Förlorade i Moba - råkade slå sönder sitt IKEA-skrivbord

Medlem

Haha inget är värre än ungen som brände upp sig själv för att hans pappa sa åt honom att sluta spela.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2970551/Video-game-fa...


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem

Har varit väldigt nära varje gång jag har förlorat men då kommer tanken upp morsans vrede, inget är värt den vreden.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Människor som inte kan kontrollera sin vrede och måste slå sönder saker pga att förlorat i spel är liiiiiite sinnesrubbat. Gå till en psykolog ffs.

Det är inte konstigare än att någon fotbollsspelare blir förbannad, det är ett spel på precis samma sätt.

Många lever sig in i spel och spenderar mycket tid och utvecklar skicklighet i det, vissa saker klart man blir förbannad över sen kan man väl försöka behärska sin ilska. Sen kan det ju bero på olika saker om det är befogat eller ej.

Hur som är ju aldrig våld eller hot mot andra befogat.

Medlem

Tror ett gammalt headset har gått sönder av okänt spel

Och så har en gammal mus, mushjulet gått sönder tack vare MW3(tror jag) på Nuketown, skulle kasta en nade och skiten glappa och då fick jag frispel

phi
Medlem

Ett par möss och tangentbord när jag var en liten finnig och arg snorunge som trodde att jag var bäst i världen på Quake.

Medlem

Att dö gång på gång på gång i en lång sekvens i Ori and the Blind forest kan vara rejält frustrerande, tyckte det var bäst att stänga av spelet innan jag slänger handkontrollen i väggen. Köpte det på vinterrean på steam och försöker undkomma vattnet i trädet..

Medlem

Jag har slutat spela spel jag blir förbannad av alternativt stänger jag av spelen innan det börjar koka.

Senaste jag hade sönder va nog en Guitar Hero gitarr för ps2 eller om det va till Ps3:an. Men det va värt det, fan va skönt det kändes att "lätta på trycket". Skitspel

Medlem

Jag brukar slänga musen in i väggen hårt som h*lvete, men jag mår dåligt varje gång jag blir förbannad eller blir frustrerad, jag brukar då ta en funderare på vad jag verkligen spelar, och om jag verkligen ska spela det jag spelar, GTAV fuskare blir jag CP på, "Jag är ingen cheater, det är mods", jag har slutat spela gtaV iaf.

Medlem

Bilden ser väldigt likt ut den som cirkulerade gör ett tag sen me då stod det att han dött i Diablo 3 på sin HC

Medlem

Ett IKEA-skrivbord? - NEEEEEEEEEJJ!!!!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Blir man irriterad så brukar jag tycka det är bra att bara kliva upp och gå en sväng runt i lägenheten/boendet, då rinner frustrationen av mig så att jag kan skratta åt oflytet.

Medlem

Har precis som killen i nyheten, slagit sönder ett IKEA skrivbord en typ samma modell. Men det var inte på gruind av spel, utan på grund att jag lyckats sabbat mitt graffikkort medans jag var och pillade i datorn

Medlem

En gång vart jag rasande! Så jag frustade till, suckade hårt och himlade med ögonen i någon sekund. Hua!

RmK
Medlem
Skrivet av Boomer:

Hade en tendens att ha sönder möss när jag var yngre och dummare. Lugnade ner mig när jag insåg att det blev väldigt dyrt i längden. Gick från att gå igenom 2-3 om året till 1 på 7 år. Den dog av naturliga orsaker i höstas.

Kommer aldrig glömma bort dig, MX518. Du var mig trogen in i döden.

Fruktansvärt bra mus. Köpte min 2006 och även den dog av naturliga orsaker 2013, har ännu inte hittat en ersättare som uppfyller standarden satt av den.

Medlem

Jag kan bli förbannad och svära men sedan skrattar jag åt min löjlighet.

När jag var yngre (och ibland nu när jag är väldigt trött och irriterad) kan jag slå till på tangentbordet...

Medlem

Slå sönder saker? Vad är det för fel på folk? Ni behöver terapi.

Medlem

Pff, jag har haft en glasskiva på två bockar som datorbord i 15 år nu, den har aldrig gått sönder (duh)...

