Köp Tomb Raider, Just Cause, Final Fantasy m.m. för 50 kr

Medlem
Köp Tomb Raider, Just Cause, Final Fantasy m.m. för 50 kr

Aw, synd man redan äger mer eller mindre allt det

Medlem

Dålig stil FZ, först hjälper ni mig att hålla mig borta från Steams vinterrea, så jag känner mig trygg, och istället så tar humble bundle mina pengar!

Medlem

Enda som va intressant va väl priset, spelen lockar inte speciellt mycket:P

Medlem

blev indiespelet crawl istället för 70 kronor, sorry square enix. Men riktigt trevligt lir även fast man lirar med datorstyrda spelare när man inte har någon att lira lokalt med för tillfället

Medlem

50% rabatt på Rust (på Steam) och kostar nu 9,99€. Klart värt!

Gnällkuk

The Last Remnant är ett ypperligt JRPG i bästa Final Fantasy-maner som jag varmt kan rekommendera!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Vilket Tomb Raider är bilden ifrån i artikeln? Ser spännande ut!


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem
Skrivet av Maxiz!:

Vilket Tomb Raider är bilden ifrån i artikeln? Ser spännande ut!

Tomb Raider III

Medlem

Härligt! Det första Tomb Raider är fortfarande ett av mina favoritspel. Visste inte ens att det fanns på Steam, men nu har jag det där också! Grymt bra mervärde på denna bundlen måste jag säga. Tack för tipset <3


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

1
Skriv svar