Dinosauriespelet Ark: Survival Evolved önskar gott nytt år – med gigantisk känguru

Robot
Dinosauriespelet Ark: Survival Evolved önskar gott nytt år – med gigantisk känguru
Medlem
Dinosauriespelet Ark: Survival Evolved önskar gott nytt år – med gigantisk känguru

underbart spel, men tusan vad min dator inte gillar att köra det >_<


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

underbart spel, men tusan vad min dator inte gillar att köra det &gt;_&lt;

Tyvärr är det inte så många datorer som faktiskt gillar att köra det över huvud taget

Huvudanledningen till att jag skjuter på att spela det. Rullar skit dåligt på typ allt.

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

underbart spel, men tusan vad min dator inte gillar att köra det &gt;_&lt;

Jasså? Är det lika illa som för 6 månader sedan?

Medlem
Skrivet av Cliffie:
Skrivet av cute_ninja:

underbart spel, men tusan vad min dator inte gillar att köra det &amp;gt;_&amp;lt;

Tyvärr är det inte så många datorer som faktiskt gillar att köra det över huvud taget

Huvudanledningen till att jag skjuter på att spela det. Rullar skit dåligt på typ allt.

Snicksnack. Gäller bara att veta vad man ska dra upp och inte i grafikinställningarna. Sedan är det mycket mer väloptimerat nu än för några månader sen. Flyter på bra på min och mina vänners datorer.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Cliffie:
Skrivet av cute_ninja:

underbart spel, men tusan vad min dator inte gillar att köra det &amp;amp;gt;_&amp;amp;lt;

Tyvärr är det inte så många datorer som faktiskt gillar att köra det över huvud taget

Huvudanledningen till att jag skjuter på att spela det. Rullar skit dåligt på typ allt.

Snicksnack. Gäller bara att veta vad man ska dra upp och inte i grafikinställningarna. Sedan är det mycket mer väloptimerat nu än för några månader sen. Flyter på bra på min och mina vänners datorer.

jag har låst frames på 60 men fläkten på grafikortet surrar ändå på som att det vill flyga iväg xD
tom med alting på lågt och avstängt surrar det på rätt så bra


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Developerserna för ARK tycker jag är helt fantastiska med att leverera nya saker hela tiden. Vissa företag borde lära sig efter dem, så mycket nya saker och inte tänka "vi säljer den här t-rexen för 5 euros".


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Så.. När släpps det?

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Developerserna för ARK tycker jag är helt fantastiska med att leverera nya saker hela tiden. Vissa företag borde lära sig efter dem, så mycket nya saker och inte tänka "vi säljer den här t-rexen för 5 euros".

Är inte det att förvänta sig från ett spel som fortfarande ligger i utvecklingsskedet?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Tapiwen:

Developerserna för ARK tycker jag är helt fantastiska med att leverera nya saker hela tiden. Vissa företag borde lära sig efter dem, så mycket nya saker och inte tänka "vi säljer den här t-rexen för 5 euros".

Haha, kunde nästan känna cancertumören bildas i hjärnan när jag läste "developerserna".

Medlem

Underbart med kängurus. Ni är välkommna in på på Svenska/EU/Noridska server.
http://arkservers.net/server/37.46.120.124:27015

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Tapiwen:

Developerserna för ARK tycker jag är helt fantastiska med att leverera nya saker hela tiden. Vissa företag borde lära sig efter dem, så mycket nya saker och inte tänka "vi säljer den här t-rexen för 5 euros".

Haha, kunde nästan känna cancertumören bildas i hjärnan när jag läste "developerserna".

Developersonerna hade varit hyfsat kreativt, nu när man valt att hitta på egna ord.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Tapiwen:

Developerserna för ARK tycker jag är helt fantastiska med att leverera nya saker hela tiden. Vissa företag borde lära sig efter dem, så mycket nya saker och inte tänka "vi säljer den här t-rexen för 5 euros".

Är inte det att förvänta sig från ett spel som fortfarande ligger i utvecklingsskedet?

Det hade ju varit konstigt annars...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

köpte spelet i mellandagarna för att se att jag fick 2 FPS...( rätt ny dator som jag kan köra det mesta på i high/med) fick bli att lämna tillbaka det.

1
Skriv svar