S: TrackIR 5 (prissänkt!)

Medlem
S: TrackIR 5 (prissänkt!)

SÅLD!


signatur
Medlem

den andra grejen du pratar om, heter Pro clip, och det är väldigt starkt rekommenderat om du ska använda Track ir seriöst.

Medlem

kräver dock att användaren har ett headset på sig, något jag själv aldrig någonsin använt i spel.

Tittar man på youtube ser man mängder av negativa reviews för pro clip också, en av anledningarna till att jag aldrig skaffade denna. FlightSimReviews och SimulatedHeaven gillade inte alls den.


signatur
Medlem
Skrivet av vurt:

kräver dock att användaren har ett headset på sig, något jag själv aldrig någonsin använt i spel.

Tittar man på youtube ser man mängder av negativa reviews för pro clip också, en av anledningarna till att jag aldrig skaffade denna. FlightSimReviews och SimulatedHeaven gillade inte alls den.

ja personligen vet jag inte många gamers som inte kör med ett redigt headset som ett viktigt tillbehör till gamer hörnan ^^ jag har aldrig hört några dåliga saker som folk sagt om pro clip, om man nu inte ska säga att man måste ha ett headset som dålig sak, finns inte så mycket bättre lösningar på problemet.

Medlem
Skrivet av vurt:

kräver dock att användaren har ett headset på sig, något jag själv aldrig någonsin använt i spel.

Wat

Medlem

rätt onödig grej att ha på sig om man spelar singelplayer, kan jag tycka Enda gången jag lirat MP var på gamla doom och quake-tiden, samt WoW, gick hur bra som helst utan headset.


signatur
1
Skriv svar