Svenskt strippklubbspel för VR är som ett creepy lekland för seriemördartyper

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Innan ni alla är allt för hårda och sågar grafiken måste vi tänka på att det är ingen trippel A studio som gör spelet. Det är nog inte så enkelt som många tror att få lite strippor att se verkliga ut i ett spel.

Ge utvecklarna lite mer tid och se vad som händer i slutet av regnbågen. Man ska uppmuntra spelskapande och ge konstruktiv kritik och inte bara skratta och klaga.

Hahaha

Medlem

Jag säger bara: Samantha Fox Strip Poker 1984 ZX Spectrum

Medlem
Skrivet av addebob:

Inte dåligt att dansa med klackskor på det där golvet

Motion capturen som de skröt om var ny är dessutom ganska uppenbart inspelad utan högklackat om man kollar på fötternas vinklar.

Medlem

Låten var ju riktigt bra!

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Innan ni alla är allt för hårda och sågar grafiken måste vi tänka på att det är ingen trippel A studio som gör spelet...

I see what you did there...

Medlem

Någonstans så satt en person tillbakalutad i sin stol och tänkte "Det här är en bra idé".. Den personen borde skära ner på vad det nu är som dagligen överdoseras.

Medlem
Skrivet av telison:
Skrivet av marcus8958:

Innan ni alla är allt för hårda och sågar grafiken måste vi tänka på att det är ingen trippel A studio som gör spelet...

I see what you did there...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Påminde inte om någon strippklubb jag varit på, blir kanske ett köp för att vidga mina vyer...

Medlem
Medlem
Skrivet av Veofasa:

5/7

Medlem

Hehe så härligt. Härligt att se att det kan få finnas sånt här.

Medlem
Skrivet av gerald:

Slå en kik på vrgirlz annars, industrins snyggaste 3dscans.
Oculus support och planer på animering finns säkert.

Håller med, upplösningen där är så bra att det går att se om tjejerna har trimmat näshåret.. bara ett problem med VR Porr som jag förutser - lite svårt att "underhålla sig själv" med VR googles på, om man inte plastar in lägenheten först

Medlem

Varför inte bara kolla på porr?

Medlem
Skrivet av joelgbg:

Haha blir ett köp hur dåligt de än är då det höjer ribban för nudity i spel som e löjligt låg.

inga problem när blod, armar och inälvor flyger runt när man skjuter någon med hagelsprak i spel men gud föbjude om man skulle se en bröstvårta typ

Vill också gärna se mer naket i spel som riktas till oss i den vuxnare delen av befolkningen, dock vill jag att det då ska göras på ett vuxet och vettigt sätt.
Går karaktären till en strippklubb = klart det ska synas bröst, det är bara naturligt i en sån miljö.
Kvinnor som ger sig ut i strid med 2handssvärd och en string-metall-bikini som knappt täcker pubishåret/bröstvårtorna = idiotiskt och förstör bara inlevelsen. I strid ska man ha en riktig rustning, inte se sexig ut.
Om karaktärerna har sovit och vaknar och går upp så är det helt ok med dinglande snoppar och boobies, har folk sex ska det synas, osv osv.

Behövs det naket för att göra det realistiskt så kör på, men kläm inte in nakna kvinnor bara för att visa naket. Gör ingen stor grej av sexigheten utan visa det bara, istället för att zooma in på kvinnokroppar.

Som exempel från filmer kan man ta Transformers där Megan Fox tvättar sin motorcykel och gnider sin blöta kropp mot den... ja, hon är snygg att titta på men hur många tjejer skulle tvätta sin motorcykel så i verkligheten? Blir mest bara löjligt. Bättre med Black Widow i marvel-filmerna som springer runt i tight gymnastikkostym som visar alla kurvor - det passar hennes karaktär och lyckas se sexig ut utan att fåna sig i strider osv. Hon bara är snygg att titta på utan att visa det på överdrivna sätt.

Känns tyvärr som det är lång väg tills vi är där.

Det här spelet, oavsett hur kasst det ser ut, verkar ju iaf göra naket på någonlunda rätt sätt. Det är en strippklubb, där är det naket.

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av gerald:

Slå en kik på vrgirlz annars, industrins snyggaste 3dscans.
Oculus support och planer på animering finns säkert.

Håller med, upplösningen där är så bra att det går att se om tjejerna har trimmat näshåret.. bara ett problem med VR Porr som jag förutser - lite svårt att "underhålla sig själv" med VR googles på, om man inte plastar in lägenheten först

Man får väl helt enkelt sitta i badkaret.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

KoP
Medlem
Skrivet av DrDoom:

Det här spelet, oavsett hur kasst det ser ut, verkar ju iaf göra naket på någonlunda rätt sätt. Det är en strippklubb, där är det naket.

Ja det är ju svårt att misslyckas.

Men i ärlighetens namn, detta spel ser ju bara skabbigt ut.

Medlem

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Träffsäkert! Känns väldigt 2016. Om inte porren kan göra VR kommersiellt så undra vad som ska göra det. Påminner lite om en strippklubb som jag besökt i LA, kvalitet alltså haha! Antar att det går att välja så man får killar istället oxå

Medlem

Jag är lite mer fascinerad över deras leveldesign, en pelare ligger framför bilen så undrar hur dom har fått in den

Varför är dom inne i en soptopp?

So many questions, so little answers

Medlem

Det enda jag tänkte var "The Stepford Strippers".


signatur

I drank what?

Medlem
Medlem

Kumla represents!

12
Skriv svar