Varsågod, gameplay från Epics MOBA-spel Paragon

Robot
Varsågod, gameplay från Epics MOBA-spel Paragon
Medlem
Varsågod, gameplay från Epics MOBA-spel Paragon

Edit:

phi
Medlem

Åh vad roligt, ännu fler MOBA-spel.

Medlem

It's a looker. Det kan jag ge dom. Men nu är moba bäcken urtorkad. Likt mmo marknaden så finns det för få egentliga förändringar. Tror tyvärr detta kommer brinna starkt men kort.

Medlem
Skrivet av Bahoven:

It's a looker. Det kan jag ge dom. Men nu är moba bäcken urtorkad. Likt mmo marknaden så finns det för få egentliga förändringar. Tror tyvärr detta kommer brinna starkt men kort.

Det finns bara en enda moba som är ens liknande detta vad jag vet och det är SMITE. Så Paragon har stor potential

Medlem
Skrivet av Karmak:
Skrivet av Bahoven:

It's a looker. Det kan jag ge dom. Men nu är moba bäcken urtorkad. Likt mmo marknaden så finns det för få egentliga förändringar. Tror tyvärr detta kommer brinna starkt men kort.

Det finns bara en enda moba som är ens liknande detta vad jag vet och det är SMITE. Så Paragon har stor potential

Och battleborn, och inte helt olikt paladins heller.

Releasehästryttare
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Karmak:
Skrivet av Bahoven:

It's a looker. Det kan jag ge dom. Men nu är moba bäcken urtorkad. Likt mmo marknaden så finns det för få egentliga förändringar. Tror tyvärr detta kommer brinna starkt men kort.

Det finns bara en enda moba som är ens liknande detta vad jag vet och det är SMITE. Så Paragon har stor potential

Och battleborn, och inte helt olikt paladins heller.

Paladin ser ju bedrövligt basic ut för att vara ett spel som kommer ut 2016 dock.

Medlem

Tycker själv att det är kul att dom experimentera mer med moba grenen. Vem vet vad dem kan komma fram till, sen så är kanske inte moba för alla, men det är inte ett fps krigsspel heller tex call of duty ect.

Medlem
Skrivet av StenaFoss:

Tycker själv att det är kul att dom experimentera mer med moba grenen. Vem vet vad dem kan komma fram till, sen så är kanske inte moba för alla, men det är inte ett fps krigsspel heller tex call of duty ect.

Ska man vara ärlig så är inte call of duty för någon.

Medlem
Skrivet av Hecce:
Skrivet av StenaFoss:

Tycker själv att det är kul att dom experimentera mer med moba grenen. Vem vet vad dem kan komma fram till, sen så är kanske inte moba för alla, men det är inte ett fps krigsspel heller tex call of duty ect.

Ska man vara ärlig så är inte call of duty för någon.

Sant ville inte bara såra någon

Medlem
Skrivet av Karmak:
Skrivet av Bahoven:

It's a looker. Det kan jag ge dom. Men nu är moba bäcken urtorkad. Likt mmo marknaden så finns det för få egentliga förändringar. Tror tyvärr detta kommer brinna starkt men kort.

Det finns bara en enda moba som är ens liknande detta vad jag vet och det är SMITE. Så Paragon har stor potential

Och då är ju inte ens smite någon större ändring av konceptet. man har dragit ner kameran till tredje person. Allt annat är precis som det brukar. Om Cs släppte en titel där den stora ändringen var kameravinkeln tror jag knappast något skulle höja på ögonbrynen heller.

1
Skriv svar