Första bilderna från Dragon Age 2

Robot
Medlem
Första bilderna från Dragon Age 2

Varför känns det så casual? Usch hemska tanke...

Inaktiv

Vill se den upphottade grafiken!

Medlem

ja undrar varför alla tycker de känns causal? underligt

Medlem

Kommer inte in på gameinformer :(, men jag måste säga att det suger lite att man MÅSTE vara human :\

Medlem

Pre Alpha, glorious pre alpha


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Bioware, ni är bra på att göra system till spel, men försök att låta bli att komma på egna stories och lore


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

ser ju förjävligt ut.

Medlem

Ser bra ut i mitt tycke. Bra story och gameplay >> grafik i ett rpg.

Inaktiv

Det var inte mycket att hurra över.

Medlem

Var ju inte direkt något ögongodis så att säga... Känns fortfarande som NWN 2 grafik mässigt, trodde de skulle ha hunnit komma lite längre på den fronten...

Medlem

errr, är det bara jag som tycker första spelet ser BÄTTRE ut? :S

Medlem

@Camlin

Ser bra ut? Vart i dessa bilderna ser du lovande gameplay och story? .____.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Medlem
Skrivet av pewpew:

detta är ju gamla nyheter

Din kommentar är gammal. Så gå och lägg dig.

Medlem

Jag spelar igenom Dragon Age: Origins just nu och jag måste säga att jag älskar det. Får hoppas att 2:an blir lika bra, om inte bättre? Hur som helst så är det ett givet köp. BioWare for the win.

Avstängd

Det är ju inga skuggor?

Medlem
Skrivet av Killbom:

Det är ju inga skuggor?

Pre alpha version.

Medlem

Ser mer ut som crappy consept-art än skärmdumpar imo.


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Proximately:

@Camlin

Ser bra ut? Vart i dessa bilderna ser du lovande gameplay och story? .____.

Han menar antagligen att han inte riktigt bryr sig om grafiken, lika mycket som han bryr sig om storyn och gameplayet.

Jag håller med.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Grafik är aldrig viktigt, så länge det ser hyfsat ut så är jag nöjd. Gameplay och story är det absolut viktigaste i spel... Dock har jag inga högre förväntningar på DA2, men dom där bilderna säger ju ingenting om spelet egentligen.

Medlem
Skrivet av smuts:
Skrivet av Proximately:

@Camlin

Ser bra ut? Vart i dessa bilderna ser du lovande gameplay och story? .____.

Han menar antagligen att han inte riktigt bryr sig om grafiken, lika mycket som han bryr sig om storyn och gameplayet.

Jag håller med.

Finns ingen ursakt for att ett trippel a spel fran en etablerad utvecklare inte ska kunna ha bade bra story, gameplay och bra graffe. Speciellt inte nar de lyckades med just detta i mass effect.

Far hoppas detta ar en tidig version o inte ar en vertical slice eller liknande som representerar final for hur spelet kommer se ut.


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Snubbar med svärd, det hade jag aldrig kunnat tro.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

.. varför släpper de screens som dessa? blev bara totalt opepp. såg daskigt ut och de visade bara den delen som i ettan klart va den svagaste punkten.

Medlem

Instämmer med alla andra.. blev sjukt opepp. Jag som trodde på Dragon Age 2.. satsat på grafiken my ass.


signatur

Have a good time!

Medlem

Vad i helvete.... vaknade jag upp i 2002 eller är det ett PSP spel jag tittar på?

Medlem
Skrivet av Brain:

Instämmer med alla andra.. blev sjukt opepp. Jag som trodde på Dragon Age 2.. satsat på grafiken my ass.

Det är ännu i alpha så.. Men man kan alltid hoppas

Inaktiv

Jaa vart ska man börja..hmm..hur många som har kommenterar har eller arbetar med spel utveklig för sist jag kolla så tar den en stund att göra spel men det är väll bara jag som tänker så....varför sälja ett spel innan det kommer, för att få fans...star craft 2 är väll i beta eller har dom släppt det???

Medlem
Skrivet av Razzlon:

Jaa vart ska man börja..hmm..hur många som har kommenterar har eller arbetar med spel utveklig för sist jag kolla så tar den en stund att göra spel men det är väll bara jag som tänker så....varför sälja ett spel innan det kommer, för att få fans...star craft 2 är väll i beta eller har dom släppt det???

Om en av dina största säljningspunkter är grafik, och du släpper screenshots där spelet ser sämre ut en föregångaren, infact - ser sämre ut en företagets tidigare generation RPG's så är det inte så underligt att folk undrar vad fan som pågår.

Ta ett titt på Witcher 2, det var pre-alpha när dom visade film på det också, men nog fan såg det fortfarande ut att ha potential.

1
Skriv svar