Du har sexhundrasextiosex nya meddelanden

Medlem
Du har sexhundrasextiosex nya meddelanden

Då jag surfar mycket på http://www.esreality.com har jag blivit bortskämd av deras meddelandefunktion. När man har skrivit en kommentar till en artikel och någon svarar på ens kommentar så kan man se att man har "2 unread replies" t.ex. Man klickar på denna texten och får upp en lista med artiklar där folk har skrivit svar som man inte har kollat upp än.

Nu funkar det inte att svara på meddelanden på FZ men jag tänkte mig en liknande funktionalitet för t.ex. "bevaka tråd" - istället för att få ett e-brev blippar det upp en liten text i personliga menyn till vänster. Klickar man på den så visas en lista över aktuella saker som man markerat att man bryr sig om och som har nytt innehåll i form av kommentarer. Skulle också kunna vara likadant om någon har svarat på en forumtråd där man själv är skaparen.

Jag kanske är lat men då jag inte använder e-post så värst mycket (spamspamspam) så är jag inte så peppad att kolla den varje gång jag vill checka om det har ploppat in något nytt svar i en tråd på FZ. Man vill ju inte missa allt smaskigt som folk skriver i Supreme Commander-nyheterna, men samtidigt vill jag inte leta upp skiten varje gång jag ska svara på allt det nya smaskiga som har kommit in.

Dessutom är E-post så jäkla 90-tal, och ni vet ju vad jag tycker om gamla grejer...


signatur
Medlem

Nu hittade jag iofs inställningen "meddela alltid vid svar" som kanske är det jag söker? Svara så får vi se.


signatur
Medlem

"meddela alltid vid svar" skickar ut e-post när ngn har svarat på din tråd/ditt inlägg. Den skickar inte meddelande till inboxen, vilket man kan tro att den gör.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

"meddela alltid vid svar" skickar ut e-post när ngn har svarat på din tråd/ditt inlägg. Den skickar inte meddelande till inboxen, vilket man kan tro att den gör.

Det skulle vara nice om det fanns iofs, svar i PM-korgen dvs


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Det skulle vara nice om det fanns iofs, svar i PM-korgen dvs

Ja, det tycker jag med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Skulle vara en mycket bra funktion.

W2k
Medlem

Noterat. Just nu har jag en del annat att göra (som ni säkert ser mer fram emot) men jag kommer till det så småningom.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:

Noterat. Just nu har jag en del annat att göra (som ni säkert ser mer fram emot) men jag kommer till det så småningom.

Låter bra det


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

säker nån funkiton som kommer att hacka sig in på andvändarnas fryser och sno all glass


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

IceMan, the horror

Medlem

Lustigt. W2K har "sexhundrasextiosex" inlägg just nu

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Lustigt. W2K har "sexhundrasextiosex" inlägg just nu

The Doom is approaching.

Ne, nu blev det OT.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Oj, hade missat fler svar på denna tråden men är det uppskrivet på todolist så är jag nöjd.


signatur
Medlem

Du är satan!!!!!!!!:#


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

W2k
Medlem

Jepp.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

...hur går det?


signatur
1
Skriv svar