Medlem
Fråga []

Tänkte höra om det är möjligt att få tillbaka lite "inlägg" på min status. När forumet gjordes om senast fick jag lov att "omregistera mig". Jag som nästan var uppe i 1000 inlägg!

Tackar på förhand. :heart:


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

nj
Medlem

När den gamla sidan och forumet byttes mot den nuvarande designen så ska ett mail ha skickats ut till alla registrerade användare där man fick möjlighet att återregistrera sin gamla användare.
Någon gång under höstens början så ska dock alla gamla användare ha rensats, men om du har tur så kanske det går att lösa. Om nu ingen ger dig hjälp här så kan du använda "kontakta oss" och konto- & forumfrågor.

W2k
Medlem

Jag kan inte se att det fanns nån användare vid namn "b0ne" på vårt gamla forum.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Jag minns att fallet var så som du säger nj men jag minns också att jag inte fick det att fungera av någon konstig anledning. Men som det ser ut så verkar hoppet ute totalt, eftersom jag alltid hetat "b0ne", iaf vad jag kan minnas.

Men tack ändå boys!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av b0ne:

Jag minns att fallet var så som du säger nj men jag minns också att jag inte fick det att fungera av någon konstig anledning. Men som det ser ut så verkar hoppet ute totalt, eftersom jag alltid hetat "b0ne", iaf vad jag kan minnas.

Men tack ändå boys!

JUST JA! w2k jag hette inte "b0ne" förr, jag hette "b0ne!". Detta kanske kan hjälpa en aning ? (hoppas).


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

W2k
Medlem

Den hittade jag. Dock matchar varken efternamn eller e-postadress det som står i din nuvarande profil, och du hade bara 304 inlägg.

Förnamnet stämmer iaf, så jag har lagt på 304 inlägg på ditt nuvarande saldo. Gör ju inte så stor skillnad.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:

Den hittade jag. Dock matchar varken efternamn eller e-postadress det som står i din nuvarande profil, och du hade bara 304 inlägg.

Förnamnet stämmer iaf, så jag har lagt på 304 inlägg på ditt nuvarande saldo. Gör ju inte så stor skillnad.

Haha fan vad jag misstog mej, well thanx som fan iaf xD - FZ går att lita på!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

1
Skriv svar