Spelåret 2016, del 2

Robot
Spelåret 2016, del 2

Gott nytt spelår. Vi fortsätter att beta av 2016 års allra hetaste releaser. Idag röstar vi dessutom om vilka spel som står högst på FZ-läsarnas önskelistor.


Releasehästryttare
Spelåret 2016, del 2

Dra mig baklänges, Cyberpunk mer populärt än Xcom 2 ? Herre jösses!

Medlem

Var har ni hittat info om att cyberpunk ska släppas i år? Drömma går ju...

Inaktiv

Crackdown 3, inget snack.

Medlem

Backloggen växer på PS4an och nu går man dessutom i tankarna att skaff en highend dator.. Darn you 2016, darn you!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

The Division och Ghost Recon: Wildlands fortfarande.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Shit, måste lägga in en högväxel med alla gamla spel om jag ska hinna med 2016.

Medlem
Skrivet av Devan:

Dra mig baklänges, Cyberpunk mer populärt än Xcom 2 ? Herre jösses!

Trolig reaktion på flashig trailer. Jag väntar och ser vad tillverkaren kan leverera istället.

Hittade faktiskt ett spel jag ser fram mot: Mount and Blade - annars ser jag bara fram till Oculus CV1.

Medlem

Väldigt få spel faktiskt på denna lista som jag ser framemot. Ser ut som att det blir ett svagt spelår för min del. Får spela av spelen man köpt på steam rean då.. Eller något indie spel.

Medlem

Såg inte For Honor på listan Det verkar ju riktigt najs


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem
Medlem

Dishonored 2!

Medlem

Finns en del pärlor, men inte överdrivet många. Ser hur som helst bra ut

Skrivet av Jonkan:

Backloggen växer på PS4an och nu går man dessutom i tankarna att skaff en highend dator.. Darn you 2016, darn you!

Skrivet av 73mpl4R:

Shit, måste lägga in en högväxel med alla gamla spel om jag ska hinna med 2016.

Tur att det är skottår i år då, så att det i alla fall blir en extra speldag.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Medlem

Åh jag bara hoppas att CD Project Red gör en helomvändning och plötsligt bestämmer sig för att Geralt och serien behöver minst 3 spel till. Eller åtminstone ytterligare ett par smaskiga expansioner.

One can only hope and dream!

Medlem
Skrivet av Le Erik:

Åh jag bara hoppas att CD Project Red gör en helomvändning och plötsligt bestämmer sig för att Geralt och serien behöver minst 3 spel till. Eller åtminstone ytterligare ett par smaskiga expansioner.

One can only hope and dream!

Men först får de göra klart Cyberpunk. Sen kan de börja fundera på Geralts framtid.

Medlem

Listan innehåller för lite Alienation!

Medlem

Känns ju omöjligt att bara välja 3, det här kommer bli ett så långt mycket mer intressant spelår för mig personligen än förra, men 3 spel jag verkligen ser fram emot är ju Xcom 2, Star Fox Zero samt FInal Fantasy XV, de två sista kanske mest för att det känns som att man fått vänta så galet länge nu. Må det bära eller brista.

Sen kommer ju Fire Emblem snart också med Xcom, så det blir ett självklart köp.

Kommer bli ett kul spelår!

Medlem
Skrivet av SkullJoke:

Såg inte For Honor på listan Det verkar ju riktigt najs

Ja jag är oxå riktigt sugen på det, trots att Ubisoft ligger som utgivare


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

All gratis dlc till Siege? Det spelet är jag mest taggad för. ^^


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Yakuza 0.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Planet Coaster!

Medlem

Bör tilläggas om Star Citizen: Det är första delen i single playern som släpps i år, inte själva Persistent Universe.

Medlem

Snudd på omöjligt att bara välja tre! Tror det blev Firewatch, ME: Andromeda och Cyberpunk till slut. Eller blev det Stellaris? Hmm...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Just ja, Torment Tides of Numenera borde ju dyka upp nått tag. Var ju åratal sedan man backade det...

Medlem

Xcom 2: det starkaste kortet å det mest troliga att hålla vad det lovar

DayZ: hoppas hoppas att det blir bra å att det blir FÄRDIGT!

The Division: tror mindre å mindre på det men jag vill så gärna att det blir en solid och bra spelupplevelse.

Bubblare; Squad. Kan nycket väl bli nästa års bästa multiplayer om det fortsätter utvecklas lika stabilt som nu.

Inaktiv

De är hårdvara som intresserar mig 2016. om en första prototyp av pascal kommer ut, vad kommer hända på skärm sidan. kommer de komma ut en ny grupp med bättre prestanda, ska dom göra dom större? annan form? Ni nämnde inte att telltales kommer med en walking dead uppföljare.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ja jävlar i min låda, det är ovanligt många titlar som lockar mig 2016. Högst på önskelistan av alla står givetvis XCOM 2. Kryssade även i Mass Effect och Mount & Blade 2. Sket i Cyberpunk 2077 (som annars tampas med XCOM om "mest efterlängtade") eftersom det inte finns en chans i helvetet att det släpps 2016, tyvärr...

Skrivet av Fredrik Eriksson:

Något annat, nämligen...

Nier: Automata!

Medlem

Varför bara 3?

12
Skriv svar