Här är systemkraven för Far Cry: Primal

Robot
Här är systemkraven för Far Cry: Primal
Medlem
Här är systemkraven för Far Cry: Primal

Kraven ser väl ut ungefär som man förväntat sig gissar jag,
tvivlar lite på spelet efter FC4 tyvärr


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Är sjukt pepp på detta då det vapnet jag använde mest i FC4 var pilbågen

Medlem
Skrivet av Houratronic:

Är sjukt pepp på detta då det vapnet jag använde mest i FC4 var pilbågen

Samma här. Stealth + rejäl skada var otroligt effektivt.

Skrivet av MattiAce:

Kraven ser väl ut ungefär som man förväntat sig gissar jag,
tvivlar lite på spelet efter FC4 tyvärr

Jag gillade FC4 rätt mycket. Lite enformigt mot slutet men annars ett skönt spel med skön story.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Houratronic:

Är sjukt pepp på detta då det vapnet jag använde mest i FC4 var pilbågen

Samma här. Stealth + rejäl skada var otroligt effektivt.

Skrivet av MattiAce:

Kraven ser väl ut ungefär som man förväntat sig gissar jag,
tvivlar lite på spelet efter FC4 tyvärr

Jag gillade FC4 rätt mycket. Lite enformigt mot slutet men annars ett skönt spel med skön story.

Jag gillade också FC4 även om det kändes för mycket som FC3 med ett Nepal skin.

Medlem

Älskar farcry spelen! Detta ska bli kul att spela. Synd att det inte är någon COOP.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Gen
Medlem
Skrivet av Milky_81:

Älskar farcry spelen! Detta ska bli kul att spela. Synd att det inte är någon COOP.

Jag tycker det är bra att det inte är någon coop då den i FC4 sög något fruktansvärt. Men visst, hade det vart äkta coop så hade det vart intressant.

Medlem

Kul att höra lite röster för fc4, hoppade på serien först i fyran och har spelat genom det två gånger. (ville se vad som hände om man inte dödade den blonderade diktatorn.)

Medlem

väldigt låga krav faktiskt för ett fps i 2016 nånting är fel tycker jag lol....

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

väldigt låga krav faktiskt för ett fps i 2016 nånting är fel tycker jag lol....

Ja OC'ad i7 med dubbla 980 ti borde vara rimligt. Finns väl inga som kör sämre än detta idag ändå!

Så är Gtx 780 Standarden för rekommenderade systemkrav eller

Medlem

Ja bara vet att jag kommer att köpa o testa..
På något vis gillar jag spelet men problem med att byta pilar i 4an.. suck!
Kommer att köra 4an igen till helgen...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kerrai:
Skrivet av SWEBarb:

väldigt låga krav faktiskt för ett fps i 2016 nånting är fel tycker jag lol....

Ja OC'ad i7 med dubbla 980 ti borde vara rimligt. Finns väl inga som kör sämre än detta idag ändå!

Haha, eller hur. Låga krav my ass. Somliga verkar tro att bara för att man själv sitter på en värstingburk gör alla andra gamers också det. Spelutvecklare har förstås bättre koll - poänglöst att göra ett spel som kräver grym hårdvara om konsumenterna inte äger den.

Medlem
Skrivet av Leffe76:

Kul att höra lite röster för fc4, hoppade på serien först i fyran och har spelat genom det två gånger. (ville se vad som hände om man inte dödade den blonderade diktatorn.)

Finns ju ett tredje slut med, då du följer hans råd och sitter kvar och väntar vid middagsbordet i början. Han återkommer efter en kvart eller så

Medlem
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av Leffe76:

Kul att höra lite röster för fc4, hoppade på serien först i fyran och har spelat genom det två gånger. (ville se vad som hände om man inte dödade den blonderade diktatorn.)

Finns ju ett tredje slut med, då du följer hans råd och sitter kvar och väntar vid middagsbordet i början. Han återkommer efter en kvart eller så

Aha, tack för tipset! Då blir det en tredje omgång. Är ju riktigt kul att att ta över fort också, så spelade inte enbart genom allt en gång till för ett alternativt slut.

Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av DrDoom:
Skrivet av Leffe76:

Kul att höra lite röster för fc4, hoppade på serien först i fyran och har spelat genom det två gånger. (ville se vad som hände om man inte dödade den blonderade diktatorn.)

Finns ju ett tredje slut med, då du följer hans råd och sitter kvar och väntar vid middagsbordet i början. Han återkommer efter en kvart eller så

Aha, tack för tipset! Då blir det en tredje omgång. Är ju riktigt kul att att ta över fort också, så spelade inte enbart genom allt en gång till för ett alternativt slut.

Det är mest ett easter egg, kul och snabbt slut på ett långt spel men roligt att de lagt in nåt sånt. Jag hade ju inte en tanke på att göra som jag blev tillsagd i det läget, och knappt någon annan heller kan jag tänka mig.

1
Skriv svar