Dessutom är den glasskivan också från ikea =D

Tror aldrig jag slagit något i bordet dock, varför bli arg utanför spelet?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag vet inte om det hör till här, men min gamla Amiga var jag tvungen att slå ganska hårt på med ett baseballträ för att det skulle starta, slog även i sidan på tvn för att den skulle sluta ha konstiga ljud för sig.


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

En mobilskärm gick i spillror en gång. Det ända positiva var att man skulle köpa ny under dom närmaste dagarna.

NuZ
Testpilot
Skrivet av Blackwolfe:

Att dö gång på gång på gång i en lång sekvens i Ori and the Blind forest kan vara rejält frustrerande, tyckte det var bäst att stänga av spelet innan jag slänger handkontrollen i väggen. Köpte det på vinterrean på steam och försöker undkomma vattnet i trädet..

När du väl ser hur du ska göra o klara det så blir man ännu argare för de är så enkelt sen. Du kan kolla youtube men varnar dig Spelet är fantastiskt och speedrunnar det ibland nu. Bra köp!

Ja ett hål i ett skrivbord, några kontroller och tangentbord har fått smaka knogmacka genom 30 år av spel. Nu för tiden är det bara hearthstone som gör mig arg men då svär jag bara könsord över hur dålig och värdelös motståndaren är


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem
Skrivet av D01tY:
Skrivet av Blackwolfe:

Att dö gång på gång på gång i en lång sekvens i Ori and the Blind forest kan vara rejält frustrerande, tyckte det var bäst att stänga av spelet innan jag slänger handkontrollen i väggen. Köpte det på vinterrean på steam och försöker undkomma vattnet i trädet..

När du väl ser hur du ska göra o klara det så blir man ännu argare för de är så enkelt sen. Du kan kolla youtube men varnar dig Spelet är fantastiskt och speedrunnar det ibland nu. Bra köp!

Gjorde det, insåg hur nära jag varit att klara det. Vad jag förstått så är det typ den svåraste delen i hela spelet?

Medlem

Kan ha vrålat till några gånger, och eventuellt misshandlat mitt personliga luftrum under extrem press, annars är jag oerhört lugn

NuZ
Testpilot
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av D01tY:
Skrivet av Blackwolfe:

Att dö gång på gång på gång i en lång sekvens i Ori and the Blind forest kan vara rejält frustrerande, tyckte det var bäst att stänga av spelet innan jag slänger handkontrollen i väggen. Köpte det på vinterrean på steam och försöker undkomma vattnet i trädet..

När du väl ser hur du ska göra o klara det så blir man ännu argare för de är så enkelt sen. Du kan kolla youtube men varnar dig Spelet är fantastiskt och speedrunnar det ibland nu. Bra köp!

Gjorde det, insåg hur nära jag varit att klara det. Vad jag förstått så är det typ den svåraste delen i hela spelet?

Ja de stämmer. Det enda som är "stress" svårt sedan är det ju ett metrovania spel så inte ett spel som håller dig i handen men sjukt trevligt och trevlig atmosfär. Lycka till nu i vatten trädet!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Lyckades dräm sönder ett nytt och dyrt Logitech G15 (på den tiden) då jag spelade något bilspel, tror det var någon variant av need for speed, och var så jävla nära hela tiden att vinna ett race, typ 1 millisekund eller något. Syket for!

Medlem

Körde näven i väggen,runt 2005, efter att HV fick stryk av FBK.
Väggen visade sig vara av gips och näven gick in en bra bit. Sport är farligt...

Har dock inte lyckats ha sönder något i samband med gaming.

Medlem

Misstänker att det är dålig kvalitet på IKEA möbeln.

Medlem

Jag har bara slagit sönder min högerhand i bordet en gång när jag spelade wow arena, tror det var någon patch när warlocks fick instant fear. Stukade dock bara handen


signatur

IDKFA

Medlem
Skrivet av Mordrana:

Lyckades dräm sönder ett nytt och dyrt Logitech G15 (på den tiden) då jag spelade något bilspel, tror det var någon variant av need for speed, och var så jävla nära hela tiden att vinna ett race, typ 1 millisekund eller något. Syket for!

Finns få saker som är mer frustrerande än fuskande ai.

hum en Xbox 360 kontroll åkte i väggen så att den gick
i bitar.... innan jag klarat ut Mirror's edge . : /


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

123
Skriv svar