B-uppsats, upplevelsen av videospel

Medlem
B-uppsats, upplevelsen av videospel

Jag heter Gustav Eriksson och studerar på Karlstads Universitet. Jag skriver ett uppsatsarbete där jag undersöker upplevelse av fiske och videospel.

Enkäten är frivillig. Svaren är anonyma. De som kommer ha tillgång till svaren är jag och min handledare. Svaren från enkäten kommer att raderas när arbetet är gjort.

https://sunet.artologik.net/kau/Survey/6918

Snälla, hjälp en stackars student

Medlem

Oh herregud termen "videospel" har jag inte läst eller hört på väldigt länge, det får en inse hur lång tid det har gått sedan 80-talet

Jag bidrar mitt till enkäten bara för det!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Märklig studie attt jämföra fiske vs tv-spel... men jag svarade så gott jag kunde.

Medlem
Skrivet av ohem:

Oh herregud termen "videospel" har jag inte läst eller hört på väldigt länge

Jag kunde inte för mitt liv hitta ett bättre samlingsnamn för tv/dator-spel

Inaktiv

Kul att man ficka bocka i allt på "stämmer inte alls..."

Medlem

Fråga nummer 1:
Samtycker du till att svara på enkäten?

Jag kunde inte låta bli. Jag var tvungen att svara nej...

"Tack för din medverkan!"

Medlem

Lite svårt att svara på den sista frågan, såvida man inte håller sig till mittenalternativet och till vänster, se bild.

Testat med både senaste versionen av FF samt IE.

[ia=1216818; large]


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Lite svårt att svara på den sista frågan, såvida man inte håller sig till mittenalternativet och till vänster, se bild.

Testat med både senaste versionen av FF samt IE.

[ia=1216818; large]

Det hade jag totalt missat.. Vilken jävla miss =/

1
Skriv svar