Orättvisan - i The Division har de minsann snö

Robot
Gnällkuk
Orättvisan - i The Division har de minsann snö

Och i verkligheten är det nu 20 grader typ i New York


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nästa gång ni vill tjuvkika på spel som egentligen inte får visas, sväng förbi: douyutv.com. Det är i princip den Kinesiska motsvarigheten av Twitch.

Enda skillnaden är att de inte tar ner streams för att företag som Ubisoft knackar på deras dörr.

Jag kikade säkert 2+ timmar på en The Division-stream i hög kvalitet.

Medlem

Visa lite skärmdumpar från PC versionen. Eller kommer det se likadant ut som det gör på Xbox One?

Inaktiv
Skrivet av Keza:

Nästa gång ni vill tjuvkika på spel som egentligen inte får visas, sväng förbi: douyutv.com. Det är i princip den Kinesiska motsvarigheten av Twitch.

Enda skillnaden är att de inte tar ner streams för att företag som Ubisoft knackar på deras dörr.

Jag kikade säkert 2+ timmar på en The Division-stream i hög kvalitet.

Även om de som streamar där säkert gör det ett tag så tror jag inte det dröjer länge innan de stänger ute dessa personer från de olika eventen när det är en NDA.

Förvånad över att så få verkar bry sig över att det faktiskt kan få ett rättsligt efterspel att bryta mot en NDA, även om jag tror att få företag kommer att dra det så långt.

Medlem
Skrivet av Keza:

Nästa gång ni vill tjuvkika på spel som egentligen inte får visas, sväng förbi: douyutv.com. Det är i princip den Kinesiska motsvarigheten av Twitch.

Enda skillnaden är att de inte tar ner streams för att företag som Ubisoft knackar på deras dörr.

Jag kikade säkert 2+ timmar på en The Division-stream i hög kvalitet.

Min kinesiska är tyvärr lite ringrostig. Verkar dock som även de har fått plockat ner klippen.

1
Skriv svar