Dogmeats vansinniga strapats i Fallout 4

Robot
Dogmeats vansinniga strapats i Fallout 4

Vad händer om man låter Dogmeat vandra själv över hela Commonwealth och hur lång tid tar det?

#fallout-4


Medlem
Dogmeats vansinniga strapats i Fallout 4

haha

Medlem

haha ja lite smårolig


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Om Dogmeat besegras, är det permadeath som gäller då? Har inte vågat ha honom vid min sida i allt för farliga områden


signatur

Game long and prosper

Medlem

Själv så har jag tappat bort jycken. Sade åt honom att vänta vid Red Rocket station (?) och sedan dess har jag inte sett röken av honom..


signatur

Constants and variables

Medlem
Skrivet av Javas:

Om Dogmeat besegras, är det permadeath som gäller då? Har inte vågat ha honom vid min sida i allt för farliga områden

Companions är "essential" så de kan slås ut tillfälligt men de kan inte dö. Liksom ens provisioners ( fel titel?) men ens settlers kan dö.

Medlem
Skrivet av Nuckan:

Själv så har jag tappat bort jycken. Sade åt honom att vänta vid Red Rocket station (?) och sedan dess har jag inte sett röken av honom..

HAHA!!

Slösa aldrig stimpacks på jycken, efter en stund blir han "hel" ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Trist att jycken är odödlig.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Verkar inte ha hänt så mycket på den här fronten sedan trean där man har möjlighet att följa folk i världen, dom beter sig mer eller mindre likadant.

1
Skriv svar