Välja startsida?

Bab
Medlem
Välja startsida?

Det skulle vara trevligt om det fanns en inställning där man kunde välja vilken av FZs avdelningar man vill ha som startsida. Jag använder uteslutande nyhetssidan som startsida men ibland glömmer man bort sig, klickar på den stora FZ loggan uppe till vänster och kommer till en sida (standardstartsidan) där man känner sig helt vilsen.

Om man kunde ställa in vilken startsida man vill ha kanske det skulle kunna få komma till den om man klickar på loggan uppe till vänster t.ex.


signatur

-------
Du bär själv ansvaret för det du läser ovan.

W2k
Medlem

En bra idé, detta har varit uppe tidigare. Tar itu med det nån gång när jag har tid.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Skriver du verkligen upp alla förslag du tycker är bra och placerar i en to-do lista, eller skummar du igenom forumen här när känner att du har tid över att arbeta på något annat?

Alltid nyfiken på att läsa om hur folk organiserar och prioriterar sina projekt

W2k
Medlem

Det finns tre TODO-listor: Det här forumet, ett crewforum med samma syfte och min egen TODO som även innehåller prioritering och uppföljning. Jag flyttar saker från forumen till min egna lista när det passar och lägger då på prioritet, vilken version det skall vara klart till, kommentarer och annat.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

1
Skriv svar