Den ärliga trailern för Star Wars: Battlefront

Robot
Den ärliga trailern för Star Wars: Battlefront

EA likställs med det köttätande tentakelslukhålet i Return of the Jedi.

#star-wars-battlefront


Medlem
Den ärliga trailern för Star Wars: Battlefront

Jävligt roliga trailers de gör, denna var klockren den också.


signatur

I drank what?

Medlem

Är det verkligen såhär illa?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem

Mitt intresse för detta spel, vara i ca 20timmar. Tyckte att trailern va en bra sammanställning av spelet

Medlem

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

EA - Its all in the DLC!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ugh...Smosh "games".

Medlem

"With EA it's not in the game, it's in several subsequent DLCs!"

Blasters fired!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av 4skin:

Är det verkligen såhär illa?

Som han sa, de som är bra är väldigt bra. Grafiken är kanske den snyggaste just nu i ett spel samt att det är väldigt bra optimerat. Ljudet och designen på modeller, vapen, banor låter precis som star wars.

Medlem

Med tanke på att Ultimate versionen som inkluderar alla DLC numera kostar 799:- på PS4 (PS store), så är det faktiskt rätt prisvärt. (skulle aldrig betala över 1200:- eller vad det kostade från början)

Har väldigt roligt med det än så länge, och det är perfekt som ett casual soff-fps på konsol, då man är lika träffsäker som i filmerna ;).

Edit: Efter ett antal timmar har jag fortfarande skitkul, och då har jag spelat cargorun (CTF) tungefär 95% av tiden... mycket väl spenderade slantar!

Medlem

*Pieew pweehw piew piew woosh*


signatur

Jäh!

Medlem

Om det bara var battlefield fast med star wars skin hade det varit 100ggr bättre än vad det är nu :/
Årets flopp i mina ögon, grymt besviken på DiCE.
Spelet såldes tack vare Star Wars namnet och det riktigt snygga grafiken.
Grafik: 10/10
ljud; 10/10
Spelkänsla: -10/10
Förstår fortfarande inte hur fan dom kunde göra så lite med spelet. Skulle vilja höra vafan dom tycker egentligen. För säger dom att det är ett bra spel fullt med saker att göra i spelet ljuger dom ju dom kan inte fullt allvarligt vara nöjda med spelet själva , något måste ju gått helt åt helvete med deadlines eller något.
Mindblown.

Medlem

Hahaha, undrar om EA någonsin tar till sig av kritiken och
låter DICE mm. göra spel åt gamers i stället för "den potentiella
köpkraften i den stora massan"


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Undrar om många nyttjat deras "Great Game-Garanti" som dom stoltserar med på Origin. Nån här som gjort det kanske?

Medlem

Om man spelat 20h+ ska man väl inte klaga, bra värde för 400kr enligt mig. Spelet må sakna djup och massa annat men ja tycker de lyckades rätt bra med det som väl kom ut.

Känner mig inte blåst men de fanns givetvis potential för något så otroligt mycket större och djupare.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Om man spelat 20h+ ska man väl inte klaga, bra värde för 400kr enligt mig. Spelet må sakna djup och massa annat men ja tycker de lyckades rätt bra med det som väl kom ut.

Känner mig inte blåst men de fanns givetvis potential för något så otroligt mycket större och djupare.

20 timmar är inget att vara nöjd med, finns massor mer free to play spel som varar
det 20 dubbla utan problem. Det är ett online spel, en AAA title och om någon slutar
efter redan 20 timmar så har de 20 timmarna förmodligen varit tråkiga, fattiga och
fulla av besvikelser.

Finns inget spel värt att spela som man ens lär sig grunderna på på bara 20 timmar


signatur

MattiAceGaming

Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av zauii89:

Om man spelat 20h+ ska man väl inte klaga, bra värde för 400kr enligt mig. Spelet må sakna djup och massa annat men ja tycker de lyckades rätt bra med det som väl kom ut.

Känner mig inte blåst men de fanns givetvis potential för något så otroligt mycket större och djupare.

20 timmar är inget att vara nöjd med, finns massor mer free to play spel som varar
det 20 dubbla utan problem. Det är ett online spel, en AAA title och om någon slutar
efter redan 20 timmar så har de 20 timmarna förmodligen varit tråkiga, fattiga och
fulla av besvikelser.

