Förra årets 10 mest lästa recensioner – färgbomber och förhäxande naket

Robot
Förra årets 10 mest lästa recensioner – färgbomber och förhäxande naket

Vår listmani börjar avta, men innan dess delar vi med oss av era favoritrecensioner från 2015.


Medlem
Förra årets 10 mest lästa recensioner – färgbomber och förhäxande naket

Är det en ekonomisk (reklam) fråga att dela upp artikeln med 2 per sida?

Frilansare
Skrivet av freman:

Är det en ekonomisk (reklam) fråga att dela upp artikeln med 2 per sida?

Om det är besvärande kan du klicka på "En sida" i den röda rutan till höger om alla artiklar/nyheter.

Medlem

Bäst (I min mening) och mest läst. Fallout 4 kommer fortsätta underhålla mig under 2016.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av freman:

Är det en ekonomisk (reklam) fråga att dela upp artikeln med 2 per sida?

Om det är besvärande kan du klicka på "En sida" i den röda rutan till höger om alla artiklar/nyheter.

Jag förstår inte, för mig var det endast en sida. Är det annorlunda för personen som står bakom användarkontot freman för att han eller hon kanske surfar i mobilen?

Medlem

Varför läste så få om Super Mario Maker?

[ledsen smiley]

Moderator | Testpilot
Skrivet av Banjo:

Varför läste så få om Super Mario Maker?

[ledsen smiley]

För att folk överlag är less på Mario. Jag är INTE en av dem kan jag säga här på en gång.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fallout / bethesda har haft längre tid att bygga upp en trogen spelarbas och bredare känt-

men vänta bara, cdprojje is coming


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem
Skrivet av freman:

Är det en ekonomisk (reklam) fråga att dela upp artikeln med 2 per sida?

Här hittar du


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av freman:

Är det en ekonomisk (reklam) fråga att dela upp artikeln med 2 per sida?

Om det är besvärande kan du klicka på "En sida" i den röda rutan till höger om alla artiklar/nyheter.

Jag förstår inte, för mig var det endast en sida. Är det annorlunda för personen som står bakom användarkontot freman för att han eller hon kanske surfar i mobilen?

Standard är att det är flera sidor, såvitt jag vet. Har alltid haft flera sidor, och har haft mitt konto rätt länge. Antar att du ändrat till en sida någon gång för längesen och glömt bort det? Kanske är möjligt att det är olika i olika webbläsare också.

Medlem

Besvärande? Nej. Men förstår inte designvalet. såvida det inte är gjort för att få fler reklam-laddningar. Ur prestanda /server / användarvänlighet känns det sämre. Tacksamt att ni hänvisar till en alternativ visning av sidan. Även om det inte var det jag efterfrågade.

Inaktiv
Skrivet av freman:

Besvärande? Nej. Men förstår inte designvalet. såvida det inte är gjort för att få fler reklam-laddningar. Ur prestanda /server / användarvänlighet känns det sämre. Tacksamt att ni hänvisar till en alternativ visning av sidan. Även om det inte var det jag efterfrågade.

Det är gjort för att få fler reklamladdningar.
Finns värre saker där ute, kolla på Gamereactor för skräckexemplet.

De måste ju tjäna pengar på något sätt, tycker dock fortfarande att ett svenskt Giantbomb vore något.

1
Skriv svar