Spana in läckta filmer från The Division

Robot
Spana in läckta filmer från The Division

Den stängda alphan läcker som ett såll men Ubisoft lär åtgärda snart.

#tom-clancys-the-division


Medlem
Spana in läckta filmer från The Division

Hmm... gillar inte riktigt att fienden tål så mycket. I andra videon står han still, siktar in sig på huvudet på en fiende som står still och inte ser honom, skjuter men fienden överlever och börjar skjuta tillbaka.

Min hype för det här spelet dalar sakta med tiden som går... Var jävligt taggad när de presenterade det


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Inaktiv

Förstår inte hur de vågar med tanke på att man kan se deras gamin tag nere till häger i videon. I bästa fall så får de ingen tillgång till betan och i värsta fall blir det ett rättsligt efterspel för att bryta mot NDAn...

Synd också att Youtube komprimerar sönder videon, ser inte alls lika bra ut som när man satt och spelade i Alphan. Som i sin tur kommer att ge ett negativt intryck när spelet faktiskt var snyggt och hade en sjuk mysig atmosfär.

Medlem

Usch kikade på sista videon och blir mest irriterad på hur dålig spelaren är hehe..
Väldigt risig upplösning på filmerna så svårt att se mycket annars.
Kikar själv på de videos Massive släppt nyligen
https://www.youtube.com/watch?v=hWjFQDFkKBM

Jag har en god känsla och tror Massive får ihop det. Hyfsat iallafall

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Hmm... gillar inte riktigt att fienden tål så mycket. I andra videon står han still, siktar in sig på huvudet på en fiende som står still och inte ser honom, skjuter men fienden överlever och börjar skjuta tillbaka.

Håller med, mänskliga fiender som tål som in i helvete känns förlegat, ogillar att det dyker upp damage-siffror ivägen för allt och så också, men det lär väl gå att stänga av får man hoppas.

Medlem
Skrivet av feistin:

Usch kikade på sista videon och blir mest irriterad på hur dålig spelaren är hehe..
Väldigt risig upplösning på filmerna så svårt att se mycket annars.
Kikar själv på de videos Massive släppt nyligen
https://www.youtube.com/watch?v=hWjFQDFkKBM

Jag har en god känsla och tror Massive får ihop det. Hyfsat iallafall

Hellre detta än Massives scriptade division skådespelare ifrån Hollywood.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

jag är iaf pepp pepp pepp

Medlem
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Milky_81:

Hmm... gillar inte riktigt att fienden tål så mycket. I andra videon står han still, siktar in sig på huvudet på en fiende som står still och inte ser honom, skjuter men fienden överlever och börjar skjuta tillbaka.

Håller med, mänskliga fiender som tål som in i helvete känns förlegat, ogillar att det dyker upp damage-siffror ivägen för allt och så också, men det lär väl gå att stänga av får man hoppas.

Håller med er båda.


signatur

I drank what?

Medlem

Detta spel blir nog som " Watch dogs" en massa hype och sedan bara dalar det... var med i en alpha för ett tag sedan och blev ine särskilt imponerad, kändes tråkigt och alldeles för mainstream., inget nytt på horizonten... Jag såg fram emot det när man sett filmerna dom släppt tidigare men efter att själv testat så tja.. om dom inte gör extremet stora förändringar till släpp ifrån alpha så ........

Medlem

kommer blir skoj


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

blev mest irriterad på den som lira han/hon vara ganska dåliga lol. Ville se hur de såg ut med de som såg ut att vara pre defined cover movment genom att trycka A men han sprang ju bara runt utan ammo lol (I Film 1) film 2 och 3 är redan nere.

Medlem

Någon som har fungerande länkar?


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Får lite Destiny vibbar av detta spel. Jag han kika på filmerna innan de gick ned. Destiny var riktigt kul ett tag och lyckas massive bättre med innehållet från början så kan det bli riktigt bra.

Medlem
Skrivet av Preed:

Någon som har fungerande länkar?

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1160162

Verkar som detta är källan till nyheten, finns ett par länkar (testade denna nyss och den fungerade http://indavideo.hu/video/tom_clancys_the_division_3)

Medlem
Skrivet av TheConsul:

Får lite Destiny vibbar av detta spel. Jag han kika på filmerna innan de gick ned. Destiny var riktigt kul ett tag och lyckas massive bättre med innehållet från början så kan det bli riktigt bra.

Det får jag med, inte kört Destiny men jag har spelat Warframe och tröttnade redan första dagen. Massive har än så länge inte gjort mig besivken, ser dock ut som detta kan komma att bli den första gången jag blir det för ju mer jag ser ju mindre intressant blir det.

Medlem
Skrivet av Ftmch:
Skrivet av Milky_81:

Hmm... gillar inte riktigt att fienden tål så mycket. I andra videon står han still, siktar in sig på huvudet på en fiende som står still och inte ser honom, skjuter men fienden överlever och börjar skjuta tillbaka.

Håller med, mänskliga fiender som tål som in i helvete känns förlegat, ogillar att det dyker upp damage-siffror ivägen för allt och så också, men det lär väl gå att stänga av får man hoppas.

Detta är ju inget nytt så lite sent att klaga över tycker jag.

Synd att det var så fruktansvärt dålig upplösning, gör inte spelet rättvisa. Jag har bara spelat det på xbone men ser fram emot pc versionen när man säkert kan ställa in bättre inställningar, AA och annat gott.

