Steams årliga vinterrea är här!

Inaktiv

Hittade ingenting alls som lockade. Främst därför att jag köper det jag vill ha ganska nära efter release men också för att reorna inte är lika saftiga som de var förr. Hade det funnits ett bra pris (<25 euro) på Arkham Knight eller MGS 5 hade jag slagit till men eftersom jag har en backlog som kommer hålla mig sysselsatt i typ 2 år minst om jag aldrig mer köpte ett spel så har jag all tid i världen att vänta.

Medlem

Köpte ett R9 390 igår och Witcher 3 idag, så nu är jag fattig. Hoppas det kommer in lite julklappspengar. xD

Medlem
Skrivet av warh0g:

Jag ska inte köpa några mer spel på ett bra tag. Säger jag ofta, men nu menar jag det hehe. Har inte tid att spela alla sköna titlar som jag köpt ändå. Sen har det blivit en massa bundles på spel som aldrig startats också.

Jag skulle vilja kunna gifta bort saker som jag inte spelar alls.

Köp dem som gifts då? Om du aldrig installerar dem så kan du ge bort dem.

Medlem

Besiege fy fan va roligt det var.. Medeltids RobotWars. Galet skoj.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Mm Besiege är riktigt kul, köp det. Verkar ha ett fantasifullt community också!

Annars är väl Telltales-packen för 407kr rätt så lockande. Ner från 1600kr.

Medlem

Perfekt när man ska köpa julklappar åt farsan

Medlem

Köpte ETS2 DLCs, tycker att dom är värda pengarna

Medlem

Köpte 3DMark åt systersonen så att man ska orka benchmarka hans dator när han köper ett Pascal.

Medlem

Har köpt..

The Dark Eye

Memoria

Dreamfall Chapters

Valkyria Chronicles™

Metro Redux Bundle

Broken Sword 5 - the Serpent's Curse

WARSHIFT


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

starkt rekommenderade titlar är broforce & rocket league :>


signatur

//monster

Medlem

instant-gaming har alltid bra priser.


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Medlem

Det blev Torchlight II, Dishonored och The vanishing of Ethan Carter.

Medlem

Inte helt genomtänkt bundle-pris..

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag satt och funderade på trilogin för nån dag sedan (har bara spelat ettan) men plånboken sa ifrån. Men så såg jag ditt inlägg, loggade in på STEAM och köpte det snabbare än ljusets hastighet. Nog för att jag har Fallout 4 att leka med men nu kommer det definitivt inte bli någon dötid över julledigheten.

God jul på dig!

Medlem

gillar bilden rejält


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Köpte 3DMark åt systersonen så att man ska orka benchmarka hans dator när han köper ett Pascal.

Jag köpte 3D mark, körde en bench å lämnade tebax det refund oh yeah!

Medlem

Vill ha Far Cry 4 på rean tack!

Medlem

Spelsamlingen har växt så dramatiskt de senare åren så det blir mindre och mindre att köpa varje sommar/vinter. Har hittat några indie titlar som är kul så det blev köp på dem.

Medlem
Skrivet av Jaaay2k:

Vill ha Far Cry 4 på rean tack!

Kostar ju 184,50:- på origin... blir det mycket billigare än så? Ändå "rätt" nytt.

God fortsättning på er

12
Skriv svar