Kvinnofängelse släppt till Prison Architect

Robot
Kvinnofängelse släppt till Prison Architect

Spelarna kan andas ut, det handlar om så mycket mer än att byta ut grafiska element.


Medlem
Kvinnofängelse släppt till Prison Architect

Kan redan höra Anitas klagosång.
-Kvinnor porträtseras som svagare än män! Uppmanar till att starta upplopp så man kan sätta kvinnorna på plats!

F.ö trevlig nyhet, ett bra spel fortsätter att bli bättre

Medlem

hmm kanske man ska ta och installera detta, fick det ju via claimony för ett par månader sedan men jag tog aldrig mig tiden till att spela det :/

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Kan redan höra Anitas klagosång.
-Kvinnor porträtseras som svagare än män! Uppmanar till att starta upplopp så man kan sätta kvinnorna på plats!

F.ö trevlig nyhet, ett bra spel fortsätter att bli bättre

Gnälla på en sak ingen har sagt? Måste man hitta på saker att bli upprörd över nu? Om du tycker Anita gnäller mycket kanske du ska ta dig en titt i spegeln först?

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Kan redan höra Anitas klagosång.
-Kvinnor porträtseras som svagare än män! Uppmanar till att starta upplopp så man kan sätta kvinnorna på plats!

F.ö trevlig nyhet, ett bra spel fortsätter att bli bättre

Tror du missade ca en tredjedel av artikeln där, ingen brist på fördomar ser jag...

Medlem

Haha allvar? Det var ett skämt. Ja det stod inget om henne i artikeln, men sånt är typiskt av henne att vinkla till något negativt. Ta och kamma er, samt lär er ta ett skämt. Sorgligt..

Medlem
Skrivet av zliddret:

hmm kanske man ska ta och installera detta, fick det ju via claimony för ett par månader sedan men jag tog aldrig mig tiden till att spela det :/

Gör det! Om du gillar den typen av sim. Helt underbart spel imo

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Kan redan höra Anitas klagosång.
-Kvinnor porträtseras som svagare än män! Uppmanar till att starta upplopp så man kan sätta kvinnorna på plats!

F.ö trevlig nyhet, ett bra spel fortsätter att bli bättre

Ge inte henne någon uppmärksamhet. Hon är i den position hon är till stor del att folk uttrycker sitt missnöje högljutt och grovt vilket ger mer ammunition till den evigt växande offerkoftan.

Hade man bara skitit i människan som ännu en snurrig tok hade hon inte fått uttrycka sig i FN. Det kan finnas ett värde i det generella koncept hon tar upp men hon är inte vettig nog att vara nån slags föreståndare till det.

Medlem

Telefom krångla med citeringen. Sant, men tyckte skämtet passade till artikeln

Medlem

Problemet med att försöka blidka extremister är att man öppnar en can of worms, förr eller senare kommer verkligheten ikapp och man tvingas inse att det inte tillför spelet något att ha med alla möjliga sexuella läggningar, hudfärger och kroppsformer.

Du kanske prickar in 90% men likt förbannat blir transexuella kortväxta personer med pipskägg upprörda över att inte inkluderas.

Utvecklarna verkar iaf göra detta för att de vill göra ett bättre och djupare spel, och det är väl så det borde vara... inte sett videon dock...

Medlem

Borde köra juvenile fängelse också

Medlem
Skrivet av Korken:

Problemet med att försöka blidka extremister är att man öppnar en can of worms, förr eller senare kommer verkligheten ikapp och man tvingas inse att det inte tillför spelet något att ha med alla möjliga sexuella läggningar, hudfärger och kroppsformer.

Du kanske prickar in 90% men likt förbannat blir transexuella kortväxta personer med pipskägg upprörda över att inte inkluderas.

Utvecklarna verkar iaf göra detta för att de vill göra ett bättre och djupare spel, och det är väl så det borde vara... inte sett videon dock...

om inte annat blir det ju lite mer verklighetsbaserat om man puttar in kvinnofängelse med, men jag tror detta blir intressant så ska nog installera detta spel, känns aningen otacksamt när man lyckas få det gratis på claimony och sedan inte lagt ner än 20 minuter för kanske 4 månader sen. spelet var då roligt det lilla jag testade då.

Medlem
Skrivet av maucau:
Skrivet av Smoo87:

Kan redan höra Anitas klagosång.
-Kvinnor porträtseras som svagare än män! Uppmanar till att starta upplopp så man kan sätta kvinnorna på plats!

F.ö trevlig nyhet, ett bra spel fortsätter att bli bättre

Gnälla på en sak ingen har sagt? Måste man hitta på saker att bli upprörd över nu? Om du tycker Anita gnäller mycket kanske du ska ta dig en titt i spegeln först?

Medlem
Skrivet av Spooner:
Skrivet av maucau:
Skrivet av Smoo87:

Kan redan höra Anitas klagosång.
-Kvinnor porträtseras som svagare än män! Uppmanar till att starta upplopp så man kan sätta kvinnorna på plats!

F.ö trevlig nyhet, ett bra spel fortsätter att bli bättre

Gnälla på en sak ingen har sagt? Måste man hitta på saker att bli upprörd över nu? Om du tycker Anita gnäller mycket kanske du ska ta dig en titt i spegeln först?

http://static.comicvine.com/uploads/original/11111/111119363/...

He, ja han/hon kunde inte förstå att det var ett skämt utan tog det på blodigaste allvar :-P. Man kanske måste börja använda smilies lite oftare ;-). Folk verkar ha en tendens att missförstå mig. Man kanske skulle ta en kurs i kommunikation

1
Skriv svar