Massiv långrea i Xbox-butiken

Releasehästryttare
Massiv långrea i Xbox-butiken

Håll i pengarna några timmar till, steam rean börjar om 5 timmar, aka kl 7 ikväll! https://steamdb.info/sales/

Medlem

Skulle vara intresant att se hur "billiga" spelen är jämfört med PC-versionerna, men svaret är väl så förutsägbart att ingen ids. Bara det faktum att det inte ens står priser på lockessidan säger en del... aja, jag väntar på Steam sale.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kanske blir lite Mad Max, får se


signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem
Skrivet av Xeran:

Kanske blir lite Mad Max, får se

Oavsett vad de säljer för där, så är Tradera eller Blocket billigare.


signatur

I drank what?

Medlem

Hur ser det ut på X-box butiken när det kommer till utgångspriset. Sony kör ju så gott som nypriser minus den procentuella reduceringen, oavsett hur gammalt spelet är

Medlem
Skrivet av elPresidente:

Hur ser det ut på X-box butiken när det kommer till utgångspriset. Sony kör ju så gott som nypriser minus den procentuella reduceringen, oavsett hur gammalt spelet är

Ja, usch, Sonys reor har bara varit skit. När alla spel redan är så överdrivet dyra i digital form kanske man inte ska förvänta sig något mer dock.

Medlem
Skrivet av Devan:

Håll i pengarna några timmar till, steam rean börjar om 5 timmar, aka kl 7 ikväll! https://steamdb.info/sales/

Jag har inga pengar kvar efter GoG-rean

Medlem

Vilken klen rea. 479kr för Halo 5 och 509kr för Forza 6. Båda dessa såldes för 299kr hos Inet under Black Friday, och då får man ju dessutom ett andrahandsvärde. Invänta mellandagsrean om ni vill göra en bra deal gott folk, för det här var ju nästintill skamligt.

Medlem
Skrivet av Devan:

Håll i pengarna några timmar till, steam rean börjar om 5 timmar, aka kl 7 ikväll! https://steamdb.info/sales/

Visste inte att steam sålde xbox spel


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Är nya need for speed bra ? Nedsatt från 699 till 280 nu på xbone. Och borderlands the handsome collection nedsatt från 599 till 239 kr.

Inaktiv

Synd att inte Halo 5 eller Tomb Raider var billigare. Hade spelen legat under 300 st hade jag troligen köpt.

Medlem
Skrivet av returpack:
Skrivet av elPresidente:

Hur ser det ut på X-box butiken när det kommer till utgångspriset. Sony kör ju så gott som nypriser minus den procentuella reduceringen, oavsett hur gammalt spelet är

Ja, usch, Sonys reor har bara varit skit. När alla spel redan är så överdrivet dyra i digital form kanske man inte ska förvänta sig något mer dock.

Spel som Ni No Kuni är ofta jävligt billiga. Spel som walking dead har gått för under 50kr på den tiden Steam ville ha mer än 10 euro.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Både Halo 5 och Rise of Tombraider är nedsatt till 368kr på Spelbutiken nu.

jbx
Medlem
Skrivet av KarateKurt:

Är nya need for speed bra ? Nedsatt från 699 till 280 nu på xbone. Och borderlands the handsome collection nedsatt från 599 till 239 kr.

Det finns recensioner och ett flertal spelsiter som recenserat spelet. Läs dem och bilda en egen uppfattning vettja!


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Redaktör
Skrivet av KarateKurt:

Är nya need for speed bra ? Nedsatt från 699 till 280 nu på xbone. Och borderlands the handsome collection nedsatt från 599 till 239 kr.

Det är Need for Speed.


signatur
Inaktiv
Skrivet av jbx:
Skrivet av KarateKurt:

Är nya need for speed bra ? Nedsatt från 699 till 280 nu på xbone. Och borderlands the handsome collection nedsatt från 599 till 239 kr.

Det finns recensioner och ett flertal spelsiter som recenserat spelet. Läs dem och bilda en egen uppfattning vettja!

Så FZ är ingen spelsida där man får fråga vanliga gamers vad dom tycker om vissa spel ?
Förklara för mig varför det finns kommentarsmöjligheter där man inte ska fråga om spels underhållningsvärde, det är ju enskilda personer åsikter man gärna vill veta.
Men om det stör dig såmycket att man diskuterar spel på en spelsight så kan jag deleta mitt konto, man vill ju inte störa dig med i ditt tycke onödiga spelfrågor.

Medlem

kommentarsfältet gäller oftast det ämne det gäller i detta fall god jul önskningar.:)

Så din fråga ställdes i helt fel tråd helt enkelt och hota med att stänga av sitt konto är bara tramsigt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

1
Skriv svar