God jul-kalendern – Vinn speldator för 26 000 kr!

Robot
God jul-kalendern – Vinn speldator för 26 000 kr!

Webhallen ger dig rabatt på speldatorer, plus chans att vinna en.


Medlem
God jul-kalendern – Vinn speldator för 26 000 kr!

Skaplig dator. Det känns dumt att inte delta i denna.

Medlem

Ja man skulle inte klaga på att vinna detta

Medlem

Hade varit fint med en ny dator. Hade egentligen sparat ihop till en. Men så blev pojken svårt sjuk, och fick istället betala sjukräkningar. Men men, hag får delta och se. GOD JUL Allihopa.

Medlem

God jul och lycka till!

Medlem

Varför ska det alltid vara rim på alla tävlingar? XD Jag är så fruktansvärt dålig på att rimma. Men men...

Medlem

Vadå sjukhusräkningar? Kostar knappt något för barn.
God jul!

Midvinternattens köld är hård, endast gamern är vaken.

Så, var hämtar man priset?

Medlem
Skrivet av DAoG:

Vadå sjukhusräkningar? Kostar knappt något för barn.
God jul!

Men för föräldrarna som är med blir det arbetet som blir lidande. Fara upp och bo i Linköping är inte gratis om man vistas där en längre tid.

Medlem

Pappa vill skriva i Word så ge mig! =D

Medlem

.... och DÄR blev Webhallen 23 785kr rikare

Hade bokat en dator att hämta hos inet imorrn men nu när Webhallen hade 2000kr rea på modellen jag kollat på där så blev det den istället

Tack FZ för att ni sparar pengar åt mig!

Medlem

God jul kära FZ:are och lycka till! Ingen dålig dator det där

Medlem
Skrivet av DrDoom:

.... och DÄR blev Webhallen 23 785kr rikare

Hade bokat en dator att hämta hos inet imorrn men nu när Webhallen hade 2000kr rea på modellen jag kollat på där så blev det den istället

Tack FZ för att ni sparar pengar åt mig!

Grattis till ditt köp - kör hårt!

Medlem

Lycka till! God jul och gott nytt år FZ <3

Medlem

Helvete, då måste man sitta här och komma på rim innan man går och lägger sig. Aja. Lycka till allesammans!

Medlem

God jul och lycka till allihop!


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem

Man skulle ju bli helt knäckt om man vann asså!

Medlem

Tre glas vin senare blev rimmet inskickat. Samt att jag slapp spela pussel med släkten.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Usch, jag och Jul rim är inte bästa vänner, men jag vaknade med sådan ångest över att jag inte ens försökte. Hann precis skicka in ett bidrag. Det priset är helt klart mödan värt!
Lycka till alla, och ha en god Juldag

Medlem

Grym dator och grym tävling, hela kalendern! Lycka till alla och må bästa rimmet vinna

Medlem

När tror man att vinnaren kommer stå? Man är ju nyfiken på att se vad vinnaren har kokat ihop för rim.

Redaktör
Skrivet av D00Mn8:

När tror man att vinnaren kommer stå? Man är ju nyfiken på att se vad vinnaren har kokat ihop för rim.

I början av januari tippar jag.


signatur
Medlem

Väntar nyfiket tills dess då. Tack!

Medlem

Kollat över mitt rim minst 20 gånger efter felstavningar och syftningsfel sedan jag skickade in bidraget. Kommer vara lagom mör och nerv-vrak vid kungörelsens dag. Om jag inte vinner (och därmed förmodligen kolar av stress och press) är det väl ok att posta rimmet under luckan? Tycker att det hade varit roligt att klämma ut några fler leenden när man ändå satt så länge!

Medlem
Skrivet av Krol:

Kollat över mitt rim minst 20 gånger efter felstavningar och syftningsfel sedan jag skickade in bidraget. Kommer vara lagom mör och nerv-vrak vid kungörelsens dag. Om jag inte vinner (och därmed förmodligen kolar av stress och press) är det väl ok att posta rimmet under luckan? Tycker att det hade varit roligt att klämma ut några fler leenden när man ändå satt så länge!

Grattis du vann!

Medlem
Skrivet av MRZnr1:
Skrivet av Krol:

Kollat över mitt rim minst 20 gånger efter felstavningar och syftningsfel sedan jag skickade in bidraget. Kommer vara lagom mör och nerv-vrak vid kungörelsens dag. Om jag inte vinner (och därmed förmodligen kolar av stress och press) är det väl ok att posta rimmet under luckan? Tycker att det hade varit roligt att klämma ut några fler leenden när man ändå satt så länge!

Grattis du vann!

Jo det stämde, fick lite hjärtarytmi ändå - om det vore så väl! Håller tummarna för beskedet!

Lej
Medlem

Hur slutade det? Kan man hitta resultatet nånstans?

Redaktör
Skrivet av Lej:

Hur slutade det? Kan man hitta resultatet nånstans?

In här och klicka lucka 24 (eller den lucka du vill se resultatet i).

Om det inte står vem som vunnit där kan du testa en annan webbläsare, eller att rensa cachen i din standardbrowser.


signatur
1
Skriv svar