Finns inget spel värt att spela som man ens lär sig grunderna på på bara 20 timmar

Det är din åsikt. Jag gav runt 350: för spelet. Jag har hittills spelat långt över 20 timmar, men vi kan använda 20 timmar för räkneexempel: 350/20=17,5. Det hade mao kostat mig 17,50:- i timmen att spela spelet. Låter inte så dyrt i min värld, speciellt inte eftersom jag hade kul under dessa 20 timmar.

Att spel är komplicerat betyder inte det är bra. Kul för dig att dui tycker det dock. Trist att du anser att vi andra måste tycka samma sak.


signatur

I drank what?

Medlem

Undrar om folk är så emot spelet för att EA ligger bakom? Tycker spelet är underhållande, självklart finns det brister i djupet. Men jag har roligt när jag spelat, sen att starwars feelingen är 10/10 gör ju inte saken sämre

Medlem
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av zauii89:

Om man spelat 20h+ ska man väl inte klaga, bra värde för 400kr enligt mig. Spelet må sakna djup och massa annat men ja tycker de lyckades rätt bra med det som väl kom ut.

Känner mig inte blåst men de fanns givetvis potential för något så otroligt mycket större och djupare.

20 timmar är inget att vara nöjd med, finns massor mer free to play spel som varar
det 20 dubbla utan problem. Det är ett online spel, en AAA title och om någon slutar
efter redan 20 timmar så har de 20 timmarna förmodligen varit tråkiga, fattiga och
fulla av besvikelser.

Finns inget spel värt att spela som man ens lär sig grunderna på på bara 20 timmar

Vi har olika åsikter, jag tycker heller inte det är rimligt att jämställa mot free-2-play. Det finns många spel som är otroligt bra och korta upplevelser. Värdet behöver absolut inte mätas i antal timmar. SOMA är ett i raden som har kanske 10 timmar gameplay SP och är en helt otroligt upplevelse, lätt värt 400-500kr om det hade kostat så mycket, en annan är ALIEN ISOLATION.

Sen behöver man ju inte vara orealistisk, det är ingen bil eller ett jävla hus du köpt, sluta lossas som att dina 400 hard-earned-cash är så dramatiskt bortslösade om du ändå fått 20h speltid som du njutit av, att förvänta sig att spel måste vara så många fler timmar är enligt min åsikt helt absurt.

Man blir ju otroligt begränsad med ditt resonemang.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av MattiAce:
Skrivet av zauii89:

Om man spelat 20h+ ska man väl inte klaga, bra värde för 400kr enligt mig. Spelet må sakna djup och massa annat men ja tycker de lyckades rätt bra med det som väl kom ut.

Känner mig inte blåst men de fanns givetvis potential för något så otroligt mycket större och djupare.

20 timmar är inget att vara nöjd med, finns massor mer free to play spel som varar
det 20 dubbla utan problem. Det är ett online spel, en AAA title och om någon slutar
efter redan 20 timmar så har de 20 timmarna förmodligen varit tråkiga, fattiga och
fulla av besvikelser.

Finns inget spel värt att spela som man ens lär sig grunderna på på bara 20 timmar

Det är din åsikt. Jag gav runt 350: för spelet. Jag har hittills spelat långt över 20 timmar, men vi kan använda 20 timmar för räkneexempel: 350/20=17,5. Det hade mao kostat mig 17,50:- i timmen att spela spelet. Låter inte så dyrt i min värld, speciellt inte eftersom jag hade kul under dessa 20 timmar.

Att spel är komplicerat betyder inte det är bra. Kul för dig att dui tycker det dock. Trist att du anser att vi andra måste tycka samma sak.

Jag tror du missar helt vad jag menar.
Har aldrig hört talas om någon som tycker att ett onlinespel är värt pengarna
om man tröttnar efter 20 timmar. Hela poängen är ju att Starwars Battlefront
har fått ett väldigt dåligt mottagande av väldigt många medans folk som
normalt sett gillar DICE's online spel spelar de spelen många gånger mer än 20 timmar.


signatur

MattiAceGaming

1
Skriv svar