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Hmm... gillar inte riktigt att fienden tål så mycket. I andra videon står han still, siktar in sig på huvudet på en fiende som står still och inte ser honom, skjuter men fienden överlever och börjar skjuta tillbaka.

Min hype för det här spelet dalar sakta med tiden som går... Var jävligt taggad när de presenterade det

Hoppas värkligen dom fixar de till release... Ju närmare Battefield eller Call of duty i hälsa och skada ju bättre, Jag vill ha snabba strider som kräver max 1-2 headshots eller 3-7 body shots. Vill inte spela något som man behöver tömma två mags för att döda något...

FM-guru
F.d. Sisyr

Att fienderna tål mycket beror väl på att spelet är lite av en korsning mellan shooter och MMO, eller? Alltså att man levlar och får bättre gear osv. Hur mycket fienden tål beror således på hur badass ens egna karaktär är.

Men jag har ingen vidare koll på The Division, så jag kanske bara yrar i nattmössan nu.

Medlem

Fienderna tål mycket? O.o
Det var då inget jag upplevde som ett problem när jag körde alphan iaf, tyckte det var rätt lagom avvägt.
Körde huvudsakligen med ett så kallat Marksman Rifle (i kombination med något likt en AK47 för när jag fick slut ammo på det andra), några få headshots var vad som behövdes för att döda fiender oftast, både NPC's och andra spelare.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

När startar betan. Har aktiverat en beta nyckel men väntar bara på ett mail som säger när jag kan ladda hem spelet o gibba

Medlem

Hahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Ubisoft lyckas alltid med att överraska.. Varje gång man ser ett nytt klipp från detta spel ser det bara sämre och sämre ut..
Detta kommer nog floppa stort på PC, en riktig konsolpangare..

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Fienderna tål mycket? O.o
Det var då inget jag upplevde som ett problem när jag körde alphan iaf, tyckte det var rätt lagom avvägt.
Körde huvudsakligen med ett så kallat Marksman Rifle (i kombination med något likt en AK47 för när jag fick slut ammo på det andra), några få headshots var vad som behövdes för att döda fiender oftast, både NPC's och andra spelare.

Om det krävs ett par skott i huvudet för att döda en människa, då är spelet märkligt, sett från mitt perspektiv.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Stelefan:

Hahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Ubisoft lyckas alltid med att överraska.. Varje gång man ser ett nytt klipp från detta spel ser det bara sämre och sämre ut..
Detta kommer nog floppa stort på PC, en riktig konsolpangare..

ÅH, så du har sett hur det ser ut i minst 1080p upplösning och maxxade grafikinställningar!? Nice!

Medlem

Kan ju inte se videon!!

Medlem
Skrivet av Glore:
Skrivet av Stelefan:

Hahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Ubisoft lyckas alltid med att överraska.. Varje gång man ser ett nytt klipp från detta spel ser det bara sämre och sämre ut..
Detta kommer nog floppa stort på PC, en riktig konsolpangare..

ÅH, så du har sett hur det ser ut i minst 1080p upplösning och maxxade grafikinställningar!? Nice!

Tvivlar han menar grafiskt.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av Glore:
Skrivet av Stelefan:

Hahaahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!
Ubisoft lyckas alltid med att överraska.. Varje gång man ser ett nytt klipp från detta spel ser det bara sämre och sämre ut..
Detta kommer nog floppa stort på PC, en riktig konsolpangare..

ÅH, så du har sett hur det ser ut i minst 1080p upplösning och maxxade grafikinställningar!? Nice!

Tvivlar han menar grafiskt.

Gameplay har ju inte ändrat sig sedan de gick ut med spelet, så lite sent att klaga över det i så fall. Jag har spelat spelet och det blir ett säkert köp att spela tillsammans i.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Dave Lister:

Fienderna tål mycket? O.o
Det var då inget jag upplevde som ett problem när jag körde alphan iaf, tyckte det var rätt lagom avvägt.
Körde huvudsakligen med ett så kallat Marksman Rifle (i kombination med något likt en AK47 för när jag fick slut ammo på det andra), några få headshots var vad som behövdes för att döda fiender oftast, både NPC's och andra spelare.

Om det krävs ett par skott i huvudet för att döda en människa, då är spelet märkligt, sett från mitt perspektiv.

Om det bara tog ett skott i huvudet i spelet skulle ingen spela det, du skulle dö för lätt.
Det är ett spel, inte verklighet.


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Dave Lister:

Fienderna tål mycket? O.o
Det var då inget jag upplevde som ett problem när jag körde alphan iaf, tyckte det var rätt lagom avvägt.
Körde huvudsakligen med ett så kallat Marksman Rifle (i kombination med något likt en AK47 för när jag fick slut ammo på det andra), några få headshots var vad som behövdes för att döda fiender oftast, både NPC's och andra spelare.

Om det krävs ett par skott i huvudet för att döda en människa, då är spelet märkligt, sett från mitt perspektiv.

Om det bara tog ett skott i huvudet i spelet skulle ingen spela det, du skulle dö för lätt.
Det är ett spel, inte verklighet.

Ett par styckna hoppas jag på håller med dig om ett skott. Hoppas verkligen bara att det inte krävs 2-4 magasiner på en NPC eller person för o döda om dom inte är i mycket högre level.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

1
Skriv svar