Nakna män säljer – Rust uppe i 3 miljoner exemplar

Robot
Nakna män säljer – Rust uppe i 3 miljoner exemplar
Medlem
Nakna män säljer – Rust uppe i 3 miljoner exemplar

Den följde med i Humble Bundle också


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

rust är ett spel jag aldrig förstår mig på hur folk orkar med att spela så är föga förvånad

Medlem
Skrivet av Natrium:

rust är ett spel jag aldrig förstår mig på hur folk orkar med att spela så är föga förvånad

Håller med. Det är märkligt att alla dessa Early Access - överlevnads spelen drar storpublik. Men, men så länge folk har kul så.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Natrium:

rust är ett spel jag aldrig förstår mig på hur folk orkar med att spela så är föga förvånad

mestadels ryssfanskapen som spelar, och dom jävlarna är riktigt duktig att fuska i rust med

Medlem
Skrivet av Ankh:

Den följde med i Humble Bundle också

Humble monthly ingick den i. Man betalar 12$ för en prenumeration.

Medlem
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:

Den följde med i Humble Bundle också

Humble monthly ingick den i. Man betalar 12$ för en prenumeration.

Ja?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Early access i hur många år nu?

Releasehästryttare
Skrivet av Fleshcutter:

Early access i hur många år nu?

Ett par, men kom ihåg att de gjorde om hela spelet för ca ett år sen.

Medlem

Kan vara det roligaste spelet jag kört hittils! (2000 spelade timmar)
Helt klart värt dom 10 bucks dom kostar på steam nu på rean.
Visst det är en alpha, men tyckte Fallout 4 var mer trasigt vid release än vad det här är nu.
Uppdateras hela tiden och nytt innehåll varje/varannan vecka.
Enda problemet är spelarna som i 99% av fallet är idioter, men så är det ju överallt.

Medlem

Jag har 500+ timmar i Rust nu, inte spelat Legacy alls, så alltså 500 timmar det senaste året, och jag måste säga att det är ett av de bästa survival spelen på marknaden just nu, enigt mig. Facepunch gör ett riktigt bra jobb med spelet, och förbättrar det hela tiden.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:

Den följde med i Humble Bundle också

Humble monthly ingick den i. Man betalar 12$ för en prenumeration.

Ja?

Stor skillnad att betala 1$ jämfört med 12$

Medlem
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:

Den följde med i Humble Bundle också

Humble monthly ingick den i. Man betalar 12$ för en prenumeration.

Ja?

Stor skillnad att betala 1$ jämfört med 12$

Är det någon som påstått något annat?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Releasehästryttare
Skrivet av Tems:

Jag har 500+ timmar i Rust nu, inte spelat Legacy alls, så alltså 500 timmar det senaste året, och jag måste säga att det är ett av de bästa survival spelen på marknaden just nu, enigt mig. Facepunch gör ett riktigt bra jobb med spelet, och förbättrar det hela tiden.

Nån här har inte testat breaking point .. http://www.thezombieinfection.com/

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:

Den följde med i Humble Bundle också

Humble monthly ingick den i. Man betalar 12$ för en prenumeration.

Ja?

Stor skillnad att betala 1$ jämfört med 12$

Är det någon som påstått något annat?

Ja tydligen för det var viktigt för dig att få det att låta som att det var med i ett humble bundel. Varför var det så viktigt att påpeka det? Spelet finns ju i många butiker.

Medlem
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av jehuty:
Skrivet av Ankh:

Den följde med i Humble Bundle också

Humble monthly ingick den i. Man betalar 12$ för en prenumeration.

Ja?

Stor skillnad att betala 1$ jämfört med 12$

Är det någon som påstått något annat?

Ja tydligen för det var viktigt för dig att få det att låta som att det var med i ett humble bundel. Varför var det så viktigt att påpeka det? Spelet finns ju i många butiker.

Om du betalar runt 100pix på steam för spelet när du kan få samma spel + en massa andra på köpet på humblebundle är väl rätt relevant? Eller har jag missat något? (Förövrigt är det värt med de $12 enbart för CoH2).

Det ÄR ett humblebundle oavsett det är vecko bundle eller månadsbundle. Du kan välja att ta månads bundle och sen hoppa ur direkt.

