Säljes [PC]: Just Cause Collection, Front Mission Evolved, Gyromancer, Yosumin

Medlem
Säljes [PC]: Just Cause Collection, Front Mission Evolved, Gyromancer, Yosumin

Hej säljer dessa spel: Just Cause Collection, Front Mission Evolved, Gyromancer, Yosumin

Just Cause collection innehåller både Just cause 1 och 2 samt alla tillägg till 2:an såsom vapen och fordon. Har steamkoder för samtliga spel som jag kan skicka via PM här på FZ. Kan tänka mig att ta betalt via Swish, CS:GO skins eller eventuellt byta mot ett annat spel på steam.

Medlem

Har du verkligen mage att sälja spel du fått genom välgörenhet?

Medlem

Känns drygt att sälja vidare humblebundle spel som man fått för mindre än 50kr. dvs om de inte säljs för typ 5kr styck, men även då är det dyrt med tanke på att man tekniskt sett får 12 spel för 5 dollar.

Spelen kan köpas genom HumbleBundle.com för ca 5,18 dollar f.n. vilket ger då totalt 12 spel, plus 20% rabatt på Just Cause 3 "med mer spel kommandes snart":
https://www.humblebundle.com/

Medlem

Tänkte mer att någon annan kanske ville ha spelen... Bättre att nån får nycklarna än att de bara ligger och "skräpar". Dessutom tänkte jag inte sälja vidare dom för någon förmögenhet kanske istället byta bort dom för något fint skin till CS.

Medlem
Skrivet av kaealy:

Har du verkligen mage att sälja spel du fått genom välgörenhet?

Klart jag har mage att byta bort spel som jag KÖPT och dessutom gav pengar till välgörenhet. Det mesta här i världen är inte gratis kompis.

Medlem
Skrivet av Fuidama:

Känns drygt att sälja vidare humblebundle spel som man fått för mindre än 50kr. dvs om de inte säljs för typ 5kr styck, men även då är det dyrt med tanke på att man tekniskt sett får 12 spel för 5 dollar.

Spelen kan köpas genom HumbleBundle.com för ca 5,18 dollar f.n. vilket ger då totalt 12 spel, plus 20% rabatt på Just Cause 3 "med mer spel kommandes snart":
https://www.humblebundle.com/

Tycker inte det känns drygt. Tur att vi alla är olika

Medlem
Skrivet av Zippy:
Skrivet av kaealy:

Har du verkligen mage att sälja spel du fått genom välgörenhet?

Klart jag har mage att byta bort spel som jag KÖPT och dessutom gav pengar till välgörenhet. Det mesta här i världen är inte gratis kompis.

Du har inte köpt någonting, du har givit till välgörenhet där de gett dig en gåva tillbaka.

Medlem
Skrivet av kaealy:
Skrivet av Zippy:
Skrivet av kaealy:

Har du verkligen mage att sälja spel du fått genom välgörenhet?

Klart jag har mage att byta bort spel som jag KÖPT och dessutom gav pengar till välgörenhet. Det mesta här i världen är inte gratis kompis.

Du har inte köpt någonting, du har givit till välgörenhet där de gett dig en gåva tillbaka.

Haha! Beror ju dock på hur man ser det. När man handlar någonting i butik så ger man ju pengar till butiken osv och får en "gåva" tillbaks. Är inte det samma sak som att köpa någonting? På sidan står det ju dessutom "number of purchases". En gåva är någonting man får utan att betala. Själv har jag betalat för mina spel där en del av pengarna gick till välgörenhet.

Medlem

Off-topic: Det är väl för fan hans val om han vill sälja något som han äger? Varför skriver ni massa bullshit i hans sälj-tråd?

Lycka till med försäljandet/trade(köpte samma bundle så har ingen användning för dessa :< ).

Medlem

Herregud, denna tråd gör nästan att man förlorar hoppet om mänskligheten. Och att inte FZ tar bort den är skamligt.

Skägg.
10 Chambers

De som betett sig illa har varnats.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av kaealy:

Herregud, denna tråd gör nästan att man förlorar hoppet om mänskligheten. Och att inte FZ tar bort den är skamligt.

Skamligt? Om du reflekterar över ditt eget agerande i tråden så märker du ganska så snart att du var högst delaktig i att sätta tonen.


signatur
1
Skriv svar