Förlorade i Moba - råkade slå sönder sitt IKEA-skrivbord

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Människor som inte kan kontrollera sin vrede och måste slå sönder saker pga att förlorat i spel är liiiiiite sinnesrubbat. Gå till en psykolog ffs.

Jag tycker absolut inte det är något konstigt. Inte för att jag har slagit sönder något men det händer att jag slår näven i bordet eller vrålar ut diverse svordomar och könsord om jag spelar ett tävlingsinriktat spel.

Slutligen om man har spelat ett moba, dota hots är det svårt att inte bli förbannad. En spelare kan förstöra väldigt mycket - det blir frustrerande.

Medlem

Har aldrig pajat något dock har väl tangentbordet fått sig en smäll ibland och nån mus som har åkt iväg,,, men det var längesen nu.

Medlem
Skrivet av Rurounin:
Skrivet av Mordrana:

Lyckades dräm sönder ett nytt och dyrt Logitech G15 (på den tiden) då jag spelade något bilspel, tror det var någon variant av need for speed, och var så jävla nära hela tiden att vinna ett race, typ 1 millisekund eller något. Syket for!

Finns få saker som är mer frustrerande än fuskande ai.

Ja, det blev personlig vendetta på AIn efter 15:e försöket!

Medlem

Mår fortfarande dåligt över att jag böjde sönder min sista TAC-2 i ilska när jag spelade Wayne Gretzky Hockey 2 på min Amiga.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jag saknar ett alternativ. "Nej, Jag förlorar aldrig" Har råkat ha sönder en illa plaserad (av mig) glasskål. Förbannad över nått så skulle jag slänga kontrollen i soffan brevid mig och gå på toa och popcornskålen stog i vägen när kontrollen kom farandes.

Medlem

Ha ha, kom att tänka på youtubeklippet "angry german kid" även om det kanske är fejk.

Medlem

Har bara slagit isönder en gång och det var inte pgr av något spel utan en irriterande människa intill mig. Slängde mitt custom made tangentbord (camo med texten born to kill) efter en person. I samma sekund som jag släppte tangentbordet och såg den flyga iväg så ångrade jag mig. Den blev totalt förstörd.

Edit: Att svära och höja rösten när man spelar med polarna visar bara att man är engagerad


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kom på en annan sak, drämde näven i skrivbordet så hårt en gång att hela datorn (då stående på skrivbordet) startade om.

Medlem

Många år sen nu.. Jag spelade wow och det gick så grymt dåligt i arena så jag tog mitt glas och kastade in det i väggen bakom mig.. Tydligen så satt tjejen där så hon fick all glas över sig.. Efter det lugnade jag ner mig.. O.o


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

Slå sönder saker? Vad är det för fel på folk? Ni behöver terapi.

Rätt naturligt och normalt att känslor övergår till det fysiska, oavsett känslor, varför skulle vi annars vilja krama eller pussa någon vi tycker om, eller trösta någon som gråter, osv. När folk blir arga, så blir de flesta våldsamma.

Medlem
Skrivet av Mordrana:

Lyckades dräm sönder ett nytt och dyrt Logitech G15 (på den tiden) då jag spelade något bilspel, tror det var någon variant av need for speed, och var så jävla nära hela tiden att vinna ett race, typ 1 millisekund eller något. Syket for!

Fattar inte hur du lyckades ta sönder ett G15 tangentbord, mitt har hållit säkert 10 år och då har jag ändå stått och hoppat på det under en superrage attack i Dota till wc3...

Medlem

Glasbord är ändå förbannat fula och får mig bara att tänka på Pusher-filmerna,.

Medlem
Skrivet av Valleymountain:

Misstänker att det är dålig kvalitet på IKEA möbeln.

Slå på glasskivor?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag är gammal och kan kontrollera mina impulser. Var dock nära att vrida sönder ps4 kontrollen igår kväll för att jag hamnat i en sån jäkla svacka i rocket league och torskar och spelar uselt. men, självkontroll!

Medlem

Well, jag försökte plantera en Ps2-kontroll i parketten efter jag spenderat en mindre evighet på att försöka få ner dom där förbannade judges i FF XII. Fuck. That.

Medlem
Skrivet av Mysperzson:
Skrivet av Mordrana:

Lyckades dräm sönder ett nytt och dyrt Logitech G15 (på den tiden) då jag spelade något bilspel, tror det var någon variant av need for speed, och var så jävla nära hela tiden att vinna ett race, typ 1 millisekund eller något. Syket for!

Fattar inte hur du lyckades ta sönder ett G15 tangentbord, mitt har hållit säkert 10 år och då har jag ändå stått och hoppat på det under en superrage attack i Dota till wc3...

Ja visst, de är robusta saker. Men lite jävlaranama och nån öl går det nog

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Aldrig varit i närheten av att slå sönder något. Men å andra sidan så spelar jag spel för att ha skoj, inte för att bli förbannad.

Passion och ilska kan gå hand i hand under benämningen "skoj".

Vi är inga Jedi's, passion och känslor är inte bara av ondo!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

123
Skriv svar