Edit: Förövrigt handlar det ju om välgörenhet...man MÅSTE inte ta det minsta då


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Natrium:

rust är ett spel jag aldrig förstår mig på hur folk orkar med att spela så är föga förvånad

Håller med. Det är märkligt att alla dessa Early Access - överlevnads spelen drar storpublik. Men, men så länge folk har kul så.

sant, dock förstår jag inte vad dom är roligt med massa saker som inte finns klar och det är så sjukt mycket greefing för det finns inte något som helst system i dom flesta av dom spelen

FML
Medlem

Finns många surivalspel/kopior där ute men Rust är nog de bästa. Svårt att sälja in de till folk, men jag såg nån video på Youtube och laddade ner nån version på Piratebay för att testa och insåg snabbt att detta var värt de och köpte det 1 min efter.

Uppdateringar kommer 1-2 i veckan jämnfört mot andra early access spel som jag spelat och det är som roligaste då, för då börja man från scratch med pilbåge och yxa.

Varning dock för sjukt beroende framkallande!

Medlem

För dom där dagarna då man bara känner för att banka nakna män i huvudet med stenar...

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Early access i hur många år nu?

Tekniskt sätt ett år typ. Eftersom de gjorde om spelet. Men enligt Garry är det snart ute ur Early Access också. Eftersom de har mer eller mindre nått den basvisionen de har haft för spelet. Om man skall lita på Garry bör spelet vara ute ur early access första halvan av nästa år kan jag nog tro.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem
Skrivet av ohGr:

Kan vara det roligaste spelet jag kört hittils! (2000 spelade timmar)
Helt klart värt dom 10 bucks dom kostar på steam nu på rean.
Visst det är en alpha, men tyckte Fallout 4 var mer trasigt vid release än vad det här är nu.
Uppdateras hela tiden och nytt innehåll varje/varannan vecka.
Enda problemet är spelarna som i 99% av fallet är idioter, men så är det ju överallt.

En gång så var jag på en moddad server (tp till andra spelare osv...). Och det var mitt i natten, så hittade jag en bas som var skitstor. Jag hade grindat i typ 5 timmar. Så hade typ hur många raketer och raketkastare som helst. Ingen c4 tyvärr. Jag sprängde hela basen och dödade killen som ägde det. Tydligen var det adminen så jag bara satt en god stund och skratta för mig själv om att jag dödat serverns admin. Nästa gång jag vaknade. Så hade jag blivit mördad, alla mina saker blivit tagna. Och ironiskt nog. Så hade alla exakta väggar och saker försvunnit. Jag hade ett dussin ingångar till min bas och det var som en liten labyrint. Jag hade flera väggar skyddslager. Men alla andra dörrar var säkrade. Bara min riktiga dörr var borta och bara alla riktiga dörrar efteråt var borta. Och sedan hade jag flera tool cabinets. Men han tog sig till den första direkt, som var bäst gömd. Det var adminen som gjorde det. Han noclippade troligen genom allt och tog bort alla viktiga dörrar med remover tool. Och det var en NO CHEAT/NO ABUSE server lol.


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Goodbye horses.

Medlem

Vore kul med ett survival som var inriktat på samarbete istället för att slå ihjäl varandra, men.... not gonna happen.

Medlem
Skrivet av Natrium:

rust är ett spel jag aldrig förstår mig på hur folk orkar med att spela så är föga förvånad

Föga förvånad betyder lite/inte alls förvånad så det går inte ihop med resten av ditt uttalande.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Natrium:

rust är ett spel jag aldrig förstår mig på hur folk orkar med att spela så är föga förvånad

Föga förvånad betyder lite/inte alls förvånad så det går inte ihop med resten av ditt uttalande.

haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Natrium:

rust är ett spel jag aldrig förstår mig på hur folk orkar med att spela så är föga förvånad

Föga förvånad betyder lite/inte alls förvånad så det går inte ihop med resten av ditt uttalande.

ursäkta att jag uttryckte mig fel , menade självklart något helt annat.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Tems:

Jag har 500+ timmar i Rust nu, inte spelat Legacy alls, så alltså 500 timmar det senaste året, och jag måste säga att det är ett av de bästa survival spelen på marknaden just nu, enigt mig. Facepunch gör ett riktigt bra jobb med spelet, och förbättrar det hela tiden.

Nån här har inte testat breaking point .. http://www.thezombieinfection.com/

Basbyggandet fungerar riktigt bra för första gången. Man skall ha lite tur med vilka man spelar mot/ihop med naturligtvis men det gäller så gott som alla MMOs.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar