Någon har klarat Fallout 4 utan att döda en enda fiende

Robot
Någon har klarat Fallout 4 utan att döda en enda fiende
Medlem
Någon har klarat Fallout 4 utan att döda en enda fiende

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Medlem
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Grafiken är ganska dålig, specielt textuerna. man kan säga att konsolerna håller tillbaka spelet rijält.
Det finns inte äns stöd för ultrawide....

Medlem
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Sscchhh, säger du så kommer fanboisen att slå ihjäl dig.

Bara säg det är det snyggaste, bästa spelet någonsin så går du säker.


signatur

I drank what?

Medlem

Vad är det du upplever som dåligt? Tänk på att filmen är uppladdad i 720 och jag upplever att komprimeringen är rätt hård.
Vad tycker du om grafiken i detta klipp?
https://www.youtube.com/watch?v=_wN6en7Wc6I

On topic: jag gillar engagemanget. Önskar jag själv hade tid att spela i alla fall hälften så mycket som denna gosse gjort.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Sscchhh, säger du så kommer fanboisen att slå ihjäl dig.

Bara säg det är det snyggaste, bästa spelet någonsin så går du säker.

Nästan värre att skriva som dig, själv tycker jag inte grafiken är så jäkla hemsk i spelet. Man kan inte förvänta sig bf4 eller dylikt i grafik på alla spel som släpps, fast i eran värd får bara spel se så verkliga ut som möjligt för att få spelas eller släppas på pc, allt under är mediokert och har ingen rätt att existera.

KoP
Medlem

Säkert jättespännande (eller inte) att kolla på om man har en massa dötid. Sen förstår jag inte hur folk orkar lägga ner så mycket extra tid på sådana här bedrifter. Men det är ju helt klart en kul grej att pröva på.

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Sscchhh, säger du så kommer fanboisen att slå ihjäl dig.

Bara säg det är det snyggaste, bästa spelet någonsin så går du säker.

Vad händer om man säger att Fallout 4 är ett rehashat Fallout 3 New Vegas med något bättre shooter gameplay och har i övrigt helt meningslös handling och inlevelse och är inte värt all uppmärksamhet som spelet får?

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Sscchhh, säger du så kommer fanboisen att slå ihjäl dig.

Bara säg det är det snyggaste, bästa spelet någonsin så går du säker.

Vad händer om man säger att Fallout 4 är ett rehashat Fallout 3 New Vegas med något bättre shooter gameplay och har i övrigt helt meningslös handling och inlevelse och är inte värt all uppmärksamhet som spelet får?

Ungefär samma som när mansäger The Witcher 3 är högst medioker gameplaymässigt men har en "cool story, bro"
*duckar och springer långt*

Medlem

mehhh e verkligen grafiken det första som poppar upp i era huven??? typisk svenskar...

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

mehhh e verkligen grafiken det första som poppar upp i era huven??? typisk svenskar...

Tror man förväntar sig att någonting ska sticka ut i ett trippel A spel, varken storyn, grafiken eller gameplayen är over the top.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Warfighter320:

mehhh e verkligen grafiken det första som poppar upp i era huven??? typisk svenskar...

Tror man förväntar sig att någonting ska sticka ut i ett trippel A spel, varken storyn, grafiken eller gameplayen är over the top.

Well måste grafik se ut som att det är verklighetstroget för att det är till exempel snart 2016? Det man bör gnälla över är att dom klantat till det att släppa ett sådant buggigt spel som det var, nu är det relativt spelbart men det återstår en hel del.

bara för ett spel är ett trippel A betyder det inte att grafiken måste se ut som när man går utanför dörren, storyn är kanske inte den bästa. Men det finns spel med betydligt värre story än vad fallout 4 har kan jag då säga dig.

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

mehhh e verkligen grafiken det första som poppar upp i era huven??? typisk svenskar...

Tror inte det bara är svenskar som galer över hur grafiken ser ut i spelet, flertalet kräsna individer världen runt skriker ut sin klagosång över hur fallout ser ut grafikmässigt, men det är just där problemet sitter.
Alla förväntar sig att spel ska se ut som verklighet

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Sscchhh, säger du så kommer fanboisen att slå ihjäl dig.

Bara säg det är det snyggaste, bästa spelet någonsin så går du säker.

Ähh, man måst ju få igång tråden !

Medlem
Skrivet av Cybersoul:
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Grafiken är ganska dålig, specielt textuerna. man kan säga att konsolerna håller tillbaka spelet rijält.
Det finns inte äns stöd för ultrawide....

..men du kan ändra i ini filen så du kan köra ultrawide. Ser dock lite skumt ut när du använder kikarsikte.

Skrivet av Warfighter320:

mehhh e verkligen grafiken det första som poppar upp i era huven??? typisk svenskar...

Håller med dig bortsett från "typisk svenskar" delen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Warfighter320:

mehhh e verkligen grafiken det första som poppar upp i era huven??? typisk svenskar...

