"Super Starwars är skit för det är svårt och jag kom ingen vart"

Till o med Yoda Stories som var ett Windows 3.1 spel kan man inte kräva mycket av. Det är som att gnälla på SkiFree på Win3.1

Och att inte Star Wars Podracing eller Battlefront 3 är med på listan gör den irrelevant.

Kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag minns att jag hade skoj när jag lirade både Yoda Stories och Super Star Wars back in the days, och det är ju ändå det som räknas. Vissa spel åldras sämre än andra, men det gör inte automatiskt spelen sämre för stunden. Även Skifree var grymt och är det fortfarande

Medlem

Själv gillar jag Yoda Stories och Master of Teras Käsi. Det fanns ju även Indiana Jones-spel som var liknande Yoda Stories.

Medlem
Skrivet av soderkvist:

Själv gillar jag Yoda Stories och Master of Teras Käsi. Det fanns ju även Indiana Jones-spel som var liknande Yoda Stories.

Indiana Jones and His Desktop Adventures

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mapamapa:
Skrivet av Pholiage:

Och att inte Star Wars Podracing eller Battlefront 3 är med på listan gör den irrelevant.

Battlefront 3 är knappast ett av de sämsta Star Wars-spelen.

Om du menar Star Wars Episode 1: Racer så är det ett av de bättre Star Wars-spelen. Kolla bara in detta:

https://www.youtube.com/embed/t8FVL46rZm0

Underbart spel.

Phantom Menace-spelet tyckte jag själv var underhållande och grafiken var hyfsat bra på PC.

Star Wars Pod Racing la jag mycket timmar på, vansinnigt snabbt när man uppgraderat allt.


signatur
1
Skriv svar