Spana in supersnygga rymdpangaren Everspace

Robot
Spana in supersnygga rymdpangaren Everspace

En roguelike med handling och looks to die for.

#nyhetstips


Medlem
Spana in supersnygga rymdpangaren Everspace

Kul att det kommer mer rymdspel. Men till skillnad från vad utvecklarna tycker så sänker det arkadaktiga spelet för mig.

Medlem

Låter intressant, kan inte kolla videon, får se längre fram om det är Intressant.

Medlem

Känns som att de har hämtat mycket inspiration från Freelancer.

Detta upplever jag absolut inte som någonting negativt. Jag fullkomligt älskade Freelancer.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

"Lättillgängligt" är ett läskigt ord

Medlem

det får vi backa!

Medlem
Skrivet av FAMILJEGUFF:

"Lättillgängligt" är ett läskigt ord

Precis, du slog huvudet på spiken.

I Fräcka Fredag avsnittet då det patades om Battlefront och att det var så "lättillgängligt".
Efter att ha spelat spelet så vet jag nu innebörden av det, mycket obehagligt...

Frågan är om det var FZ eller Dice som myntade det uttrycket i samband med Battlefront ?
FZ borde i framtiden ha med det som en minusfaktor i sina recensioner.

Medlem

"Lättillgänglighet" har under många år förstört spel för många. Spelen dummas ned så att alla ska kunna slänga pengar på det.

Ogillar starkt spel som ska hålla dig i handen hela vägen och som inte litar på att du kan lista ut saker själv.

Medlem
Skrivet av Horniak:

Kul att det kommer mer rymdspel. Men till skillnad från vad utvecklarna tycker så sänker det arkadaktiga spelet för mig.

Fast alla rymdspel som innehåller rymdskepp är väl per definition arkadiga, tänk va bedrövligt det vore att ta hänsyn till alla problem som uppstår vid rymdfart istället för att bara spela.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Xbox One?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Gnällkuk

"1st Playable Gameplay Trailer"?

Var den förra de laddade upp inte uppspelningsbar eller? Märkligt titel

Ser riktigt coolt ut, för mig tilltalar nog mer arkaddelen eftersom jag inte är tillräckligt flygmupp för att orka med ett spel som det där andra spelet vars namn jag inte kommer på som är mer simulator. Det ser också jättehäftigt ut, men alldeles för avancerat för att jag ska bli intresserad av det


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Om det nu bara haft lite multiplayer eller co-op... då hade jag varit såld direkt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Känns som att de har hämtat mycket inspiration från Freelancer.

Detta upplever jag absolut inte som någonting negativt. Jag fullkomligt älskade Freelancer.

Satt o tänkte detsamma. Jag har letat efter en värdig uppföljare till freelancer och jag tror o hoppas att jag nu har hittat de

Medlem

Kommer ett survivalspel följer 100 bleka kopior efter. Blivit likadant sen SC m.m och alla dessa ... det räcker med ett mastedont inom en genre. Och sen så väntar man ett par år och gör ett nytt. Nu skulle nått nytt komma... Nått annorlunda.

Medlem
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Horniak:

Kul att det kommer mer rymdspel. Men till skillnad från vad utvecklarna tycker så sänker det arkadaktiga spelet för mig.

Fast alla rymdspel som innehåller rymdskepp är väl per definition arkadiga, tänk va bedrövligt det vore att ta hänsyn till alla problem som uppstår vid rymdfart istället för att bara spela.

Eller så är det så att bara i spel och film finns ljudeffekter och gravitation med mera. OM det vore för realistiskt skulle spelet vara ljudlöst


signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

1
Skriv svar