Fler nycklar till World of Tanks

Robot
Fler nycklar till World of Tanks

En andra chans för dig som missade gårdagens inbjudningar till betatestet.

#world-of-tanks


Inaktiv
Fler nycklar till World of Tanks

Helt otroligt jag fick en!

Medlem

"Döden på larvfötter" någon?


signatur

Jäh!

Medlem

Det här blir intressant, kvällen är räddad!

Medlem
Skrivet av CampKing:

"Döden på larvfötter" någon?

Förbannat bra!

Medlem

Yess, äntligen en betakey

Medlem

Riktigt seg sida att ladda ner klienten, 84 kb/s


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Riktigt seg sida att ladda ner klienten, 84 kb/s

Såg den här torrent i den tidigare diskusionen, går iaf snabbt så hoppas filen fungerar också!

http://bit.ly/9OqOQ8

Medlem
Medlem

Tackar för nycklen nu måste man bara vänta på att filen ska komma hem.
MonsterGuden tack för torrenten

Medlem
Medlem

Har spelat sedan igår, faktiskt mycket roligt

Medlem

Alla ni som spelar adda mig:D

Aerosol

Medlem

Finns även denna sida som ger ut nycklar,
http://www.mmorpg.com/giveaways.cfm/offer/196/World-of-Tanks-...
Bara att registrera ett konto få får man en nyckel. Jäkligt bra spel för övrigt.

Medlem

Hitintills har spelet varit helt okej . Ni kan adda Zearox om ni vill spela.

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:
Skrivet av Neatherblade:

Riktigt seg sida att ladda ner klienten, 84 kb/s

Såg den här torrent i den tidigare diskusionen, går iaf snabbt så hoppas filen fungerar också!

http://bit.ly/9OqOQ8

Den där torrenten var grym, fick ner klienten med farter kring 2000 kb/s

Men problemet kom sedan när man installerat. För då vill den ladda hem 3 uppdateringar (också med en inbyggd torrentklient). Kanske att det var ett tillfälligt fel, men fick inte hem uppdateringarna förrän jag gick in i mappen (.\World_of_Tanks_closed_Beta\Updates) och laddade hem torrent-filerna manuellt med eget torrent-program som inte får time-out.

Kanske någon kan lägga ut även dessa uppdateringar i form av länkar som ovan? (har ingen hemsida att lägga på)

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Zepar303:
Skrivet av MonsterGuden:
Skrivet av Neatherblade:

Riktigt seg sida att ladda ner klienten, 84 kb/s

Såg den här torrent i den tidigare diskusionen, går iaf snabbt så hoppas filen fungerar också!

http://bit.ly/9OqOQ8

Den där torrenten var grym, fick ner klienten med farter kring 2000 kb/s

Men problemet kom sedan när man installerat. För då vill den ladda hem 3 uppdateringar (också med en inbyggd torrentklient). Kanske att det var ett tillfälligt fel, men fick inte hem uppdateringarna förrän jag gick in i mappen (.\World_of_Tanks_closed_Beta\Updates) och laddade hem torrent-filerna manuellt med eget torrent-program som inte får time-out.

Kanske någon kan lägga ut även dessa uppdateringar i form av länkar som ovan? (har ingen hemsida att lägga på)

Tog faktiskt riktigt lång tid att ladda ner uppdateringarna så vettefasiken om det lönade sig med torrent. Vilket som verkar spelet helt ok men blir nog inte mer än att spela betan för min del!

Medlem

Äsch, man behöver inte FZ's larviga "först till kvarn" grej, utan det är bara och gå in på deras sida och "join beta"

Medlem

Jag tror att om fler går in i mappen för uppdateringar och lägger in de torrents som finns där i sin "vanliga torrent-nerladdare" så kommer detta problem försvinna.

Orsaken att det blir såhär beror på att uppdateringarna hämtas av spelet, men så fort spelet fått hem dem, så kopplar den ner alla andra som vill ha en uppdatering.

Så till er som redan fått hem alla uppdateringar och som är ute och spelar:
Gå in i den mapp som heter update i betaspelets mapp, och dubbelklicka (windows) på alla filer som är torrentfiler, och peka ut respektive fil i just denna mapp. Ligg sedan och idle:a...

Medlem

Gillade inte att man spelar med tyska och ryska pansarvagnar blandade i samma lag. Det känns helt enkelt inte okej att sitta i sin Panzer IV och se en T-34:a rulla förbi vid sidan om rakt in i batalj.
Utöver det så känns spelet arkad och passar nog bättre för alla fjortisar och lata soffliggare - dvs. konsolspelare...

Medlem
Skrivet av Kettleback:

Prova att ladda hem från BigDownload, får 1.2mb/s

http://www.bigdownload.com/games/world-of-tanks/pc/world-of-t...

Jag laddade ner det från den länken i förrgår, men vad jag fick var en korrupt fil, laddade ner den två gånger med.

Medlem

asa är detta bra eller? bara sett lite ingame på youtube'n, och ser inte ut att vara nå speciellt...:/


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Fick också en!:D

Medlem
Skrivet av miffot:

asa är detta bra eller? bara sett lite ingame på youtube'n, och ser inte ut att vara nå speciellt...:/

Gillar det! Men är också intresserad av tanks/krig så, är nog jag som är en aning skadad hehe. Men hela skaffa xp / credits systemet är beroendeframkallande...

Inaktiv

Fick en nyckel igår, RIktigt grymt spel.

Btw, tanka clienten ifrån någon torrent sida istället.

Medlem
Skrivet av polaczek:

Gillade inte att man spelar med tyska och ryska pansarvagnar blandade i samma lag. Det känns helt enkelt inte okej att sitta i sin Panzer IV och se en T-34:a rulla förbi vid sidan om rakt in i batalj.
Utöver det så känns spelet arkad och passar nog bättre för alla fjortisar och lata soffliggare - dvs. konsolspelare...

Ja det är ju en beta så tror inte dom bryr sig om tyskar spelar med ryssar för tillfället.

Medlem

Jag tvivlar på att det kommer ändras, spelet bygger på samma princip som Navyfield.

Medlem

Fy fan vilket skitspel.


signatur
Medlem

Om bara artilleri inte hade varit så förbannat overpowered så hade spelet varit riktigt trevligt.

Småkul spel och upplägg, om man ger det lite tid.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

1
Skriv svar