Tror man förväntar sig att någonting ska sticka ut i ett trippel A spel, varken storyn, grafiken eller gameplayen är over the top.

Well måste grafik se ut som att det är verklighetstroget för att det är till exempel snart 2016? Det man bör gnälla över är att dom klantat till det att släppa ett sådant buggigt spel som det var, nu är det relativt spelbart men det återstår en hel del.

bara för ett spel är ett trippel A betyder det inte att grafiken måste se ut som när man går utanför dörren, storyn är kanske inte den bästa. Men det finns spel med betydligt värre story än vad fallout 4 har kan jag då säga dig.

Det enda jag sa att man förväntar sig att någonting ska sticka ut.

När de 3 stora aspekterna med ett spel är rätt 'meh' så har man misslyckats rätt ordentligt.

En bra story kan kompensera för kass gameplay och grafik, bra gameplay kan kompensera för kass story och grafik.

En bra grafik kan till viss del kompensera en kass story, känner du att miljön och grafiken får dig mer intresserad av spelet kan man väl säga att det är en boost? dunno.

Medlem

Om det är något som ska sticka ut så är det väl just grafiken och/eller storyn.
Vad annat har de att komma med ?

Jag har själv inget intresse och därför inte spelat spelet,
men det man har sett av högupplösta bilder osv... så ser spelet i bästa fall Ok ut i mina ögon...

/Homie


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

Medlem

Jag föredrog att spela i helt motsatt riktning; döda allt som rör sig!

Medlem
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Jag spelar det på datorn och tycker absolut inte det är något "fult" spel. Sedan så har ju visserligen grafiken ingen större betydelse i det här spelet heller.

Lej
Medlem
Skrivet av Volk:

Vad är det du upplever som dåligt? Tänk på att filmen är uppladdad i 720 och jag upplever att komprimeringen är rätt hård.
Vad tycker du om grafiken i detta klipp?
https://www.youtube.com/watch?v=_wN6en7Wc6I

Inte spelat Fallout 4 än men skummade lite snabbt genom ovan. Texturerna känns rätt lågupplösta. Titta t.ex. på kläd- och ansiktstexturerna vid 0:40.

Medlem

Witcher 3 la upp ribban för grafik lite iår.
Sen kommer fallout 4 och ser ut som lite upphottat av nå flera år gammalt.
Det är inte konstigt många klagar.
Själv är jag inte så kräsen när det gäller grafik tycker jag.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fallout 4 i 3440x1440 med allt på max och den där vädermodden ser faktiskt riktigt bra ut. Visst, det är inget Crysis 3 eller Witcher 3 - men jag gillar dess grafik starkt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

[quote=erson]Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?[/quote

Alla här på FZ säger att grafik spelar ingen roll....sluta gnäll pojk?

Medlem
Skrivet av Pholiage:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av erson:

Wow! är grafiken verkligen så här dålig? eller kör han på lägsta?

Sscchhh, säger du så kommer fanboisen att slå ihjäl dig.

Bara säg det är det snyggaste, bästa spelet någonsin så går du säker.

Vad händer om man säger att Fallout 4 är ett rehashat Fallout 3 New Vegas med något bättre shooter gameplay och har i övrigt helt meningslös handling och inlevelse och är inte värt all uppmärksamhet som spelet får?

Att du bör byta intresse här i livet.

Medlem
Skrivet av HomieX:

Om det är något som ska sticka ut så är det väl just grafiken och/eller storyn.
Vad annat har de att komma med ?

Jag har själv inget intresse och därför inte spelat spelet,
men det man har sett av högupplösta bilder osv... så ser spelet i bästa fall Ok ut i mina ögon...

/Homie

'
Va fan..Inget intresse? gå vidare då. din kommentar är totalt överflödig.

Klagar ni på grafiken är det bara att göra era egna grafik mods så kan vi alla säga hur shitty de är.

Medlem
Skrivet av beron:
Skrivet av HomieX:

Om det är något som ska sticka ut så är det väl just grafiken och/eller storyn.
Vad annat har de att komma med ?

Jag har själv inget intresse och därför inte spelat spelet,
men det man har sett av högupplösta bilder osv... så ser spelet i bästa fall Ok ut i mina ögon...

/Homie

'
Va fan..Inget intresse? gå vidare då. din kommentar är totalt överflödig.

Jag gav min syn på hur jag tycker spelet ser ut utan att vara objektiv.

Vad har du själv tillfört till diskussionen ? mer än att klanka ner på andras inlägg...

Jisses vad patetisk, ta på dig dumstruten o ställ dig i ett hörn, glöm inte räcka upp handen om du vill gå o kissa...

/Homie


signatur

Sometimes there is a moment as you are awakening
When you become aware of the real world around you
But you are still dreaming.
You may think you can fly but you do better not try.

1
Skriv svar