Se storslagna strider från alphan av Camelot Unchained

Robot
Se storslagna strider från alphan av Camelot Unchained
Medlem
Se storslagna strider från alphan av Camelot Unchained

Ser jävligt lovande ut Väntar med spänning!


signatur

I drank what?

Medlem

Ser bra ut - hade dock hellre sett en vanilla DAoC fast med uber grafik


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sista chansen. Failar detta MMO så ger jag upp denna genre för evigt!

Har seriöst inte spelat ett MMO som har varit roligt en längre stund sen DAOC. De har varit roliga ett litet tag för att det har varit nytt men i slutändan visat sig vara otroligt tråkiga.

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Sista chansen. Failar detta MMO så ger jag upp denna genre för evigt!

Har seriöst inte spelat ett MMO som har varit roligt en längre stund sen DAOC. De har varit roliga ett litet tag för att det har varit nytt men i slutändan visat sig vara otroligt tråkiga.

Inget MMO kommer ge dig samma rus som den första nålen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

såg ganska sunkigt ut

Medlem
Skrivet av Lepracy:

såg ganska sunkigt ut

,...med 600 i en strid?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

nej tack....allt med detta såg tråkigt ut, men får kasnek kolla upp mera


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Lepracy:

såg ganska sunkigt ut

,...med 600 i en strid?

och alpha för den delen inga rustningar inga färdiga meshes eller partiklar på spells med .mera ja listan kan göras lång. Faktum är detta är långt ifrån färdigt.

Men ser bra ut för vad det är just nu, dock mycket jättemycket återstår

Medlem

Ser ut som ett skämt. Blir det här nåt bra ska jag äta upp min hatt.

Medlem

Inte speciellt många som verkar fatta att dom testar spelmotorn och nätkoden hur pass bra den funkar med 600 aktiva spelare samtidigt på slagfältet och inte försöker visa upp det bästa dom kan göra i grafisk väg.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

Inte speciellt många som verkar fatta att dom testar spelmotorn och nätkoden hur pass bra den funkar med 600 aktiva spelare samtidigt på slagfältet och inte försöker visa upp det bästa dom kan göra i grafisk väg.

Blir du förvånad hur korkade människor är? Hade detta varit Star Citizen hade alla prisat det.

Medlem
Skrivet av deep9:
Skrivet av marcus8958:

Inte speciellt många som verkar fatta att dom testar spelmotorn och nätkoden hur pass bra den funkar med 600 aktiva spelare samtidigt på slagfältet och inte försöker visa upp det bästa dom kan göra i grafisk väg.

Blir du förvånad hur korkade människor är? Hade detta varit Star Citizen hade alla prisat det.

Hade det varit Star Citizen hade alla stått med högafflar i högsta hugg och undrat varför spelet plötsligt ser så mycket sämre ut.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Väntat på detta väldigt länge, hoppas på ett riktigt oldschool mmo, så som mmorpg ska vara

Medlem
Skrivet av Ankh:

Ser bra ut - hade dock hellre sett en vanilla DAoC fast med uber grafik

Jag hade hoppats på det, och det var där jag trodde på Shroud of the Avatar skulle ta efter men det verkar gå helt fel där, bortkastade pledge pengar.
Jag gillade tex ToA i DAOC med sina master levels där man verkligen fick kämpa på den servern jag var på, Gjalpinulva var spännande visade att det gick att samarbeta med 50+ spelare och Darkness Falls, ojoj vad man härjat där nere i DF, lagom mycket pvp där också, inte för mycket och man blev oftast förvarnad om det kom hela grupper, och sen var man med och spöade legion några ggr

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

Ser ut som ett skämt. Blir det här nåt bra ska jag äta upp min hatt.

Du kan inte titta på grafiken. Det implementeras/förbättras senare. Just nu arbetar de med att se till att servern kan hantera den mängd spelade de vill ha. Efter att ha sett videon är jag imponerad över vad de åstadkommit med deras egen motor på den fronten.

Så avvakta med det där att du ska äta upp din hatt.

Medlem

Ser ändå ganska sunkigt ut för att vara en alpha.

Medlem

Holy sh*t vilken skitgrafik.

WoW från 2004 hade bättre grafik än det här. Skärpning!

Medlem

Verkar ju helt sinnes när man kollar fighten runt 27-28 minuten på första videon.

Ser ni bolt range?? Finns en sjuk lirare som lägger en bolt vid typ 27:56 från vänster sida över hela skärmen rätt i nyllet på en liten lurikeen typ :D.

Får dom det här att sitta med grafik och annat så är det ett givet köp, ett PvP spel av de som gjort de bästa PvP mmot kan man inte dissa i Alpha redan. Dessutom ska PvP bygga på stabilitet och balans, inte som i Elder Scrolls där det är ospelbart med mycket folk på skärmen.

Medlem
Skrivet av papaz1:

Holy sh*t vilken skitgrafik.

WoW från 2004 hade bättre grafik än det här. Skärpning!

Skitsnack, WoW IDAG har sämre grafik än detta.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Inte speciellt många som verkar fatta att dom testar spelmotorn och nätkoden hur pass bra den funkar med 600 aktiva spelare samtidigt på slagfältet och inte försöker visa upp det bästa dom kan göra i grafisk väg.

Skrivet av Mirage:
Skrivet av papaz1:

Holy sh*t vilken skitgrafik.

WoW från 2004 hade bättre grafik än det här. Skärpning!

Skitsnack, WoW IDAG har sämre grafik än detta.

Alltför många vet inte vad Alpha är, CU har just nu 3 olika servrar där varje server är framtagen för olika typer av test.

Grafik har ännu inte kommit på kartan, mer än att dom vill pröva en stor terräng med dynamiska skuggor/väder etc tillsammans med mycket gubbar med olika kläder/färger etc.

Tested vart lyckat och folk berömmer ej testet utan grafiken? Facepalm på folk :p.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av deep9:
Skrivet av marcus8958:

Inte speciellt många som verkar fatta att dom testar spelmotorn och nätkoden hur pass bra den funkar med 600 aktiva spelare samtidigt på slagfältet och inte försöker visa upp det bästa dom kan göra i grafisk väg.

Blir du förvånad hur korkade människor är? Hade detta varit Star Citizen hade alla prisat det.

Hade det varit Star Citizen hade alla stått med högafflar i högsta hugg och undrat varför spelet plötsligt ser så mycket sämre ut.

Skrivet av Puscifer:
Skrivet av deep9:
Skrivet av marcus8958:

Inte speciellt många som verkar fatta att dom testar spelmotorn och nätkoden hur pass bra den funkar med 600 aktiva spelare samtidigt på slagfältet och inte försöker visa upp det bästa dom kan göra i grafisk väg.

Blir du förvånad hur korkade människor är? Hade detta varit Star Citizen hade alla prisat det.

Hade det varit Star Citizen hade alla stått med högafflar i högsta hugg och undrat varför spelet plötsligt ser så mycket sämre ut.

Först hade de frågat om rustningar att köpa för 800kr stycket och sen klaga på spelets mikrotransaktioner innan release när de väl fått det dock.

1
Skriv svar