Julkalender 2015!


signatur

New life, New hope

fy fan va dålig vinnaren var på lucka 6..brukar alltid garva åt men kom igen va.....vad var det roliga?


signatur

New life, New hope

Medlem

Dagens lucka HP ProLiant Microserver för 2495kr är ju verkligen värdelös på äkta HP-vis.
Vi pratar 4GB ddr3, ingen hotswap, ingen HDD eller optisk enhet, snik raidkort, superduper snik processor och ett Matrox G200 (ja ni läste rätt, G200!) grafikkort. Säkert jättebra rabatt men helt värdelös produkt. Ah jo ju det, 1 år lång imponerande garanti också. Herrejösses!

Medlem

190:- billigare än inet o webhallen! Najs...

Medlem

Brukar inte klaga på vinnarna, men de vinnande bidragen detta år är ju hiskeligt dåliga.

Känner rätt hårt att man inte ens läser bidragen. Då vet man det till nästa år.

Medlem

Har det presenterats några vinnare?
Vart hittar man den infon?

Medlem

När kommer vinnarna på lucka 13 och frammåt?

Redaktör

Resterande vinnare presenteras i början av januari.


signatur
Medlem

Gjorde ett julrim till sista luckan (vars pris är helt bananas); jag hoppas att allt blev rätt - man får inget bekräftelsemail så man vet att bidraget kom in?

Redaktör
Skrivet av Krol:

Gjorde ett julrim till sista luckan (vars pris är helt bananas); jag hoppas att allt blev rätt - man får inget bekräftelsemail så man vet att bidraget kom in?

Om du gjort allt rätt och skickat in bidraget så kommer det fram. Jag känner inte till hur det är med bekräftelsemail, men jag tror inte det skickas ut.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

Resterande vinnare presenteras i början av januari.

Då kan man sluta sitta och hamra på f5 nu då ett tag


signatur

K9
:.:

Medlem

Kvalitén på de bidrag som vunnit är ju inte precis av hög standard. Vissa vinnarbidrag är ju ett skämt jämfört med andras bidrag som ej vann. Kanske körs lite för hårt på erat "Humor och kreativitet premieras." Känns som alldeles för många rim skrivna av femåringar vunnit framför riktigt bra och smarta julrim. Precis som förra året. Men admins har väl sin föredragna humor antar jag..

Medlem

Under natten då vi kastar vår gamla kalender
och våra fränder blandar alkohol med krut
Sitter vår hjälte inne med iskalla händer
men trots kampen är statsen inte som förut

Reflexerna är kvar, synen är perfekt
men FPSen ligger jämt på tre
Trots en överklockad burk med tjutande fläkt
får upplösningen hållas låg och grafiken den med

Vår hjälte är du, ja jag känner dig väl
dina skills behöver du inte polera
Ett hårt, läckert paket som detta ger dig alla skäl
att återigen få chansen att prestera -

När du ett gräsblock placera
en stridsvagn armera
din level dubblera
och creepsen blockera
Mutanter massakrera
bomben plantera
och återigen som herre med alla champs regera

Mitt bidrag till den 24e luckan! Får fortsätta spela på 1280x720 och hoppas att jag vinner nästa år!

Medlem
Skrivet av Galant:

Kvalitén på de bidrag som vunnit är ju inte precis av hög standard. Vissa vinnarbidrag är ju ett skämt jämfört med andras bidrag som ej vann. Kanske körs lite för hårt på erat "Humor och kreativitet premieras." Känns som alldeles för många rim skrivna av femåringar vunnit framför riktigt bra och smarta julrim. Precis som förra året. Men admins har väl sin föredragna humor antar jag..

