Helgdiskussion – Vad spelar du i julhelgen?

Medlem

Inte för att jag har direkt någon ledighet i jul whatsoever, men man får väl ta bort lite av sömntimmarna för att få in lite Pillars of Eternity på schemat. Det handlar om att prioritera...


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem

Köpte ett gäng spel på GoG's senaste rea, så jag kommer sitta med The Dig, Planescape och BG 2. Var så längesedan att de känns som nya upplevelser igen


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

KotOR 2. Älskade ettan och började på tvåan men spelade inte klart av någon anledning. NUERE DAX

Medlem

Fortsätter med 7DTD, har en bunt andra spel att lira och har inte ens köpt Fallout 4 (trots att jag är en Bethesda fan), men de tilltalar mig inte lika mycket som en Zombieapokalyps i Minecraft

Medlem

BF4 och World Of Tanks samt poker på pokerstars.fr


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

Medlem

Arma 3
Rainbow 6 Siege
Fallout 4

Done.

Medlem

Tänkte spela igenom Dragon Age: Inquisition med de DLCs som inte bara är föremål. Ny resa från början, och det senaste DLC:t var till och med värt pengarna. Spelade igenom dem med min gamla karaktär och måste säga att de trots allt förbättrat saker och ting en hel del.

Borde även köra en ny runda Pillars of Eternity och hade även tänkt spela igenom NWN-spelen igen... men det hinns nog inte med förräns 2016.

Medlem

Fallout 4 'cause We wants it, we needs it. Must have the precious.

Medlem

Assassin's Creed IV: Black Flag, I väntan på att Säsong 3 av Black Sails ska börja i januari!

Yohoho and a bottle of rum!

Inaktiv

CSGO och HoTS.

123
Skriv svar