Assassin's Creed med Witcher 3-känsla, i Egypten – men inte förrän 2017?

Robot
Assassin's Creed med Witcher 3-känsla, i Egypten – men inte förrän 2017?
Medlem
Assassin's Creed med Witcher 3-känsla, i Egypten – men inte förrän 2017?

meh! hade hoppats på Black Flag 2


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Vad är det för typ av "ARG" när man nämner svenska städer i nästan varje nyhet?

Medlem
Inaktiv

Detta ser jag fram emot. Älskar egyptisk mytologi och hoppas de kan inarbeta det bra till storyn.

Medlem

Vrf inte Japan på 1800 talet.

Är rubrikbilden ett montage?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Martyfellman:

Vrf inte Japan på 1800 talet.

Precis. Väntat på det i år nu. Trodde det äntligen var dags och då kommer de med mumier!

Frilansare
Skrivet av walter_iego:

Är rubrikbilden ett montage?

Nej! I forntida Egypten odlade lönnmördare fram minikameler som sniffade dem i skrevet.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av walter_iego:

Är rubrikbilden ett montage?

Nej! I forntida Egypten odlade lönnmördare fram minikameler som sniffade dem i skrevet.

Jo det finns mycket att lära från de gamla egypterna

Medlem

aww fortfarande inget assasins creed BECK ? =(


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Varför inte i Vietnam, eller Sydafrika???

På tiden, då hinner man inte tröttna


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Lol! Ska bli lite mer "witcher-likt". Lycka till säger jag bara. The Witcher 3 var skapat av spelälskare för spelälskare som vet att man inte kan använda microtransactions eller galet linjär berättande i spel. The Witcher 3 är också ofantligt stort - inte bara till yta och spellängd - men också i progressionssystemet. Vad jag menar med det är att du måste spela W3 för att hitta/köpa/låsa upp saker. Och vissa komponenter/utrustning går inte att få förrän du nått en viss nivå. Spel som AssCreed gör inte så vilket ofta leder till en brist i motivation att göra sidouppdrag/aktiviteter.

Om detta nu är sant så är jag myycket spänd på hur de kommer lyckas göra ett spel som ger sann känsla av progression och upplevelse.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av walter_iego:

Är rubrikbilden ett montage?

Nej! I forntida Egypten odlade lönnmördare fram minikameler som sniffade dem i skrevet.

Jag visste det! Nu ska alla som kallat mig galen allt få smaka på sin egen medicin!

Medlem

Hmm jag vet inte vilken era de hade tänkt sig?2000 före Kristus? Men de närmar sig min drömera. Romarriket. Fy fan vad fint det hade varit.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av walter_iego:

Är rubrikbilden ett montage?

Nej! I forntida Egypten odlade lönnmördare fram minikameler som sniffade dem i skrevet.

Man kan ju bara tänka sig vad de gamla egypterna hittade på i sina pyramider. Snusk och annat. Men jag är historiker, jag kan inte blunda för verkligheten. /Prof. Ted Borg

Medlem

Vore ju kul med något nytt i Assassins Creed, vill inte hoppas för mycket men ja, kul vore det.

Medlem

Syndicate var inte helt vad man hoppades på även fast det var mycket bättre än Unity så låter det som en topp ide att göra om det och vi får hoppas på att det blir bättre. Få saker som man skulle vilja att dom tar tillbaka är det här att man får leta efter olika symboler genom staden för att sen spela ett minispel.
Samt istället för bara videoklipp från nuet så vill jag att dom tar tillbaka att man får leta efter saker hacka datorer och annat.

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:
Skrivet av walter_iego:

Är rubrikbilden ett montage?

Nej! I forntida Egypten odlade lönnmördare fram minikameler som sniffade dem i skrevet.

"och att det är gänget backom" vad är backom?

Medlem

Vi hade faktiskt sol i Borås idag, visste inte riktigt hur jag skulle hantera det.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Japan, Samuraj lönnmördare, snälla?

Medlem

Aaargh jag som ville ha ett AC-spel i norden, i tidsperioden när Kristendomen börjat göra sitt intåg fast asatron fortfarande dominerade. Trodde vikingar var populära nu tack vare Eric Northman, Vikings och Skyrim.

1
Skriv svar