Poeten Shakespeare sa i sin sonett
Att tävla med julrim är inte lätt
Vi hade fört en utmärkt strategi
Berört grafik, processor, SLI
Men trots att diktens meter stämde bra
Sa juryn "den var inte värd att ta"
Och trots att storyn skapades med slit
Sa juryn "låter mest som tråkigt skit"
Se Shakespeare var en man före sin tid
De samtidas bästa, där tog Shakespeare vid
Förstå belägenheten kunde han
Ta hand om dig, min kära William
Nu vilar du i frid

Medlem

Låg nivå på vinnande rim och bidrag. Somliga mer pinsamma än andra. Men stort grattis till alla fina vinnare!!

Medlem

Rätta mig om jag har fel, men stod det inte att det skulle innehålla orden "webhallen config"? Men jag är väl bara bitter


signatur

K9
:.:

Medlem

Sitter fortfarande och krammar tummarna blå över de resterande tävlingarna. Grattis till alla er som vunnit hittills!

Redaktör
Skrivet av Ender:

Sitter fortfarande och krammar tummarna blå över de resterande tävlingarna. Grattis till alla er som vunnit hittills!

Alla vinnare är dragna, klicka luckorna för att se namn och motivering.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ender:

Sitter fortfarande och krammar tummarna blå över de resterande tävlingarna. Grattis till alla er som vunnit hittills!

Alla vinnare är dragna, klicka luckorna för att se namn och motivering.

Ser ingenting på lucka 5 och framförallt 19, som jag verkligen hoppats på

Medlem

Så vem hade turen att vinna det grymma grafikkortet? Syns fortfarande ingenting om det under lucka 19 :/

Medlem
Skrivet av Ender:

Så vem hade turen att vinna det grymma grafikkortet? Syns fortfarande ingenting om det under lucka 19 :/

Lucka 19 är väl bara ett erbjudande från Webhallen på ett grafikkort, inte en tävling för det.

Redaktör
Skrivet av Ender:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ender:

Sitter fortfarande och krammar tummarna blå över de resterande tävlingarna. Grattis till alla er som vunnit hittills!

Alla vinnare är dragna, klicka luckorna för att se namn och motivering.

Ser ingenting på lucka 5 och framförallt 19, som jag verkligen hoppats på

Testa med en annan webbläsare.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ender:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ender:

Sitter fortfarande och krammar tummarna blå över de resterande tävlingarna. Grattis till alla er som vunnit hittills!

Alla vinnare är dragna, klicka luckorna för att se namn och motivering.

Ser ingenting på lucka 5 och framförallt 19, som jag verkligen hoppats på

Testa med en annan webbläsare.

Bleh, ligger på sjukan, har bara Safari :/
Är det klart ändå så är det väl bara att gratta den lycklige vinnaren, uppenbart var det ju inte jag iaf. Bättre lycka nästa gång.

Medlem
Skrivet av Galant:
Skrivet av Ender:

Så vem hade turen att vinna det grymma grafikkortet? Syns fortfarande ingenting om det under lucka 19 :/

Lucka 19 är väl bara ett erbjudande från Webhallen på ett grafikkort, inte en tävling för det.

Så ser det ut när jag går in på luckan ja, men tävlingen var att om man skulle ge bort ett grafikkort till en kändis, till vem skulle det då vara och med vilken motivation.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av Galant:
Skrivet av Ender:

Så vem hade turen att vinna det grymma grafikkortet? Syns fortfarande ingenting om det under lucka 19 :/

Lucka 19 är väl bara ett erbjudande från Webhallen på ett grafikkort, inte en tävling för det.

Så ser det ut när jag går in på luckan ja, men tävlingen var att om man skulle ge bort ett grafikkort till en kändis, till vem skulle det då vara och med vilken motivation.

Jahaja. Men så ser den luckan ut för mig med, användandes Chrome.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ender:

Sitter fortfarande och krammar tummarna blå över de resterande tävlingarna. Grattis till alla er som vunnit hittills!

Alla vinnare är dragna, klicka luckorna för att se namn och motivering.

Meh, sorry, my bad. Blandade ihop lucka 19's erbjudande med en tävling på SweC den 9/12. Nästan identiska kort och många tävlingar förvirrade mig en smula

12
Skriv svar