Red Orchestra-mod med västfrontsstrider uppdaterad

Robot
Red Orchestra-mod med västfrontsstrider uppdaterad

Darkest Hour må vara gammal men den omtyckta modden fick precis en nytändning.

#red-orchestra-ostfront-41-45, #red-orchestra-2-heroes-of-stalingrad


Medlem
Red Orchestra-mod med västfrontsstrider uppdaterad

Kickass!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ett av de bästa moddarna någonsin, det dog lite i vevan när RO2 lanserades inte pga RO2 men pga att vissa saker verkade göra det ospelbart för många.

Har plöjjt hundratals timmar i både DH och RO.

Medlem

Fantastisk mod, men det dog ut lite för mig till sist, brukade röja runt en hel del i det, ett av de få spel jag faktiskt har varit jämförbart bra på, haha. Hoppas verkligen att det kommer en ordentlig västfrontsmod till 2an någon gång. Framförallt nu när så mycket av jobbet är gjort iochmed Rising Storm

Medlem

Utvecklarna av DH gick ju ihop och skulle skapa ett nytt fristående spel som heter Festung Europa. Meningen är at att det ska bli en spirituell uppföljare till DH. Har inte gått så där våldsamt snabbt framåt med utvecklingen men kom en uppdatering förra veckan så de har ju inte gett upp det ännu...

http://forums.jackbootgames.com/index.php?/topic/4199-product...

Medlem
Skrivet av zauii89:

Ett av de bästa moddarna någonsin, det dog lite i vevan när RO2 lanserades inte pga RO2 men pga att vissa saker verkade göra det ospelbart för många.

Har plöjjt hundratals timmar i både DH och RO.

tyckte det verkade helt dött långt före man fick veta om RO2, försökte spela det minns jag innan jag fick veta om uppföljaren och det fanns inga aktiva servrar då alls.

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av zauii89:

Ett av de bästa moddarna någonsin, det dog lite i vevan när RO2 lanserades inte pga RO2 men pga att vissa saker verkade göra det ospelbart för många.

Har plöjjt hundratals timmar i både DH och RO.

tyckte det verkade helt dött långt före man fick veta om RO2, försökte spela det minns jag innan jag fick veta om uppföljaren och det fanns inga aktiva servrar då alls.

Nja långt före var nog att ta i , jag kommer inte ihåg detaljerna men det hände något med klienterna, inga servrar syntes även om de fanns osv, det var i vevan innan RO2 skulle släppas, TW tog inte tag i problemet och mkt av DH communityn dog.

Spelade aktivt dh & ro mellan 2006-2011, har för mig att DH släpptes i första publika version runt 2008.

1
Skriv svar