Här är det perfekta CS:GO-skottet

Robot
Här är det perfekta CS:GO-skottet
Medlem
Här är det perfekta CS:GO-skottet

Lottoskott. Ser gärna klipp från andra spel! Har tyvärr inget att dela med mig utav. De gånger något härligt hänt har man inte haft tillgång till inspelning. Shadowplay är dock redo nu för när något kul sker!

Medlem

Kul klipp men föredrar hellre kills där man ser att spelaren är skillad.

Medlem

Typ jag

Blyat cyka tovarish spatsiba putin

Medlem

Hur lyckades han få död på den första snubben? Jag har aldrig lyckats få död på någon som har 100hp med ett bodyshot med scouten!

Medlem
Skrivet av Holmann:

Hur lyckades han få död på den första snubben? Jag har aldrig lyckats få död på någon som har 100hp med ett bodyshot med scouten!

Antagligen nades och skit innan. Lagkamraten till höger verkar stått och langat in allt möjligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Lottoskott. Ser gärna klipp från andra spel! Har tyvärr inget att dela med mig utav. De gånger något härligt hänt har man inte haft tillgång till inspelning. Shadowplay är dock redo nu för när något kul sker!

Konstigt att det alltid är de som är bäst som har mest tur.

Medlem

Tror faktiskt att scout kan one shota någon om dom inte har kevlar. Det kanske beror på vart man träffar och avstånd men jag har för mig att det är möjligt.

Medlem
Skrivet av bjosarn:
Skrivet av Holmann:

Hur lyckades han få död på den första snubben? Jag har aldrig lyckats få död på någon som har 100hp med ett bodyshot med scouten!

Antagligen nades och skit innan. Lagkamraten till höger verkar stått och langat in allt möjligt.

Scouten kan döda på ett skott i magen om fienden saknar kevlar, även om han har 100 hp. På GIF:en i artikeln har alla i motståndarlaget fullt HP så denna förklaring är nog säkrast

Medlem

Skulle uppskatta att varje kill i CS är ca 30% tur pga faktorer som man inte har någon kontroll över.

Medlem
Skrivet av guran33:

Skulle uppskatta att varje kill i CS är ca 30% tur pga faktorer som man inte har någon kontroll över.

Vad baserar du detta antagande på?

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av Luciphear:

Lottoskott. Ser gärna klipp från andra spel! Har tyvärr inget att dela med mig utav. De gånger något härligt hänt har man inte haft tillgång till inspelning. Shadowplay är dock redo nu för när något kul sker!

Konstigt att det alltid är de som är bäst som har mest tur.

Ju mer man tränar ju mer tursam blir man.

Medlem
Skrivet av HardRenaLine:
Skrivet av guran33:

Skulle uppskatta att varje kill i CS är ca 30% tur pga faktorer som man inte har någon kontroll över.

Vad baserar du detta antagande på?

Jag är 68% säker på att du ställer fel frågor.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av HardRenaLine:
Skrivet av guran33:

Skulle uppskatta att varje kill i CS är ca 30% tur pga faktorer som man inte har någon kontroll över.

Vad baserar du detta antagande på?

Jag är 68% säker på att du ställer fel frågor.

Efter senaste patcherna så går väl ett högre antal skott i ens spray i icke förutsägabara patterns. Så om inte ett proffs kan veta exakt vart random skotten kommer när han sprayar så behöver han ju ha lite tur att dom skotten träffar.
Har jag fel?

Medlem
Skrivet av Lerner:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av HardRenaLine:
Skrivet av guran33:

Skulle uppskatta att varje kill i CS är ca 30% tur pga faktorer som man inte har någon kontroll över.

Vad baserar du detta antagande på?

Jag är 68% säker på att du ställer fel frågor.

Efter senaste patcherna så går väl ett högre antal skott i ens spray i icke förutsägabara patterns. Så om inte ett proffs kan veta exakt vart random skotten kommer när han sprayar så behöver han ju ha lite tur att dom skotten träffar.
Har jag fel?

Du har helt rätt att det är lite tur. 30% är inte lite tur och är nog mycket för ett lag som aldrig spelat CS i hela sitt liv ska vinna en runda i ett mästerskap mot världens bästa lag.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Scout dödar inte på ett skott i magen. Aldrig gjort. Detta är bara tur, han siktar inte ens i huvudet som en bra spelare hade gjort. Resten av deras lag måste haft väldigt lite hp också, så mycket skit som skrivs här...


signatur

“People”—Geralt turned his head—“like to invent monsters and monstrosities. Then they seem less monstrous themselves.”

Medlem
Skrivet av Nothingleft:

Scout dödar inte på ett skott i magen. Aldrig gjort. Detta är bara tur, han siktar inte ens i huvudet som en bra spelare hade gjort. Resten av deras lag måste haft väldigt lite hp också, så mycket skit som skrivs här...

Hela laget hade fullt HP och scouten dödar på ett skott i magen om fienden saknar kevlar

http://counterstrike.wikia.com/wiki/SSG_08

1
Skriv svar