Använda headset men ändå få chat-ljud ur TV-högtalarna?

Medlem
Använda headset men ändå få chat-ljud ur TV-högtalarna?

Går det att använda headset för ljudet i PS4 samtidigt som party-chatten går ur högtalarna i TV:n?
Jag tänker när man spelar ett spel där detaljerat ljud är viktigt men att andra i samma rum ändå vill kunna höra vad man pratar om i partychatten.
Jag vet att jag är otydlig men hoppas att ni förstår

Medlem

vet om du har kopplat det till handkontrollen så kan du ändra i settings så allt ljud går ut i handkontrollen och headsettet du kör.

Jag kör själv med Tritton 720+ 7.1 Surround Headset som är inkopplad via en box igenom fiberopic utgången bak och då får jag inge ljud i tv. Har det för alla fps spel

Medlem
Skrivet av Palma:

Går det att använda headset för ljudet i PS4 samtidigt som party-chatten går ur högtalarna i TV:n?
Jag tänker när man spelar ett spel där detaljerat ljud är viktigt men att andra i samma rum ändå vill kunna höra vad man pratar om i partychatten.
Jag vet att jag är otydlig men hoppas att ni förstår

Du kommer att får eko och rundgång. Just FYI


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Palma:

Går det att använda headset för ljudet i PS4 samtidigt som party-chatten går ur högtalarna i TV:n?
Jag tänker när man spelar ett spel där detaljerat ljud är viktigt men att andra i samma rum ändå vill kunna höra vad man pratar om i partychatten.
Jag vet att jag är otydlig men hoppas att ni förstår

Du kommer att får eko och rundgång. Just FYI

Vad trist! Men tack så mycket

1
Skriv svar