Under 15 minuter – nytt världsrekord i Fallout 3!

Robot
Under 15 minuter – nytt världsrekord i Fallout 3!

Somliga ägnar hundratals timmar åt Fallout. Andra sätter världsrekord på en kvart.


Medlem
Under 15 minuter – nytt världsrekord i Fallout 3!

Vill inte på grund av spoilers, men väldigt imponerande. Frågan är ju dock varför man skulle vilja spela ett väldigt stort RPG så snabbt som möjligt..?


signatur

Submission is for the weak

Releasehästryttare
Skrivet av Kleptomaniac:

Vill inte på grund av spoilers, men väldigt imponerande. Frågan är ju dock varför man skulle vilja spela ett väldigt stort RPG så snabbt som möjligt..?

Tror du missat poängen med "speedruns" ..

Kolla in AGDQ 2016 som pågår nu 24/7 http://www.twitch.tv/gamesdonequick

Inaktiv

Jag har spelat fallout 3 i 4 minuter. Fick inte igång spelet på Steam så jag gav upp.

Bästa 4 euro jag har lagt ner på ett spel.

Releasehästryttare
Skrivet av anon_187600:

Jag har spelat fallout 3 i 4 minuter. Fick inte igång spelet på Steam så jag gav upp.

Bästa 4 euro jag har lagt ner på ett spel.

Testa och verifiera dina steam filer right click the game > properties > Local files > verify integrity of game files

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Slevin:

Jag har spelat fallout 3 i 4 minuter. Fick inte igång spelet på Steam så jag gav upp.

Bästa 4 euro jag har lagt ner på ett spel.

Testa och verifiera dina steam filer right click the game > properties > Local files > verify integrity of game files

Fallout 3 har problem med windows 8 och 10. Finns guider på hur man ska komma tillrätta med det.

Medlem
Skrivet av Devan:
Skrivet av Kleptomaniac:

Vill inte på grund av spoilers, men väldigt imponerande. Frågan är ju dock varför man skulle vilja spela ett väldigt stort RPG så snabbt som möjligt..?

Tror du missat poängen med "speedruns" ..

Kolla in AGDQ 2016 som pågår nu 24/7 http://www.twitch.tv/gamesdonequick

Jag förstår fullt poängen med speedruns, men jag personligen är mer av den åsikten att spel ska avnjutas. Att hasta igenom ger för övrigt dåligt "värde" per timme underhållning man får ut. Men allt är väl relativt antar jag och folk får göra precis som de vill


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Kleptomaniac:

Vill inte på grund av spoilers, men väldigt imponerande. Frågan är ju dock varför man skulle vilja spela ett väldigt stort RPG så snabbt som möjligt..?

Tror du missat poängen med "speedruns" ..

Kolla in AGDQ 2016 som pågår nu 24/7 http://www.twitch.tv/gamesdonequick

Jag förstår fullt poängen med speedruns, men jag personligen är mer av den åsikten att spel ska avnjutas. Att hasta igenom ger för övrigt dåligt "värde" per timme underhållning man får ut. Men allt är väl relativt antar jag och folk får göra precis som de vill

Tror garanterat dessa som gör speedruns har njutit av spelen med tidigare innan dom gör dessa runs, inte precis du vet vart du ska utan att ha spelat spelet före.

jkw
Medlem

Stängde av när de började fuska.

Medlem
Skrivet av jkw:

Stängde av när de började fuska.

Räckte med att läsa citatet i artikeln för att jag skulle tappa intresset. Speedruns kan jag förstå, men inte om man ska glitcha sig igenom det...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av jkw:

Stängde av när de började fuska.

Räckte med att läsa citatet i artikeln för att jag skulle tappa intresset. Speedruns kan jag förstå, men inte om man ska glitcha sig igenom det...

är ju glitcherna som är det roliga med att titta på speedruns. Hur kul är det att titta om han/hon bokstavligen bara springer igenom spelet [som man ska] så snabbt som möjligt?

Medlem

Håll min öl, fixar det på 10 min

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av jkw:

Stängde av när de började fuska.

Räckte med att läsa citatet i artikeln för att jag skulle tappa intresset. Speedruns kan jag förstå, men inte om man ska glitcha sig igenom det...

Det finns sk speedruns som går ut på att inte glitcha.
Fast den scenen är nog otroligt liten och ingen som bryr sig om att kolla.
Speedrun är ju precis som det heter, det ska gå så fort som möjligt och blir en utmaning i sig.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Kleptomaniac:
Skrivet av Devan:
Skrivet av Kleptomaniac:

Vill inte på grund av spoilers, men väldigt imponerande. Frågan är ju dock varför man skulle vilja spela ett väldigt stort RPG så snabbt som möjligt..?

Tror du missat poängen med "speedruns" ..

Kolla in AGDQ 2016 som pågår nu 24/7 http://www.twitch.tv/gamesdonequick

Jag förstår fullt poängen med speedruns, men jag personligen är mer av den åsikten att spel ska avnjutas. Att hasta igenom ger för övrigt dåligt "värde" per timme underhållning man får ut. Men allt är väl relativt antar jag och folk får göra precis som de vill

Tror garanterat dessa som gör speedruns har njutit av spelen med tidigare innan dom gör dessa runs, inte precis du vet vart du ska utan att ha spelat spelet före.

Exakt, en människa har ju liksom några dagar, månader, år här i jordelivet så varför skulle inte en människa kunna ha spelat ett spel på ett annat sätt före? :´D

1
Skriv svar